środa, 9 sierpnia 2017

Manicure hybrydowy: Chiodo Pro Soft 702 'Girl in California' & 221 'Shy Glow'

W lakierach Chiodo Pro Soft z kolekcji Edyty Górniak 'With love from LA' jestem absolutnie zakochana. Przepiękne kolory, w dużej części 'nudziakowe', delikatne, niezwykle dziewczęce. Jednak nie tylko kolory mnie zauroczyły, ale i wyraźnie inna konsystencja lakierów. Jeszcze łatwiejsze w aplikacji, kremowe, a także podczas aplikacji 'stabilniejsze' na płytce. Choć nigdy nie narzekałam na jakość, ponieważ byłam (i nadal jestem) z nich bardzo zadowolona, tak teraz nawet najbardziej wybredne klientki nie znajdą w nich żadnych wad. O kolekcji jeszcze opowiem niedługo i pokażę Wam wszystkie kolory jakie mam, miałam już podszykowany wpis, ale dokupiłam jeszcze 10 lakierów, także pokażę wszystkie hurtem za kilka dni :) A dzisiaj cudowny lakier nr 702 'Girl in California' właśnie z kolekcji 'With love from LA' w połączeniu z bardzo błyszczącym 'Shy Glow' nr 221.




Uwielbiam w ostatnim czasie takie cukierkowe, delikatne odcienie. Sporo ostatnio takich nakupiłam także przez najbliższy czas królować będą delikatne nudziaki na blogu.





4 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...