czwartek, 22 lipca 2021

BeGlossy 'Go Green' lipiec 2021

 W tym miesiącu BeGlossy wyjątkowo nie w pudełku a w ekologicznej, zgrabnej torbie. W środku mnóstwo pełnowymiarowych kosmetyków (i nie tylko kosmetyków) ze świetnymi składami pełnych darów natury i przyjaznych środowisku.


TOŁPA pure trends all green - Żel-olejek do mycia twarzy (17,99 zł / 200 ml)

Nowość marki Tołpa mocno mnie zainteresowała, połączenie żelu i olejku powinno się świetnie sprawdzić w codziennej pielęgnacji i demakijażu. Oczyszczenie w połączeniu z pielęgnacją, jaką zapewnia olejek to coś czego potrzebuje każda cera. Mam nadzieję, że tak będzie i z przyjemnością przetestuję ten kosmetyk.

OILMEDICA - Bogaty krem do twarzy na noc (39,90 zł / 50 ml)

Nie znam marki Oilmedica, będę miała z nią styczność po raz pierwszy. Skład kremu jest bardzo dobry, naturalny, bogaty w naturalne oleje m.in. migdałowy, kokosowy i z awokado. Producent zapewnia, że krem ten zadba o sprężystość i odpowiednie napięcie skóry twarzy, zredukuje zmarszczki i dogłębnie nawilży skórę. Mocno liczę, że obietnice producenta zostaną spełnione. I w najbliższych dniach zacznę testowanie tego naturalnego kremu.

AA ECO - Certyfikowana pianka do higieny intymnej (15,29 zł / 150 ml)

Właśnie kończę żel do higieny intymnej marki AA z naturalnymi składnikami, który świetnie mi się sprawdza. Więc tym bardziej się cieszę,  że pozostanę przy firmie AA i przetestuję ich piankę wyprodukowaną w sposób przyjazny dla środowiska. Jej skład to aż 95% składników pochodzenia naturalnego. 

CANABO - Balsam do ciała z ekstraktem z konopi (14,99 zł / 222 ml)

Miałam już okazję przetestować ten balsam Canabo. W jego składzie jest 96% składników naturalnych. Świetnie, dogłębnie nawilża i regeneruje skórę. Odżywia ją, łagodzi wszelkie podrażnienia (np. po depilacji lub opalaniu). A przy tym jest lekki, nie pozostawiający tłustej warstwy a jedynie delikatny, nietłusty film. Bardzo go lubię i z przyjemnością zużyję kolejne opakowanie.

MINTBEAUTY - Dwustronna tarka do stóp (24,99 zł) - prezent dla klientów VIP

Rzadko używam tarek do stóp. Mam to szczęście, że skóra w tej partii ciała jest bezproblemowa. Ale tarka jest bardzo solidna i już trafiła w ręce mojej mamy. Więc to ona będzie ją testować. Na duży plus, że wykonana jest z drewna oraz, że posiada dwie warstwy ścierające, które można używać zarówno na sucho jak i mokro.

INELIA Vegan - Kem do rąk (7,50 zł / 100 ml)

Kremów do rąk nigdy dość, szczególnie kiedy wciąż na co dzień zużywa się dużą ilość płynów i żeli do dezynfekcji. Cieszę się, że trafiła mi się wersja z mango, bardzo lubię owocowe zapachy. Marki Inelia jeszcze nie miałam okazji poznać wcześniej. Jeśli krem się dobrze sprawdzi to na pewno zapoznam się z resztą asortymentu.

AA Wings of Color - So Big Full & Long Lashes Eco Mascara Natural (37,99 zł / 6,5 g)

Maskarę już miałam okazję testować i ogromnie ją polecam. Nie dość, że posiada naturalny skład to jest bardzo trwała. Pięknie podkreśla rzęsy, wydłuża je i pogrubia. Nie kruszy się, ani nie rozmazuje nawet w najbardziej upalne dni. Efekty z jej użyciem pokażę wkrótce na instagramie.

BIELENDA Insta Makeup Magic Nude - Fluid matujący

Ogromnie jestem ciekawa tego podkładu, ale trafił mi się odcień 02. Więc jeśli dopisze mi szczęście nad naszym polskim morzem i opalę się to z pewnością przetestuję ten kosmetyk. Póki co jest za ciemny o dobre 2-3 odcienie. Zapowiada się super, tym bardziej, że producent zapewnia, że ma lekką i nietłustą konsystencję, a sam podkład ma idealnie matowić skórę ujednolicając jej koloryt i nadając aksamitne wykończenie.

Wszystkie te kosmetyki w pudełku znalazły się z ekologiczną torbą, która przyda się w codziennych zakupach (nie tylko kosmetycznych). Bardzo podoba mi się lipcowa edycja "Go Green", mamy mnóstwo pełnowymiarowych kosmetyków z przewagą naturalnych składników. W zgodzie z naturą. Cieszę się, że oprócz znanych mi marek znalazły się nowe, które z przyjemnością będę testowała.

A Wam jak się podoba najnowsza edycja BeGlossy?

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...