środa, 23 czerwca 2021

BeGlossy 'Kolory lata' (czerwiec 2021)

 W końcu upragnione lato i upały za którymi tak tęskniłam. Czerwcowa edycja pudełka Beglossy zawitała do mnie w pierwszy dzień lata. Pudełeczko w tym miesiącu leciutkie, ale skrywające ciekawe kosmetyki, które od razu przechwyciłam do mojej łazienki. A co takiego znalazło się w środku?



MYLAQ Lakier hybrydowy (22,99 zł / 5 ml)

Trafił mi się jeden z najmodniejszych kolorów tego lata - delikatny, pastelowy fiolet. Bardzo mi się podoba, takiego w kolekcji nie mam, także bardzo mnie ucieszył i następny manicure zrobię z jego użyciem. Mam nadzieję, że będzie trwały.

VOLLARE Cosmetics Puder sypki z glinką zieloną (22,99 zł / 6 g)

Kosmetyki mineralne uwielbiam i stosuję na co dzień w makijażu. Żadne inne kosmetyki do makijażu nie są tak lekkie, niewyczuwalne na twarzy i ze świetnym składem. Tutaj co prawda mamy talk w składzie, który zwykle omijam, ale puder na pewno chętnie przetestuję. Zaciekawiła mnie zielona glinka w składzie. Poza tym zawiera aż 97,35 proc. składników pochodzenia naturalnego. Mam nadzieję, że będzie matowił cerę na długie godziny.

PIERRE RENE Pure Pigment Sypki cień do powiek (19,99 zł)

Lepiej trafić nie mogłam, ponieważ trafił mi się cień w pięknym fioletowym odcieniu. Mój ulubiony kolor w makijażu, więc z pewnością będzie często używany, a efekty na pewno pokażę na instagramie.

INGRID Cosmetics Mleczko & serum do twarzy z rumiankiem (37,99 zł / 30 ml)

Serum idealnie trafiło w aktualne potrzeby mojej cery. Nawilżające, kojące, łagodzące podrażnienia. Miałam bardzo suchą skórę, z gojącymi się powoli zmianami trądzikowymi i już po pierwszych użyciach cera zaczęła zyskiwać promienny wygląd. Wszystkie zmiany już są wyleczone. Wiem, że na zachwyty za szybko, ale już kocham te serum i będę używać regularnie obserwując kolejne zalety, a jestem pewna, że będą. Poza tym cudnie nawilża skórę (w składzie ma kilka różnych olejków oraz ekstrakty). Nie spodziewałam się po marce Ingrid tak boskiego serum, a tu przemiłe zaskoczenie. Na pewno pojawi się pełna recenzja jak zużyję całe opakowanie.

REFECTOCIL Lash & Brow Booster (199,90 zł / 6 ml) - produkt dla klientek VIP

Serum na porost brwi i rzęs to największe zaskoczenie tego pudełka. Bardzo mnie uradowało, ponieważ akurat nie miałam żadnego tego typu kosmetyku, a brwi mam w opłakanym stanie (ale i wzmocnienie rzęs jest mile widziane). Będę je stosowała regularnie i na pewno zobaczycie efekty jego stosowania (na które bardzo czekam i wierzę, że będą). Opakowanie jest piękne i muszę przyznać, że podziwiam przy każdym użyciu.


BIELENDA Cloud Mask Bąbelkująca maseczka do twarzy (6,99 zł / 1 szt)

Maseczki bąbelkujące marki Bielenda będę testowała po raz pierwszy. Lubię kosmetyki tej marki, więc tym bardziej jestem ich ciekawa. Mam nadzieję, że nie tylko dobrze zadziałają i odżywią moją cerę, ale także będą pięknie pachnieć.

HASK Argan Oil Szampon i odżywka do włosów (34,99 zł / 355 ml)

Saszetki z tym duetem już schowałam do wakacyjnej kosmetyczki i będę testowała na wyjeździe. Lubię wszelkie miniatury testować w wakacyjnym okresie. Sprawdzimy cóż to za cuda. Bardzo lubię olej arganowy, ponieważ służy moim wysokoporowatym włosom. 

Czerwcowa edycja "Kolory lata" idealnie trafiła w moje aktualne kosmetyczne potrzeby, także jestem bardzo zadowolona i z przyjemnością będę testowała nowości. Szczególnie jestem zachwycona serum do rzęs i brwi Refectocil oraz serum Ingrid.

Jak Wam się podoba czerwona edycja BeGlossy?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...