czwartek, 23 sierpnia 2018

beGLOSSY - Flamingo Beach (sierpień 2018)

Właśnie odebrałam najnowsze, sierpniowe pudełko beGLOSSY 'Flamingo Beach'. Niestety ostatnie tego pięknego lata.
Co takiego znalazło się w środku tym razem? Zobaczcie! :)


wybaczcie, że miniatura Uriage tyłem na zdjęciu :)
NIVEA Suchy szampon Fresh Revive (pełnowymiarowy produkt, 17,99 zł / 200 ml)
Suchy szampon bardzo mnie ucieszył. Nie wiem tylko czy odcień nie będzie dla mnie zbyt jasny, ale przekonam się przy najbliższej okazji. Może nie zostawia aż tak widocznego koloru? Ciekawa jestem go bardzo.


AUBE Koncentrat odżywczy  (pełnowymiarowy produkt 189 zł / 15 ml)
Kosmetyki Aube z serii ProCollagen bardzo lubię. Świetna linia kosmetyków dla każdego typu skóry. Pisałam o nich na blogu jakiś czas temu i recenzja tego koncentratu odżywczego także była. Chętnie do niego powrócę :)


URIAGE Krem do skóry wrażliwej Bariesun SPF50+ (próbka 3 ml, 62 zł / 50 ml)
Maleństwa od Uriage pojawiają się w beGLOSSY bardzo często, tym razem mamy krem z filtrem. Z przyjemnością go przetestuję, o filtrach pamiętam cały rok, a może ten okaże się być jednym z najlepszych :) Oby! Sprawdzę go jeszcze dziś, tym bardziej, że to ostatni upalny dzień w tym tygodniu :(


CLINIQUE Moisture Surge 72-Hour Auto-Replenishing Hydrator (próbka 1 ml, 125 zł / 50 ml)
Z Clinique nie miałam jeszcze żadnego pełnowymiarowego kosmetyku, choć próbek masa i póki co żaden mnie nie zachwycił na tyle mocno, aby kupić. Może teraz będzie inaczej? Żel-krem ma zapewnić aż 72-godzinne nawilżenie.

MOLLUSCOO Multi Effect Snail Face Mask 20% (19,90 zł / 15 ml)
Maska z zawartością aż 20% śluzu ślimaka. Bardzo lubię kosmetyki ze śluzem ślimaka, świetnie nawilżają cerę, regenerują i odżywiają. Tej maski nigdy nie miałam. Ba! Nawet nie znam tej marki, pierwszy raz się z nią właśnie spotkałam. Ale przeczuwam tu wielki HIT :)


MIYO Melon Kiss Tinted Lip Balm (pełnowymiarowy produkt, 14,99 zł / 4,1 g)
Ostatni produkt to koloryzujący balsam do ust. Kolor ma malinowy, delikatnie neonowy. Troszkę mnie przeraża, ale zarazem nie lubię koloryzujących balsamów, więc pewnie podaruję go siostrzenicy :)



Pudełko bardzo mi się podoba. Utrzymane w wakacyjnym klimacie, jeśli chodzi o zawartość, ale i samo pudełko w cukierkowych kolorach z flamingami zachwyca!
Najbardziej cieszy mnie maska w płacie ze śluzem ślimaka, suchy szampon oraz koncentrat odżywczy. Ciekawe kosmetyki, które z przyjemnością przetestuję.

Dodatkowo otrzymałam kosmetyki Institut Esthederm: głęboko oczyszczający krem do twarzy i dekoltu oraz wygładzająco-rozświetlającą maskę złuszczającą. Nie mogę się doczekać już testów tych kosmetyków. Przydadzą się z pewnością, tym bardziej, że polecane są właśnie do skóry z niedoskonałościami i widocznymi porami. Na blogu recenzja ich pojawi się za kilka tygodni, po dogłębnych testach :)
Mam dla Was kod.
Wraz z kodem B2MINIS do zamówienia dowolnego produktu marki Institut Esthederm w sklepie beGLOSSY otrzymacie dwie miniatury w kosmetyczce w prezencie!


Jak Wam się podoba sierpniowa edycja beGLOSSY?

3 komentarze:

  1. Hmmm...Szczerze mówiąc zawartość BOXA - nie powala na kolana...

    OdpowiedzUsuń
  2. koncentrat kopiowanie wyłączone. bajery.net jest mocnym punktem tego zestawu, super flamingi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nic mnie tym razem nie zaciekawiło. Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...