niedziela, 5 sierpnia 2018

Art de Lautrec - lakiery hybrydowe (nr 17, 20, 38 + baza i top)

Całe wakacje testuję nowe dla mnie marki lakierów hybrydowych. Dzisiaj Wam pokażę jedne z tańszych lakierów Art de Lautrec, ich producentem jest znana Wam zapewne marka Ados.




Posiadam 3 wakacyjne kolory:
20 - bardzo jasny, rozbielony, pastelowy fiolet
38 - ciemny fiolet
17 - neonowy koral

Lakiery mają idealną konsystencję, nie są zbyt rzadkie, ani też zbyt gęste. Nie spływają na skórki, ładnie się samopoziomują. Jedyny minus przy aplikacji to, że delikatnie się kurczą i 'uciekają' z płytki. Trzeba szybciej je nakładać, bądź utwardzać pojedynczo.
Cała ta trójka idealnie kryje przy 3 cieniutkich warstwach.
Utwardzają się w ciągu 30 sekund. Nie marszczą się podczas utwardzania. Pod tym względem są bezproblemowe.


Dalsze etapy to już istna bajka. Lakiery mają świetną trwałość. Manicure najdłużej noszę 10-12 dni ze względu na szybko rosnące paznokcie i co za tym idzie szybko pojawiający się odrost. Jednak przez te 12 dni nigdy nie zdarzyło się, aby lakier odprysnął, odbarwił się przez np. promienie słoneczne czy z jakiegokolwiek innego powodu. Nie oszczędzam paznokci podczas codziennych czynności, także nie mają łatwo.
Lakiery używałam na bazie i topie tej samej marki, ale także przetestowałam je z innymi i idealnie współpracowały z każdą marką.


Ze zdjęciem także nie ma problemu. Ładnie odmaczają się w removerach czy zwykłym acetonie. Bez niszczenia i osłabienia płytki paznokcia.

Nie wystąpiło u mnie uczulenie. Lakiery nie spowodowały żadnego dyskomfortu.


Kolory nr 17 i 38 w akcji:



Znacie markę Art de Lautrec? Jak się u Was sprawdzają lakiery hybrydowe tej marki?

2 komentarze:

  1. Kolor 38 - baaardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkatułka - mi też :D Ale jeszcze bardziej podoba mi się ten kształt paznokci :)) bardzo naturalnie to wygląda

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...