poniedziałek, 23 lipca 2018

SYLVECO - Hibiskusowy tonik do twarzy

Latem szczególnie chętnie sięgam po toniki, w ostatnim czasie najczęściej były to toniki w formie sprayu, jednak w międzyczasie bardzo polubiłam tonik w formie żelu. Takie cudo w swojej ofercie ma Sylveco i jest to hibiskusowy tonik do twarzy.



Nietypowa forma rzadkiego żelu bardzo mi się spodobała od pierwszego użycia. Kolor tonik ma także nietypowy - ciemny, czerwono-bordowy. Pachnie herbatą z hibiskusa, bardzo delikatnie, przyjemnie i świeżo.

Najczęściej tonik wylewałam na wacik i przecierałam nim twarz po demakijażu, jednak można go także delikatnie wklepać w skórę. A, że skład jak na Sylveco przystało ma naturalny to robiłam to bez 'wyrzutów' sumienia.

Dzięki swojej żelowej formie jeszcze bardziej odczuwałam kojącą moc toniku, świetnie tonizuje cerę, przywraca jej równowag. Świetnie też nawilża cerę, delikatnie ją odżywia i wzmacnia działanie kolejno nałożonych kosmetyków. Zanim jeszcze tonik zdążył się całkowicie wchłonąć nakładałam serum. Efekty zawsze były zdumiewające i jeszcze lepsze niż z użyciem kosmetyków 'solo'.
Tonik stanowi idealne uzupełnienie pielęgnacji. Dzięki bardzo delikatnej, kojącej, żelowej konsystencji idealnie sprawdzi się przy każdym typie skóry. Łagodzi wszelkie podrażnienia, cera nabiera blasku, naczynka pozostają uciszone. Odświeża, łagodzi, wygładza i pielęgnuje cerę. Pozostawia ją delikatną, przyjemną w dotyku, miękką. Sprawdza się zarówno rano, jak i po demakijażu, kiedy to najbardziej lubiłam go stosować - cudownie koi cerę i za to szczególnie go pokochałam wręcz.

Bardzo go polubiłam i z przyjemnością wkrótce na pewno do niego powrócę.

INCI: Aqua, Hibiscus Rosa-Sinensis Flower Extract, Glycerin, Xylitol, Panthenol, Aloe Barbadensis Leaf Extract, Coco-Glucoside, Benzyl Alcohol, Xanthan Gum, Phytic Acid, Dehydroacetic Acid.

Na plus jeszcze bardzo duża wydajność i niska cena - ok 9 zł / 150 ml.

Ciekawa jestem czy ten tonik znacie? Lubicie? Jak się u Was sprawdził?

3 komentarze:

  1. jest na mojej wish liście od wieków.

    OdpowiedzUsuń
  2. Skład faktycznie niezły. Gliceryna, pantenol, musi dobrze nawilża :) Może wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. jeden z moich ulubionych toników:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...