czwartek, 24 listopada 2016

KNEIPP - Płyny do kąpieli (Przytulna kąpiel, Radosna chwila relaksu, Na dobranoc)

Kosmetyki Kneipp kojarzą mi się przede wszystkim z pięknymi, relaksującymi aromatami. Uwielbiam ich niemalże wszystkie produkty. Dzisiaj opowiem Wam o ich płynach do kąpieli w 3 kompozycjach zapachowych: Przytulna kąpiel, Radosna chwila relaksu, Na dobranoc.



Moim faworytem wśród płynów do kąpieli jest zdecydowanie 'Przytulna kąpiel'. Króluje w niej zapach kardamonu (który uwielbiam) wraz z imbirem i miodem. Niezwykle piękny, relaksujący i przytulny zapach. Kojarzący się z beztroskimi chwilami.


'Radosna chwila relaksu' nie do końca początkowo mnie zachwycała swoim zapachem. Króluje tutaj czerwony mak i konopie. Ładny zapach, choć brakowało mi w nim elementu zadziorności, jakiegoś pazura. Nuty, która szczególnie mnie uwiedzie.
Mimo wszystko płyn przenosi nas w beztroskie chwile relaksu po ciężkim męczącym dniu.


'Na dobranoc' to płyn, który wyciszy nasz organizm i zrelaksuje. Dominują tu  nuty lawendy i wiesiołka. Producent zapewnia też o wanilii, choć ciężko ją tutaj wyczuć.
Zapach bardzo mi się podoba, choć zwykle nie zachwyca mnie zapach lawendy. Dla mnie jest przereklamowany. Jednak w tym płynie jest ona wyjątkowo piękna.

Płyny pachną odpowiednio intensywnie.
Wlane pod strumień wody momentalnie pienią się jak szalone oraz barwią wodę na niebiesko, żółto lub różowo (w zależności od wariantu jaki wybierzemy).
Ciała nie barwią. W sumie nie mają na niego żadnego wpływu, oprócz pozostawienia pięknych zapachów.
Nie wysuszają skóry.

Pzyjemne umilacze kąpieli, które na pewno pomogą się zrelaksować i odprężyć po ciężkim dniu.
Każdy z płynów ma pojemność 400 ml. Kosztują ok 16 zł.
Dostępne m.in. w drogeriach Rossmann.
Więcej o kosmetykach przeczytacie na Kneipp.pl

9 komentarzy:

  1. muszę poznać te umilacze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam sekret piękna ;) Użyłam raz, ale już mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  3. przytulnej kąpieli jeszcze nie miałam. pozostałe olejki/ płyny znam bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Również miałam okazję je testować - są na prawdę fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy i ostatni chyba najbardziej przypasowały mi zapachami :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Kupiłabym sobie ten płyn ,,Na dobranoc" :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...