piątek, 9 grudnia 2016

KOBO Professional - Eyebrow Shaping Gel - Modelujące żele do brwi (Taupe, Medium Brown)

Moje brwi do okazałych nie należą, zawsze były rzadkie, jednak w ostatnim czasie jeszcze bardziej się przerzedziły. Dotychczas używałam do ich makijażu tylko cieni, jednak brakowało mi czegoś co je dodatkowo podkreśli i 'usztywni'. Z pomocą nadeszło Kobo Professional, które kilka tygodni temu wypuściło na rynek nowe żele modelujące do brwi Eyebrow Shaping Gel.

"Modelujący żel do brwi, wizualnie zagęszcza , wypełnia ubytki oraz wyrównuje koloryt brwi. Zawiera proteinę pszeniczną oraz prowitaminę B5, które działają nawilżająco i kondycjonująco. Precyzyjna szczoteczka pozwala na perfekcyjne nałożenie żelu."

Do wyboru mamy 2 kolory: 'Taupe' oraz 'Medium brown'.

Moim odcieniem idealnym jest 'Taupe' - w chłodnej tonacji - ciemnoszary, troszkę brunatny odcień, idealny dla brunetek.


'Medium brown' to średni brąz w zdecydowanie ciepłym odcieniu. Nie jest ciemny, idealnie sprawdzi się zarówno u szatynek, jak i blondynek.


Pigmentacja jest dobra, nawet bardzo dobra. Szczoteczka jest króciutka, bardzo mała, ale wygodna w użyciu.
Aplikacja nie sprawia problemu, żel ładnie podkreśla brwi, a przy tym ich nie skleja. Nie pozostawia też grudek, praktycznie jest niewidoczny.
Natychmiastowo mamy ładnie zagęszczone i podkreślone brwi, nawet najmniejsze i najkrótsze włoski. Przypomina mi ten żel troszkę efekt po hennie do brwi, choć tutaj efekt jest szybszy i nie na stałe...


W przypadku gęstych brwi sam żel wystarczy, jednak jeśli ktoś ma tak cienkie i rzadkie to niestety bez uzupełnienia braków cieniem się nie obejdzie. Nie liczyłam, że żel zrobi całą robotę.
Zależało mi na podkreśleniu brwi, ale przede wszystkim okiełznaniu ich i 'usztywnieniu' - nie zawiodłam się. Żel wysycha bardzo szybko, ładnie trzyma brwi przez cały dzień tak jak rano je 'ułożyłyśmy' szczoteczką.
Trwałość jest bardzo dobra - przez minimum 12 godzin makijaż brwi pozostaje perfekcyjny.

Żel dobrze się zmywa. Nie uczula, ani nie wpływa negatywnie na brwi. Nie zauważyłam też wzmożonego ich wypadania.

Wydajność jest niesamowicie dobra, spokojnie opakowanie wystarczy na kilka miesięcy.

Pojemność: 9 ml
Cena: 15,99 zł
Skład: Aqua, Alcohol Denat, PVP/VA Copolymer, Propylene Glycol, Glycerin, Polysorbate 20, Phenoxyethanol(and)Caprylyl Glycol, Triethanolamine, Acrylates/C10-C30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Nylon -12, Panthenol, Hydrolyzed Wheat Protein, Disodium Versenate Dihydrate, [+/- CI 77891, CI 77491, CI 77499, CI 77492]

Bardzo jestem zadowolona z żelu, sprawdza się idealnie.
Choć mam chęć jeszcze sprawdzić na moich brwiach jakąś pomadę... ;)
Czego używacie do podkreślenia brwi? Jakich obecnie kosmetyków używacie do ich makijażu?
Polećcie coś jeszcze godnego uwagi :)

4 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...