wtorek, 1 stycznia 2019

DOVE Micellar Water - Żele pod prysznic z oczyszczającą mocą wody micelarnej

W ofercie marki Dove pojawiły się właśnie żele pod prysznic Micellar Water. Moc wody micelarnej doceniam już od lat, szczególnie przy demakijażu płynami z nią w składzie. Nie ma bardziej skutecznego sposobu na oczyszczenie. Woda micelarna przyciąga zanieczyszczenia jak magnes i delikatnie usuwa je z naszej skóry. A jak się sprawdziły żele pod prysznic z wodą micelarną od Dove?

Żele dostępne są w dwóch wariantach: Sensitive Skin oraz Anti-Stress. Oba żele pachną niesamowicie pięknie, ale to wersja Sensitive Skin szczególnie spodobała mi się jeśli chodzi o zapach. Piękny, kwiatowy aromat pełen świeżości oczywiście z charakterystyczną dla Dove nutą zapachową. 


Oba żele zapewniają maksimum świeżości, idealną dawkę odświeżenia, oczyszczenia połączoną z delikatnością. Nie podrażniają delikatnej skóry, zapewniają jej optymalną dawkę nawilżenia, nie zaburzając naturalnej bariery ochronnej. Odżywcze składniki zawarte w delikatnym żelu pielęgnują skórę. 


Żele choć nie są zbyt gęste pienią się bardzo dobrze, wydajność jest świetna, a zapachy umilają codzienny rytuał. Mimo swojej niezwykłej delikatności idealnie oczyszczają skórę, a przy tym ją pielęgnują jak na Dove przystało. Nie wysuszają skóry i sprawdzą się nawet u osób z bardzo suchą, atopową czy alergiczną skórą. Nie podrażniają skóry, ani nie uczulają. Bardzo je polubiłam i z pewnością na długo zagoszczą w mojej łazience, szczególnie wersja Sensitive Skin ;)

Lubicie kosmetyki marki Dove?

5 komentarzy:

  1. Też je polubiłam :) Ogólnie lubię żele Dove.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już bardzo dawno nie miałam nic Dove. Od roku stosuję właściwie jedynie żele Yope. Ale te Dove chętnie podrzucę mojej mamie, bo ona wierna jest tej marce:)

    OdpowiedzUsuń
  3. zawsze mam w łazience kremowe żele dove, te nowości też polubiłam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...