piątek, 6 października 2017

NEAUTY MINERALS - Pędzle do makijażu mineralnego

Oferta marki Neauty Minerals została wzbogacona w ostatnich dniach nie tylko o kosmetyki mineralne, ale także o 5 pędzli do makijażu mineralnego. Znajdziemy wśród nich 3 pędzle w tradycyjnym wydaniu: pędzel do korektora, flat top, kabuki oraz 2 w wersji podróżnej: flat top oraz kabuki.


Kolorystyka i cały 'dizajn' pędzli utrzymany jest w biało-czarnej kolorystyce. Podobają mi się one niesamowicie. Proste, nieskomplikowane, nieprzesadzone, a jakże eleganckie i estetyczne. Piękno tkwi w prostocie i to był strzał w 10-tkę.

Wersja tradycyjna pędzli ma drewniane, białe trzonki oraz metalowe mocno połyskujące czarne skuwki. Włosie biało-czarne wykonane z syntetycznego włosia - bardzo, ale to bardzo przyjemnego w dotyku. Milutkie i delikatne. Zdecydowanie pędzle Neauty Minerals to najmilsze i najdelikatniejsze w mojej kolekcji. Nie mogę przestać się zachwycać nimi odkąd trafiły w moje ręce. To najładniejsza kolekcja pędzli jakie mam obecnie w posiadaniu. Wykonane są z dbałością o najdrobniejsze szczegóły, dopracowane w każdym calu. Nic nie odstaje, nie odpryskuje, nie wypada.
Pod względem wizualnym, ale nie tylko, wyróżniają się na tle konkurencyjnych marek. A włosie to istna bajka. Makijaż z ich udziałem to sama przyjemność. Nie podrażnią nawet najbardziej wrażliwej cery.


W wersji tradycyjnej mamy 3 pędzle: do korektora, kabuki oraz flat top.

Pędzel do korektora najbardziej mnie zaskoczył. Choć miałam już kilka pędzli do korektora to albo były za małe, albo za duże. Pędzel Neauty Minerals jest idealny, włosie ma długość 1,5 cm i jest to typowa 'kuleczka' (jakby bardzo mała wersja kabuki). Cudownie się sprawdza w każdej partii twarzy, zarówno pod oczami jak i na skrzydełkach nosa. Dociera do najmniejszych zakamarków. Bardzo funkcjonalny. Zgrabny, niewielkich rozmiarów jeśli chodzi o długość - ma zaledwie 11,4 cm. Nie mam problemu z obijaniem trzonkiem o lusterko ;)
Idealnie rozprowadza korektor mineralny, jednak sprawdzi się także na pewno z drogeryjnymi kosmetykami.


Flat Top to mój ulubiony rodzaj pędzla do nakładania podkładu mineralnego. Płasko ścięty, idealny do stemplowania podkładu. To właśnie tym rodzajem pędzla osiąga się najlepsze krycie podkładu mineralnego. Według mnie to najlepszy pędzel, z którym poradzą sobie osoby nawet zaczynające przygodę z minerałami.
Flat Top Neauty Minerals podobnie jak pędzel do korektora ma fajny, nie za długi trzonek. Długość całkowita pędzla to 11,8 cm, zaś włosia 3 cm.
Włosie jak już wyżej wspomniałam mięciutkie, niezwykle przyjemne. Aplikacja nim podkładu to czysta przyjemność. Naprawdę czysta! Pędzel cudownie aplikuje i 'oddaje' cały produkt. Nie pochłania produktów, zarówno podkładu czy pudru. Nie sprawia też, żeby minerały pyliły podczas aplikacji. Włosie choć delikatne i miękkie w dotyku to podczas aplikacji nie wygina się na wszystkie strony.
Każdy jeden produkt jakiego używam cudownie stapia się z cerą. Pędzel ma także na to wpływ, o czym jeszcze lata temu nie wiedziałam. Odpowiednio jednak dobrany pędzel oraz podkład potrafią zdziałać cuda! :)
Świetny pędzel i zaraz obok pędzla do korektora jest moim faworytem z całej kolekcji pędzli Neauty Minerals. Prawdziwe cudeńka, które polecam nie tylko minerałoholiczkom :)


Kabuki to rodzaj pędzla, który lubię, nawet bardzo, jednak najczęściej używam go wtedy kiedy wszystkie moje flat topy są niewyprane, bądź planuję wykonać szybki makijaż jednym pędzlem.
Długość pędzla to 12,5 cm. Włosie w porównaniu do flat topa jest dłuższe (4,2 cm), jest ono także bardziej elastyczne i sprężyste. Wszystko to jednak przez dłuższe włoski. Pod względem miękkości i delikatności jest dokładnie tak samo. Podobnie jest z niepochłanianiem przez pędzel produktu. Pod tym względem pędzle Neauty Minerals są niezwykle wdzięczne. Lubię nakładać nim nie tylko puder, podkład, ale także bronzer i róż. Idealny pędzel do szybkich makijaży. Pędzle typu kabuki doceniam też latem, kiedy chcę mniejszego krycia podkładu i większej lekkości makijażu.
A ten pędzel wszystko mi to zapewnia.


W ofercie Neauty Minerals są także 2 pędzle w wersji podróżnej: flat top oraz kabuki.


