niedziela, 5 marca 2017

VATIKA DermoViva - Żel do mycia twarzy - skóra tłusta i mieszana

Swego czasu kosmetyki Vatika były bardzo popularne, szczególnie olejki i odżywki do włosów. Zachwycali się nimi wszyscy, recenzje pojawiały się co rusz na kolejnych blogach. Mnie ten szał wtedy jakoś ominął, dopiero teraz nadrabiam zaległości, jednak o kosmetykach do włosów opowiem za kilka dni, dziś skupimy się na żelu do mycia twarzy Vatika z serii DermoViva.


"Żel do mycia twarzy z ekstraktem z drzewa herbacianego do skóry tłustej.
Normalizujący żel do mycia twarzy Vatika delikatnie oczyszcza pory, pozostawiając skórę gładką i odświeżoną bez zaskórników.
Dzięki kombinacji 3 ziół w naturalny spoób pomaga przywrócić równowagę skórze.
Drzewo herbaciane - znanne ze swych antybakteryjnych właściwości zapobiega powstawaniu wyprysków
Winogrono - dzięki zawartości antyoksydantów wspomaga proces odnowy skóry
Limonka - wchłania nadmiar oleju
Idealny do skóry tłustej i mieszanej."

Przez ostatnie miesiące miałam do czynienia z samymi wydajnymi żelami do mycia twarzy, jednak żel Vatika przeszedł wszelkie moje oczekiwania pod tym względem. Przy pierwszej aplikacji nakładając niewielką ilość miałam problem ze spłukaniem żelu. Pieni się niesamowicie! Potrzeba naprawdę malutką ilość (wielkości grochu) do umycia twarzy. Konsystencję ma średnio gęstą. Żel jest bardziej 'śliski' od żeli z jakimi miałam do czynienia. Wszystkie te właściwości sprawiają, że jest on bardzo wydajny. Duża tubka 150 ml zapewne wystarczy mi na kilka miesięcy.

Zdecydowałam się na wersję do cery mieszanej i tłustej. Obawiałam się, że będzie wysuszał skórę, jednak żel okazał się bardzo delikatny. Nie wysusza skóry, nie pozostawia też cery nieprzyjemnie ściągniętej, a używam go przynajmniej 2 razy dziennie. Nie powoduje też nadmiernego wydzielania sebum.
Oczyszcza bardzo dobrze, radzi sobie z demakijażem, pozostawiając cerę promienną, gładką i przyjemną w dotyku.
Odkąd go stosuję nie mam problemu z trądzikiem, ale tutaj to zasługa jeszcze kilku czynników. Jednak żel na pewno nie zapycha, nie szkodzi cerze, nie powoduje wysypu zaskórników jak inne 'przeciwtrądzikowe' żele.

Żel Vatika sprawdza się zaskakująco dobrze. Nie spodziewałam się, że żel za 17 zł może okazać się tak świetnym kosmetykiem (i tak wydajnym!).

Znacie kosmetyki Vatika? Jak się u Was sprawdzają? Co polecacie?

5 komentarzy:

  1. Przy takiej wydajności i skuteczności cena wydaje się super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A nie widziałam go wcześniej nigdzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. coś dla mojego chłopaka, jemu zdarzają się niedoskonałości szczególnie po goleniu

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam mieszaną cerę, więc u mnie mógłby się sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...