wtorek, 10 kwietnia 2018

Manicure hybrydowy: Chiodo Pro Red Color - nr 735 'Chocolate Cake'

Nareszcie wracam do pazurkowych postów na blogu.  Nazbierało mi się kilka lakierów, których nie pokazywałam jeszcze na blogu, więc nadrobię to w ciągu kilku tygodni. Dzisiaj ciemny, czekoladowy brąz Chiodo Pro z kolekcji Red Color - nr 735 'Chocolate Cake'.



To mój ulubieniec minionej zimy, od listopada nosiłam go niemalże non stop. Ciemny, głęboki odcień brązu. Według producenta to ciemny brąz z fioletem, dla mnie to ciemny czekoladowy brąz  z domieszką bordo. Zresztą nie ważne :) Piękny lakier, który kryje już przy 2 cieniutkich warstwach. Ładnie się utwardza mimo ciemnego koloru i mega pigmentacji (nawet w mojej słabej już, starej lampie led).
Lakier innej marki (o której wkrótce opowiem na blogu) w podobnym odcieniu zanim się utwardzi to niestety zdąży się zmarszczyć... 



 Nie raz już chwaliłam kolekcję Edyty Górniak na blogu, ale powtórzę się, że nie ma lepszych lakierów na rynku. Jakość na najwyższym poziomie. Cieszę się, że już dawniej dobre lakiery zostały tak dopracowane, że biją na głowę bardziej znane marki.  Ubóstwiam je!

Wkrótce pokażę już typowo wiosenne kolory, czas wrócić do jasnych pasteli i neonów ;)
Może jako następny miętowy lakier nr 767 'Sea Breeze' w połączeniu z jakimś jasnym różem? To ostatni lakier Chiodo Pro jakiego jeszcze nie pokazywałam na blogu.

Lubicie takie ciemne, czekoladowe kolory na paznokciach?  Jaki obecnie macie kolor lakieru na pazurkach? :)

8 komentarzy:

  1. Zawsze podobają mi się tego typu odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba ten kolor. Lubię czekoladowe barwy lakierów. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. A obecnie nic nie mam na paznokciach. Odpoczywają. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie na paznokciach czerwień :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. klasyka ;) szukam właśnie ładnej czerwieni, bez domieszek innych kolorów. Mam kilka, ale wszystkie albo z pomarańczem albo różem, malinowe itp.

      Usuń
  5. piękny kolor, bardzo podoba mi się również ich kształt

    OdpowiedzUsuń
  6. Stonowany, klasyczny manicure- lubię kolory ziemii, więc to coś dla mnie. A ostatnio cos mnie naszło i kupiłam 2 wiosenne odcienie z Chiodo - jeden neon, a jeden wyrazisty róż :) zobaczymy, jak się sprawdzą na moich paznokciach, bo w internecie same dobre opinie o nich czytam.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...