poniedziałek, 28 maja 2018

Manicure hybrydowy - Chiodo Pro - w akcji kolory nr 752, 221, 712, 767

Dawno pazurków nie było, więc nadrabiamy. Na początek cudowny róż 752 'VIP', który już nieraz był na blogu, ale warto go Wam przypomnieć. Śliczny odcień, który jest jednym z moich ulubionych lakierów hybrydowych z kolekcji Edyty Górniak. Tutaj z delikatnym złotym akcentem, czyli lakierem nr 221 'Shy Glow'.





'Katuję' te połączenie w ostatnich tygodniach bardzo często, chyba nigdy mi się nie znudzi. Kiedy tylko nie mam pomysłu na manicure to zawsze sięgam po odcień 752 'Vip' lub podobny (troszkę ciemniejszy, ale równie piękny) 222 'Purple River'.

Jako bonus manicure 'jednego zdjęcia', nie podoba mi się ono, ale pokażę chociaż Wam jak prezentują się na paznokciach kolory nr 767 'Sea Breeze', czyli piękna mięta oraz delikatny róż nr 712 'Vibrant Pink'.


Macie swoje ulubione połączenie kolorystyczne do którego często wracacie, tak ja ja do różu ze złotem? :))

ps. Szukam jakiś mocno błyszczących lakierów hybrydowych z brokatem. Ważne też, aby lepiej kryły, niż wyżej pokazany nr 221. Najlepiej wielokolorowe, na pewno nie samo srebro ani złoto...
Polecicie mi coś?

3 komentarze:

  1. uwielbiam kształt Twoich paznokci, ombre jak zawsze genialne, piękne połączenie . ja uwielbiam czerwień ze złotem

    OdpowiedzUsuń
  2. ombre cudne - w sam raz na wiosnę i lato :) ja właśnie szukam mojego idealnego fioletu z chiodo pro, a ten 752 wygląda kusząco.

    OdpowiedzUsuń
  3. FUKSJA jest rewelacyjna! Baaardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...