poniedziałek, 28 maja 2018

Zakupy ze sklepu tosave.com

Pokażę Wam dzisiaj moje zamówienie ze sklepu tosave.com.
Zamówiłam kilka rzeczy, z których jestem zadowolona tylko połowicznie... A dlaczego? Sami zobaczcie i poczytajcie.



Na początek prześliczny, zgrabny kuferek. Niewielki, ale solidny i mieści wbrew pozorom dużo kosmetyków niezbędnych do makijażu. Idealny na wyjazdy! Sztywny, także nie uszkodzimy sobie cieni do powiek ani innych prasowanych kosmetyków.


W środku równie pięknie się prezentuje - piękny wzór w panterkę dodaje mu niezwykłego uroku. Znajduje się tam także małe lusterko oraz gumki, które dobrze trzymają delikatniejsze kosmetyki, bądź np. tusz do rzęs czy kredki do oczu.


I byłoby idealnie, gdyby nie to, że na spodzie jedna z metalowych części jest zardzewiała :/ popsuła całą radość z kuferka, ale pomyślałam, że chyba pomaluję to lakierem do paznokci... Może uda się uratować, aby ładnie się prezentował kuferek.


Kuferek kosztuje tylko 5,85$, cena świetna jak na tak ładny i poręczny kuferek, oby tylko utrafić na taki bez wad... 

Kolejna rzecz to kwiatuszki sztuczne, które ostatnio pojawiają się na zdjęciach :) Zdobią także moją toaletkę od kilku tygodni i muszę przyznać, że bardzo mi się podobają. 



Ozdoby do paznokci, na które już długi czas miałam chęć... Czyż nie są piękne?


W tych małych słoiczkach znajduje się mnóstwo cyrkonii w różnych rozmiarach, a także cieniutkie złote, metalowe ozdoby. Bardzo ciekawe, ładne i na pewno wkrótce będę pokazywała manicure z ich użyciem na blogu.
Dodam, że te metalowe są tak wyprofilowane, że będą ładnie przylegały do płytki paznokcia, a przynajmniej powinny.


Wybrałam 2 różne modele, każdy z nich kosztuje 1,60$.

Na koniec paletka magnetyczna, niestety ucierpiała podczas podróży (cała zawartość zamówienia była tylko w foliowym woreczku, zwykłym, nawet nie bąbelkowym). Paleta przyszła zgnieciona, a przez niską jakość niełatwo było o jej uszkodzenie.
Poza tym cała płytka z magnesem jest źle przyklejona, nie można tam umieścić cieni bo zamknięcie by je uszkadzało... Szkoda.





Ciekawa jestem czy znacie sklep tosave.com? Jakie macie z nim doświadczenie?

5 komentarzy:

  1. fajny kuferek, ja ostatnio na alieexpress kupiłam kwiaty ale za ponad 100 zł. przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Paleta magnetyczna wygląda fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam stronę ale jakoś nie za bardzo mi odpowiada. Te ozdoby na pazurki wyglądają całkiem fajnie

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...