poniedziałek, 1 lutego 2016

My Secret - Glam&Shine: lakiery do paznokci, eyelinery + kredki do ust I Love My Style

W Drogeriach Natura trwa wyprzedaż kosmetyków z zimowej, limitowanej edycji "Glam&Shine". O cieniach z tej serii już pisałam TUTAJ. Są rewelacyjne i od razu podbiły moje serce. A jak jest z pozostałymi kosmetykami z tej serii?

Zaczniemy od lakierów. W skład kolekcji wchodzi 8 lakierów. Posiadam 7 z nich.



 Lakiery napigmentowane są bardzo dobrze. Idealnie kryją już po 2 cieniutkich warstwach.  Nie smużą.
Bardzo szybko schną.
Cała kolekcja jest przepiękna. Jedynie zieleń mi się nie podoba przez zbyt metaliczne wykończenie, za którym nie przepadam.
Reszta bardzo w moim guście, szczególnie fiolety: 261 kremowy, głęboki odcień oraz 260 ciemny fiolet z błękitno-fioletowymi drobinkami.
Pastele: brzoskwinka nr 266 oraz pastelowy fiolet 267 idealnie sprawdzą się na wiosnę, choć i teraz bardzo lubię nosić tak delikatne kolory.




Eyelinery z kolekcji "Glam & Shine"

trzy sztuki w wyjątkowych kolorach:
13 Cobalt


14 Sea Green


15 Burgundy Brown


Wszystkie eyelinery są matowe.
Bardzo szybko wysychają. Nie odbijają się na powiekach w ciągu dnia.
Trwałość dobra, choć czasami niestety delikatnie się kruszyły przy wewnętrznych kącikach oczu.
Pędzelki są cieniutkie i równe, bez odstających włosków.


Kredki do ust "I love my style"



Wieki nie używałam żadnych kredek do ust. Nie lubiłam ich. Ale.. zaczynam się przekonywać, dzięki kredkom My Secret.
Mamy tutaj 4 kolory:
1 lekko neonowy cukierkowy róż
2 nudziak, delikatny brąz
3 czerwień
4 marshalla - najmodniejszy kolor zimy 2015/2016 ;)

swatche:
 w chłodniejszym świetle:

w cieplejszym świetle:

W szczególności polubiłam róż i nudziak. Zdecydowanie moi faworyci spośród całej czwórki. Ale mam słabość do tych odcieni...I praktycznie tylko róże i brązy noszę na ustach.
Wszystkie te kredki są niesamowicie dobrze napigmentowane i  trwałe, niemalże przez połowę dnia kolor pozostaje widoczny na ustach.
Nie rozmazują się. Nie kruszą podczas temperowania.
Schodzą bardzo równomiernie.
Jedynie mogłyby być bardziej kremowe, niestety wysuszają usta, ale to jedyna ich wada.

Ceny niezwykle niskie:
lakiery do paznokci: 3,49 zł
eyelinery: 3,99 zł
cienie do powiek 4,49 zł
kredki do ust 7,49 zł
Dostępne w Drogeriach Natura.

 Jak Wam się podoba zimowa limitowa wersja kosmetyków My Secret? :)

9 komentarzy:

  1. Chabrony liner śliczny, a lakiery 266, 267 idealne na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj,konturówkami jestem zauroczona ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. lakier 264, 266 i 267 wyglądają bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam eyeliner kobaltowy i jestem zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobają mi się eyelinery oraz nudziakowa kredka do ust.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolory eyelinerów mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Żaden z tych kosmetyków jakoś specjalnie mnie nie kręci.

    OdpowiedzUsuń
  8. te 2 jasne cienie i 2 jasne lakiery mi się mega podobają. Eyelinery mam wszystkie 3 :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...