wtorek, 17 października 2017

Manicure hybrydowy: Chiodo Pro Red Color - nr 731 'Forever Burgundy'

Miała być dziś zupełnie inny post, ale ból głowy skutecznie przeszkadza w pisaniu... Pokażę Wam więc świeżo zmalowany manicure i ograniczę pisanie do minimum ;)
W roli głównej przepiękny lakier hybrydowy Chiodo Pro w burgundowym odcieniu nr 731 'Forever Burgundy'. Pochodzi on z kolekcji Edyty Górniak 'Red Color', w którym dominują czerwienie, jednak nie zabrakło też burgundów i czekoladowych odcieni.
'Forever Burgundy' to niesamowicie napigmentowany cudowny odcień burgundu. Pełen głębi, połysku, bardzo kobiecy i elegancki. Pasujący do każdej stylizacji. Idealny kolor na jesień i zimę.


Lakier kryje idealnie już przy jednej, cieniutkiej warstwie!!! Zachwycona jestem jakością lakierów Chiodo Pro, wiem, że się powtarzam, ale lepszych nie miałam. Zanim zmalowałam ten manicure to przez ostatnie 4 dni chciałam przetestować 2 inne marki. Nawet znalazłam bardzo podobny odcień do tego dziś prezentowanego, ale nie szło go utwardzić, marszczył się i 'uciekał' z płytki. Zanim się utwardził (po ponad 3 minutach!!) to na paznokciach powstały pomarszczone fale. Tragedia.
Inne jak się utwardziły to... odprysnęły na drugi dzień. Mam nauczkę, żeby już nie marnować czasu na inne marki. Jeden z nieudanych manicure jeszcze możecie zobaczyć na moim Instagramie..


Dzięki Chiodo Pro zapomniałam już, że lakiery hybrydowe mogą stwarzać takie problemy. Te się ani nie marszczą, ani nie kurczą. Trwałość jest nie do zdarcia. Idealne pod każdym względem i niedrogie. Lepsze choćby od Semilac, NeoNail czy Neess. Jakość nie do porównania, a ceny takie same praktycznie.



Niedługo pokażę jeszcze inny, bardzo podobny odcień jednak z mocno czekoladową nutą. Także idealny na jesienne dni, ale nie tylko.

Jak Wam się podoba 'Forever Burgundy' z Chiodo Pro? Lubicie taki kolor na paznokciach?


7 komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...