W przeciwieństwie do tradycyjnej wersji pędzli tutaj kolorystyka utrzymana jest w czarnym kolorze. Połyskujące, metalowe opakowanie jednak także przykuwa wzrok. Logo jest nadrukowane w białym kolorze.
Z łatwością pędzle można zabrać ze sobą wszędzie, a wszystko to dzięki zasuwce, która zabezpiecza włosie oraz praktycznym zamknięciu.
Ciekawa forma, pędzle sprawdzą się nie tylko w podróży, ale i w domowych warunkach, aby ukryć pędzel przed kurzem.


Funkcjonalność pędzli jest taka sama jak w tradycyjnych wersjach flat top oraz kabuki.
Sama gęstość pędzli także. Jedynie włosie jest minimalnie krótsze. W przypadku kabuki włosie ma długość 3,8 cm, zaś długość pędzla to 8,5 cm. Flat top ma długość 8,3 cm, zaś samo włosie 2,5 cm.
Pod względem aplikacji są tak samo wygodne i praktyczne. W niczym nie odbiegają tradycyjnym pędzlom z drewnianym trzonkiem.
Pięknie i solidnie wykonane.  Na pewno się przydadzą i będę sięgała po nie nie tylko w wyjątkowych sytuacjach.

po lewej stronie w wersji podróżnej flat top, po prawej kabuki
 Na chwilę obecną włosie nie wypada. Z łatwością się dopiera, jednak w przypadku mineralnych kosmetyków to nigdy nie było trudnym zadaniem. Moje pierwsze wrażenia są bardzo pozytywne, jestem pewna, że zachwycać się nimi będę całymi latami.
Piękne pędzle i funkcjonalne, spełniające w 100% swoją rolę. Aplikacja nimi kosmetyków to sama przyjemność :)

Żaden z pędzli nie podrażnia mojej bardzo wrażliwej cery. Wszystkie są naprawdę bardzo delikatne, jak puch. Mogłabym się nimi miziać całymi dniami :)


Polecam całą piątkę! A jeśli musicie się ograniczyć do mniejszej ilości to w szczególności polecam pędzel do korektora oraz flat top. Duet idealny! Niezastąpiony przy makijażu mineralnym (i nie tylko ;)). Jestem pewna, że pędzle zachwycą nawet najbardziej wybredne klientki.

Żaden z pędzli nie podrażnia mojej bardzo wrażliwej cery. Wszystkie są naprawdę bardzo delikatne, jak puch. Mogłabym się nimi miziać całymi dniami :)
Porównując do pędzli Annabelle Minerals czy Amilie te są jeszcze delikatniejsze i przyjemniejsze. Nigdy nie narzekałam na pędzle w/w marek, ponieważ jakość jest wysoka a włosie miłe, jednak pędzle Neauty Minerals przebiły je pod względem delikatności włosia zdecydowanie.


Pędzle dostępne są na stronie Neauty.pl w cenach od 24,90 zł do 47,90 zł.

Jak Wam się podobają pędzle Neauty Minerals?

13 komentarzy:

  1. jestem zachwycona, przepiękne są te pędzle,

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobaja mi sie wygadaja na mega poreczne :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądają niezwykle interesująco - chętnie bym je poznała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. DO minerałów zaczęłam używać dużego puchatego Kabuki z Vita Liberata.

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj kochana, wcześniej wyczytałam że używasz też innego pędzla- flat top z Pixie Cosmetics. Czy możesz porównać go z pędzlami Neauty? Nie wiem na który się zdecydować..... Pozdrawiam Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pixie jest także bardzo milutki i zdecydowanie przeuroczy, a przy tym wysokiej jakości. Włosie w Pixie jest odrobinę mniej gęste, ale w przypadku obu pędzli świetnie sprawdzają się przy minerałach ;) Dla początkujących osób lepszy będzie Neauty na dobry początek, bardziej poręczny przez krótszy trzonek.
      Jedynie długość Pixie może przeszkadzać, ale to kwestia wprawy i przyzwyczajenia.

      Usuń
    2. Bardzo dziękuję Ci za pomoc. Mam w takim razie jeszcze jedno pytanie: Czy pędzel Flat top Neauty zapewnia tak mocne krycie jak pędzel Flat top z Anabelle Minerals? Pozdr, Ola

      Usuń
    3. tak, a nawet jeszcze lepsze ;)

      Usuń
  6. Podoba mi się ten do korektora i wysuwany kabuki. Próbuję samą siebie przekonać, że nie potrzebuję kolejnych pędzli :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... tak sobie wmawiaj Zoila ;)
      do korektora jest naprawdę genialny, nie zwlekaj, nie pożałujesz ;)

      Usuń
  7. Jak oceniasz w porównaniu do pędzli AM?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. włosie jest zdecydowanie milsze i przyjemniejsze w dotyku ;)
      poza tym takie same, pod względem aplikacji i niepochłaniania produktu

      Usuń
  8. O jeżu! To jest pędzel do korektora? A ja go używałam do cieni hihi :D Ale też się sprawdził :D Są milutkie i pięknie wyglądają :) Chyba mam ostatnio za dużo na głowie. Stanowczo za dużo.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...