wtorek, 30 października 2018

SHINYBOX - Think Pink (październik 2018)

Nadszedł czas na prezentację październikowej edycji Shinybox 'Think Pink'. Jak co roku wyjątkowej, ponieważ Shinybox wspiera ten wyjątkowy miesiąc walki z rakiem.
Z tą edycją zadbamy o nasze ciało i podkreślimy kobiecość.
Cóż takiego znalazło się w środku?




IL SALONE MILANO Odżywka bez spłukiwania do włosów farbowanych (34,99 zł / 200 ml)
Lubię odżywki bez spłukiwania, a tej z Il Salone Milano jeszcze nie używam. Znam za to doskonale ich krem do włosów i sprawdził się u mnie rewelacyjnie. Ciekawa jestem jak będzie z tą odżywką.
BIOTANIQE Naturalny krem odżywczy (10,49 zł)
Krem Biotaniqe to już mój 3 z kolei, miesiąc temu był w ShinyBox w mniejszej pojemności, teraz jest większy. Polubiłam go, jednak szczerze przyznam, że zamiast niego wolałabym inny kosmetyk, z którym wcześniej nie miałam do czynienia...


OLIMP LABS Suplement diety Apecontrol (31,50 zł)
Suplement diety wspomagający walkę ze zbędnymi kilogramami. Producent zapewnia o niwelowaniu chęci podjadania oraz regulacji metabolizmu makroskładników odżywczych. Przyznaję, że jestem ciekawa jak się sprawdzi, więc na pewno przetestuję.
KONTIGO 'Moov' pomadka Liquid LipsMatter 'Show-off' (18,99 zł / 5,5 ml)
Matowe pomadki Moov znam doskonale, od ponad roku używam całej gamy kolorystycznej. Ich recenzja jest TUTAJCieszę się, że subskrybentki Shinyboxa mają okazję je poznać. We wszystkich pudełkach był odcień 'Show-off' i jest to zdecydowanie mój ulubiony kolor - cudowna fuksja!



BEE NATURAL Balsam do ust granat (10,99 zł / 4,2 g)
Balsamy do ust, wszelkie masełka i wazeliny uwielbiam. Z ogromną przyjemnością będę testowała nowość Bee Natural, tym bardziej, że skład w 100% jest naturalny. Na ogromny plus także dobra cena produktu, co bardzo doceniam.
DELIA COSMETICS Krem do rąk i paznokci wygładzający z d-panthenolem (3,90 zł / 75 ml)
W okresie jesiennym zdecydowanie częściej sięgam po kremy do rąk niż w pozostałych porach roku. Przyda się więc mały zapas. Opakowanie kremu Delia już zdążyło mnie zauroczyć, zobaczymy jednak jak będzie z samym kremem ;)

W pudełku znalazłam także ślicznie pachnące mydło Aqua Baltic. Zapach naprawdę zniewalający.
Krem do twarzy 360 marki Naturativ, którego już długi czas byłam ciekawa. Ogromnie mnie ucieszył, podobnie jak serum rozświetlające Liq CC Light 15% Vitamin C BOOST marki LiqPharm. Serum miałam na swojej zakupowej liście i właśnie miałam kupować. Od niego zacznę testy i wkrótce na pewno pojawi się jego pełna recenzja.



Bardzo podoba mi się październikowa edycja, szczególnie, że znalazły się w niej nowe marki, jak choćby Bee Natural czy też Moov. Mam nadzieję, że w każdej kolejnej będzie coraz to więcej kosmetycznych nowości.
Mam też wyjątkową okazję poznać serum Liq CC (w każdym pudełku ShinyBox była jego próbka), przyznaję, że już nie mogę się doczekać efektów jego stosowania.

Jak Wam się podoba październikowa edycja ShinyBox?

3 komentarze:

  1. chyba każdej ambasadorce podoba się ten zestaw, bardzo ucieszyły mnie dodatkowe kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że jesteś zadowolona :) Mnie boxy na szczęście nie kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak średnio się postarali z tym pudełkiem :P

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...