środa, 4 października 2017

INSPIRED BY NATURALNIE PIĘKNA (8 edycja)

Pudełka Inspired By Naturalnie Piękna to jedne z moich ulubionych. Skrywają zawsze najlepsze kosmetyki w dużej przewadze naturalne, które doceniam za składy przyjazne mojej wrażliwej skórze.
W 8 edycji znalazło się 5 kosmetyków pełnowymiarowych oraz 3 miniaturki.


Markę Senelle miałam okazję już poznać, pomimo tego, że od pojawiła się na rynku w lipcu tego roku. Młodziutka firma, która w swojej ofercie ma w pełni naturalne kosmetyki. Na blogu znajdziecie TUTAJ recenzje serum do twarzy, kremu pod oczy oraz peelingu do twarzy. Tym razem dzięki Inspired By mam okazję przetestować balsam do ciała Senelle (pełnowymiarowy produkt 69 zł / 200 ml). Byłam go bardzo ciekawa, tym bardziej, że kosmetyki które już zdążyłam przetestować bardzo polubiłam. Mam nadzieję, że będzie tak samo dobry.


W pudełku znalazła się ogromna maska do włosów marki O'Herbal zwiększająca objętość włosom cienkim (pełnowymiarowe opakowanie 22,49 zł / 500 ml). Znam już inne rodzaje tych masek, sprawdzają się świetnie. Nie dość, że obietnice producenta zostają spełnione to dodatkowo cechuje je niska cena i piękny zapach. Chętnie przetestuję kolejną wersję, chociaż moim włosom objętości nie bardzo potrzeba.


Jedyne miniaturki jakie znalazły się w pudełku są marki Cashee. Pierwszy raz spotkałam się z tą marką. Mam okazję przetestować 2 mini mydełka naturalne (Karotkowy Len i Rozmaryn - przepięknie pachną i na pewno skuszę się na pełnowymiarową kostkę) oraz serum przeciwstarzeniowe Żurawina i Granat 10 ml (pełnowymiarowe opakowanie kosztuje 149 zł / 30 ml).
Serum jeszcze nie używałam, pachnie jednak tak pięknie, że na pewno jeszcze w tym tygodniu rozpocznę kurację nim. Przyda się mojej skórze dawka nawilżenia, odżywienia i odmłodzenia z tak skoncentrowanym serum.
Nie mogę się doczekać efektów :)


Nie zabrakło czegoś kolorowego, tym razem mamy pełnowymiarowy lakier do paznokci marki Cuccio (39 zł / 13 ml). Nigdy nie miałam lakierów Cuccio, jednak czytałam dziesiątki pozytywnych opinii. Mimo, że wolę lakiery hybrydowe i używam ich od ponad 2 lat to z czystej ciekawości przetestuję ten lakier. Tym bardziej, że trafił mi się piękny, jesienny odcień ciemnego fioletu. A do fioletów mam ogromną słabość...


Ostatnie 2 pełnowymiarowe kosmetyki to maseczki do twarzy: Vis Plantis maseczka przeciezmarszczkowa Age Killing Effect (4,40 zł / 2 x 5 ml) oraz Luvos maseczka oczyszczająca z glinką (8 zł / 2 x 7,5ml). Maseczka Vis Plantis trafiła w moje ręce już po raz 3, niestety nie mogę i boję się stosować jad żmii ze względu na uczulenie, ale przetestuje ją moja mama. Zaś maseczkę Luvos już przetestowałam - świetna! Nie tylko oczyszcza cerę, uspokaja i łagodzi podrażnienia, ale także odżywia i nawilża. Wspomnę o niej jeszcze na blogu w osobnym poście w ciągu najbliższych dni.



Bardzo spodobała mi się zawartość 8 edycji Inspired By Naturalnie Piękna. Każdy jeden kosmetyk ucieszył mnie i z wyjątkiem maseczki Vis Plantis przetestuję wszystko z największą przyjemnością. Szczególnie zainteresowało mnie serum Cashee, balsam do ciała Senelle oraz lakier Cuccio. Prawdziwe perełki!

Podoba Wam się zawartość pudełka Inspired by Naturalnie Piękna?
Pudełka są jeszcze dostępne na stronie Inspiredby.pl

6 komentarzy:

  1. Podoba mi się - takie uniwersalne, że każdemu się przyda, a przy okazji same ciekawostki i perełki, których nie dostaniemy w każdej drogerii =)

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem ciekawa zawartość pudełeczka :) nie znam żadnego z produktów ale wyglądają obiecująco ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna zawartość ;) Produkt Senelle mnie ciekawi, bo nie miałam tych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie zawartość jest całkiem ok

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja troszkę żałuję, że nie trafiłam na krem do twarzy z Senelle, ale balsam też zużyję :) Niestety nie trafiłam z kolorem lakieru, ale reszta na plus. Serum mam w tej drugiej wersji, zaczęłam dzisiaj stosować, super pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne pudełko :) Balsam Senelle jest cudowny.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...