poniedziałek, 21 października 2019

BeGLOSSY 'Lovely Look' (październik 2019)

Czas na prezentację kolejnej edycji pudełka BeGLOSSY 'Lovely Look'. Tym razem w środku znalazło się aż 7 pełnowymiarowych kosmetyków do pielęgnacji ust, twarzy i włosów.




SCHAUMA Szampon do włosów Nature Moments (9,99 zł / 400 ml)
Szampon Schauma jest 'prezentem na życzenie fanów BeGlossy'. Lubię szampony tej marki, dobrze się u mnie sprawdzają. A ten pachnie przepięknie. Bardzo słodko, owocowo-ciasteczkowy zapach, który z pewnością długo utrzyma się na włosach. Nie znałam jeszcze tej serii, więc z przyjemnością będę testować.

SESSIO Multifunkcyjny krem BB do włosów (14,99 zł / 100 ml)
Multifunkcyjny krem BB do włosów to kosmetyk, który najbardziej mnie zaciekawił spośród wszystkich kosmetyków obecnej edycji. Można stosować go na suche lub wilgotne włosy, co jest niezwykle wygodnym sposobem stosowania wszelkich odżywek czy właśnie kremów BB. Błyskawiczna pielęgnacja to jest to co lubię najbardziej. Mam nadzieję, że świetnie się sprawdzi na moich włosach i dobrze je nawilży. Muszę jeszcze wspomnieć, że krem ten obłędnie ślicznie pachnie, jak koktajl z egzotycznych owoców.



SELFIE PROJECT Jagodowy olejek do ust #PocketHero (14,99 zł / 6 ml)
SELFIE PROJECT Cukrowy peeling do ust #SugarKiss (13,99 zł / 6 g)
Duet kosmetyków Selfie Project, który idealnie zadba o kondycję naszych ust.
Peeling do ust o słodkim zapachu (i smaku ;)) malin delikatnie złuszczy martwy naskórek, a jagodowy olejek zadba dodatkowo o wygładzenie i nawilżenie. Ma on w swoim składzie olej z orzechów laskowych oraz jojoba. Czego chcieć więcej?


BIOTANIQE Kojący krem nawilżający Inteligentne Bionawilżenie (24,99 zł / 50 ml)
Kosmetyki marki Botaniqe znam głównie dzięki BeGLOSSY. Polubiłam jak dotąd każdy z nich, szczególnie maskę w płachcie. Mam bardzo wrażliwą cerę, jednak jeszcze się nie zdarzyło, żeby coś mnie uczuliło i podrażniło. Mam nadzieję, że krem który mi się trafił sprawdzi się idealnie. Producent obiecuje nie tylko nawilżenie skóry, ale także natychmiastowe uczucie ulgi, wygładzenie i ukojenie skóry. Z przyjemnością go przetestuję.

AA WINGS OF COLOR Lakier do paznokci Oil Therapy (12,99 zł / 11 ml)
Trafił mi się bardzo ciekawy odcień "Dark Garden". Ciemny kolor szarości. Szczerze to jeszcze chyba nigdy takiego lakieru nie używałam, na co dzień lubię żywe kolory, ale ten chętnie sprawdzę, mimo, że od długiego czasu używam tylko lakierów hybrydowych. Ciekawy odcień na jesień i zimę.

BIELENDA Krem maska przeciw zrogowaceniom z efektem eksfoliującym i wygładzającym do stóp (9 zł / 100 ml)
Krem do stóp to jedyny kosmetyk, który mi się nie przyda i z którego na pewno nie skorzystam. Nie mam problemów z rogowaceniem i twardnieniem skóry stóp, ale na pewno komuś z bliskich się przyda.

Jak Wam się podoba zawartość październikowej edycji BeGLOSSY?

5 komentarzy:

  1. Zawartość całkiem spoko, wszystkie produkty chętnie bym wypróbowała, no może oprócz lakieru do paznokci, ponieważ jestem fanką hybryd. Jestem ciekawa tego kremu z Biotaniqe. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam to pudełko i jestem z niego bardzo zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzp praktyczna i uzyteczna zawartosc :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem fajna zawartość - chyba nie byłabym z takiej zawiedziona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna zawartość, raczej byłabym zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...