wtorek, 4 lipca 2017

Regeneracja włosów oraz dłoni z REGENERUM

Dzisiaj czas na recenzję kosmetyków Regenerum, które testowałam przez cały wiosenny czas: regenerujący szampon do włosów i serum oraz regeneracyjne serum do rąk.



REGENERACYJNY SZAMPON DO WŁOSÓW


Szampon zamknięty jest w dużej, ale poręcznej tubie. Konsystencję ma odpowiednio gęstą, pieni się bardzo dobrze.
Dobrze oczyszcza skórę głowy, radzi sobie z domyciem nawet olejów, które przez wiosnę dość często stosowałam przed myciem włosów.
Włosy po jego użyciu bezproblemowo można rozczesać, nie elektryzują się i są bardzo podatne na układanie.
Zawartość keratyny w składzie dodatkowo wspomagała regenerację włosów, które po kilku tygodniach stosowania szamponu (i serum, o którym poniżej) stały się miękkie i lśniące.

Wydajność szamponu jest bardzo dobra, wystarczył mi na ponad 2 miesiące.

REGENERACYJNE SERUM DO WŁOSÓW


Serum do włosów podobnie jak szampon zamknięte jest w tubie. Kremowa, średnio-gęsta konsystencja, którą łatwo rozprowadzić na włosach. Natychmiastowo włosy wręcz spijają serum, poddając się szybkiemu działaniu. Już podczas spłukiwania serum czuć, że włosy zostały ujarzmione.
Serum świetnie ujarzmia włosy i to najbardziej zauważalny efekt. Wygładza je i nabłyszcza. Pomaga w rozczesywaniu, poradzi sobie z każdym typem włosów.
Utrzymuje dobrą kondycję końcówek włosów, zabezpiecza je. Niestety serum ma też wadę: bardzo obciąża włosy. Myślałam początkowo, że źle spłukiwałam serum, niestety to ono ma taki wpływ na moje włosy. Przez to nie stosowałam go zbyt często a jedynie co 3-4 mycie.
Gdyby nie to obciążanie włosów byłoby idealnym kosmetykiem do puszących się włosów.

Zarówno serum jak i szampon charakteryzuje bardzo ładny, kwiatowy zapach. Niezwykle umila to aplikację kosmetyków.

REGENERACYJNE SERUM DO RĄK


Serum do rąk to moje odkrycie firmy Regenerum. Pokochałam je wręcz od pierwszego użycia. Przepięknie pachnie! Podobny zapach do szamponu i serum do włosów, jednak ten jest jeszcze ładniejszy.
Gęsta kremowa konsystencja początkowo mnie zaniepokoiła, na szczęście serum błyskawicznie się wchłania i nie pozostawia tłustej ani lepkiej warstwy. Za to natychmiastowo wygładza dłonie, nawet w tych najbardziej szorstkich i suchych partiach. Dłonie pozostają miękkie, bardzo miłe, przyjemne w dotyku.
Świetne serum, zarówno na wiosenny czas, ale i letni. Nie rozstaję się z nim i na długi czas pozostanie ze mną. Swoją drogą wydajność ma bardzo dobrą.

Znacie kosmetyki Regenerum? Lubicie kosmetyki tej marki? Jak się u Was sprawdzają?

4 komentarze:

  1. mialam kiedyś odzywke do wlosow z Regenerum i byla spoko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również miałam już styczność z kosmetykami REGENERUM - całkiem mile je wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam jeszcze kosmetyków z tej marki

    OdpowiedzUsuń
  4. NIgdy nie miałam nic z regenerum, a widzę, że wiele osób bardzo sobie je chwali :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...