czwartek, 18 sierpnia 2016

BeGlossy - Na szpilkach - sierpień 2016

Ostatnie wakacyjne BeGlossy już jest u mnie. W tym miesiącu znalazło się aż 5 pełnowymiarowych produktów oraz magazyn BeGlossy.


 A co w środku?


SCHWARZKOPF Szampon do włosów  Essence Ultime Caviar+ Hair Renew (cena 22,99 zł / 250 ml)


Absolutna nowość, której bardzo jestem ciekawa. Jak dotąd szampony Schwarzkopf dobrze się u mnie spisywały, także z ogromną chęcią przetestuję go. W składzie ma ekstrakt z kawioru oraz esencję perły, które mają za zadanie odbudować komórki włosów i przywrócić im 5 zalet młodych włosów: siłę, elastyczność, sprężystość, giętkość i połysk.
Mam nadzieję, że obietnice producenta zostaną spełnione. Na pewno wkrótce go zrecenzuję na blogu.

EVREE - Nawilżający olejek do ciała Power Fruit  (cena 29,99 zł / 100 ml)


W ostatnim czasie bardzo polubiłam olejki do ciała. Kiedyś unikałam ich i nie lubiłam, jednak z czasem doceniłam ich cudowne właściwości. Z kosmetykami Evree niewiele miałam do czynienia, znam tylko ich serum do paznokci, które bardzo pomogło mi zregenerować moje paznokcie. Tym razem chętnie przetestuję olejek do ciała, choć zaczekam z testami na chłodniejsze dni ;)

SHEFOOT Sól do kąpieli stóp z minerałami Morza Martwego (cena 4,99 zł / 65 g)


Bardzo często używam soli do kąpieli stóp, niemalże codziennie, także bardzo ucieszyła mnie w pudełku sól Shefoot. Zapowiada się bardzo fajnie i na pewno przetestuję ją jeszcze dziś :) Ma ona za zadanie nie tylko skutecznie zmiękczyć naskórek, ale także odprężyć i przywrócić skórze równowagę.

PODOSHOP Ulga Wkładki dla kobiet w szpilkach (cena 14,95 zł / 1 para)


Były dwie  wersje: półwkładka na przodostopie i zapiętka. W moim pudełku była zapiętka i lepiej trafić nie mogłam. Od razu zaaplikowałam ją na buty, które mnie obcierają. Mam nadzieję, że zapiętka sprawdzi się i w końcu nie będę chodziła z poobdzieranymi nogami ;)

PUREDERM Maska nawilżająca na dłonie  z ekstraktem z płatków owsianych  (cena: 14,99 zł / para)



Bardzo dawno nie miałam już masek na dłonie w takiej formie. Na co dzień używam klasycznych kremów do rąk, które są wystarczające. Jednak nieraz po zdjęciu lakieru hybrydowego nie mogę przywrócić odpowiedniego nawilżenia moich nie tyle dłoni, co okolic skórek wokół paznokci.
Maskę mam zamiar przetestować jeszcze dzisiaj. Na pewno zdam Wam relację z testów na blogu :)

W pudełku tym razem znalazł się także magazyn BeGlossy. To moje pierwsze jego wydanie, z przyjemnością poczytam w nim między innymi wywiad ze Zmalowaną, garść kosmetycznych rad oraz o nowych kosmetykach na naszym rynku.


Zawartość sierpniowego BeGlossy na plus, szczególnie ucieszył mnie najnowszy szampon Schwarzkopf. Jednak wszystkie kosmetyki z ogromną przyjemnością przetestuję. Zadbamy nie tylko o włosy, dłonie czy stopy, ale także o ciało. Kompleksowa pielęgnacja, której nasza skóra potrzebuje, szczególnie z końcem lata...


Sierpniowa edycja jest jeszcze dostępna na BeGlossy.pl

Podoba Wam się zawartość BeGlossy 'Na szpilkach'? :)

7 komentarzy:

  1. Zawartość PUDEŁECZKA - na prawdę mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie ciekawi ten szampon, bo nigdy nie miałam.
    U mnie w pudełku jest jeszcze zniżka na zakup kolejnego szamponu w Rossmann

    OdpowiedzUsuń
  3. najbardziej ucieszyłby mnie olejek EVREE

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie ta zawartość nie jest zbyt interesująca, więc akurat na to pudełko bym się nie skusiła.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...