sobota, 1 lipca 2017

NIKEL - Naturalne kosmetyki z EkoDrogeria.pl + KONKURS (zakończony)

Uwielbiam naturalne kosmetyki, szczególnie te do pielęgnacji twarzy (i jak wiecie do makijażu przede wszystkim ;)). Mimo, że używam też kosmetyków ze składami dalekimi do naturalnych to jednak staram się wdrażać jak najwięcej naturalnych kosmetyków. Doceniam bogactwo naturalnych składników, dlatego też zwróciłam uwagę na kosmetyki chorwackiej marki NIKEL. Dostępne są w sklepie EkoDrogeria.


Na dobry początek wybrałam 3 kosmetyki:

TONIK LAWENDOWY
"Odświeżona skóra o wyrównanym pH to lepsze wchłanianie substancji odżywczych z kremów oraz idealnie nałożony podkład, który wygląda nieskazitelnie przez cały dzień. Dlatego własnie tak ważne jest stosowanie toniku, który balansuje skórę. Zapobiega pojawianiu się sebum, redukuje podrażnienia i zapobiega pojawianiu się niedoskonałości"
59,90 zł / 100 ml


KREM NA PRZEBARWIENIA ZE STOKROTKĄ

"Naturalny krem do pielęgnacji skóry z przebarwieniami. Wykazuje dużą skuteczność w rozjaśnianiu piegów, plam pigmentacyjnych oraz blizn potrądzikowych. Zawiera opatentowany ekstrakt ze stokrotki, który działa dwustopniowo, aby eliminować depigmentację oraz nie dopuszczać do ponownego jej powstawania. Regularne stosowanie kremu na przebarwienia ze stokrotką pomaga uniknąć nawracających problemów z depigmentacją. Cera staje się promienna, wygląda zdrowo i świeżo."

85,90 zł / 50 ml




SERUM NA PRZEBARWIENIA ZE STOKROTKĄ
"Serum jest produktem bardziej skoncentrowanym niż krem. Jest bogate w wyciągi z roślin i naturalne składniki. Widocznie zmniejsza intensywność zmian pigmentacyjnych na naszej skórze. Rozjaśnia piegi, pomaga utrzymać optymalne nawilżenie skóry. Odnawia naskórek i chroni przed powstawaniem kolejnych przebarwień. Regularne stosowanie serum pomaga uniknąć nawracających problemów z depigmentacją."
85,90 zł / 30 ml


Pierwsze wrażenia są bardzo pozytywne. Oczywiście za wcześnie, żeby opisać ich działanie, recenzje pojawią za około 4-6 tygodni, jednak mogę już napisać, że zachwyciły mnie ich zapachy. Nie spodziewałam się tak pięknych, perfumeryjnych wręcz kompozycji zapachowych w kosmetykach NIKEL. Bardzo umila to codzienną ich aplikację. Mam nadzieję, że oprócz tego świetnie wpłyną na stan mojej cery.


Wraz ze sklepem EkoDrogeria mam dla Was KONKURS, w którym do wygrania są ekologiczne kosmetyki:
Nagroda nr 1: Bentley Organic, Bezalkoholowy tonik organiczny, Skin Blossom, 150ml
Nagroda nr 2: BIOpha, Odżywka do wszystkich rodzajów włosów z MASŁEM KARITE ułatwiająca rozczesywanie, 150 ml
Nagroda nr 3: Bentley Organic,Naturalne Łagodzące i Nawilżające Mydło w Płynie z Lawendą, Aloesem i Jojobą, 250ml oraz ŁAGODZĄCE i NAWILŻAJĄCE Mydełko - Rozmiar Podróżny 40g

Wystarczy, że w komentarzu pod tym postem napiszecie mi:

Jaki jeden naturalny składnik szczególnie doceniacie w swojej codziennej pielęgnacji? Krótko uzasadnij wybór dlaczego akurat ten składnik.


1. Aby wziąć udział w konkursie należy:
* odpowiedzieć na pytanie: Jaki jeden naturalny składnik szczególnie doceniacie w swojej codziennej pielęgnacji? i uzasadnić swój wybór dlaczego akurat ten składnik.

* wskazać numer nagrody o jaką gracie
2. Konkurs trwa od 1 lipca 2017 roku do 9 lipca 2017 roku.
3. Spośród najciekawszych odpowiedzi wybiorę 3 laureatów nagród.
4. Nagrodami są naturalne kosmetyki:
Nagroda nr 1: Bentley Organic, Bezalkoholowy tonik organiczny, Skin Blossom, 150ml
Nagroda nr 2: BIOpha, Odżywka do wszystkich rodzajów włosów z MASŁEM KARITE ułatwiająca rozczesywanie, 150 ml
Nagroda nr 3: Bentley Organic,Naturalne Łagodzące i Nawilżające Mydło w Płynie z Lawendą, Aloesem i Jojobą, 250ml oraz ŁAGODZĄCE i NAWILŻAJĄCE Mydełko - Rozmiar Podróżny 40g
5. W razie braku kontaktu z laureatem nagrody w ciągu 3 dni zostanie wybrany kolejny.
6. Nagrody zostaną wysłane w ciągu 7 dni roboczych przez sponsora nagrody: Ekodrogeria.pl
7. Nagroda zostanie wysłana na terenie Polski.
8. Biorąc udział w konkursie akceptujesz powyższy regulamin i zgadzasz się na przetwarzanie danych osobowych (potrzebnych do zrealizowania wysyłki nagród).
9. Zastrzegam sobie prawo do zmiany regulaminu z przyczyn ode mnie niezależnych.
10. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.)

WYNIKI KONKURSU
Nagrodę nr 1 wygrała: Anna R.
Nagrodę nr 2 wygrała: Iza_luiza (Jurko N.)
Nagrodę nr 3 wygrała: Janczakowieaa

Proszę o przesłanie danych potrzebnych do wysyłki nagrody na: alieneczka@o2.pl

11 komentarzy:

  1. Rumianek - wśród kwiatów skromny wybranek.
    Pospolity, choć zastosowań wiele.
    Toż to nie takie zwykłe ziele!
    Przeciwzapalne ma działanie,
    I nie obce mu ran odkażanie.
    Włosom też dodaje życia.
    Pracę jelit reguluje smaczną herbatką do picia ;)
    janczakowieaa

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie jest to aloes, ponieważ łagodzi oparzenia, świetnie działa na rany i otwarcia oraz obrzęki (można powiedzieć, że w pewnym sensie to lek!), idealnie nawilża cerę, nie przeciąża jej, uspokaja i nie tłuści, co przy mojej cerze mieszanej problematycznej jest bardzo ważne. Świetnie nadaje się także do włosów, które dociąża, eliminuje puszenie i sprawia, że jakoś tak lepiej się układają ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Granat! Fajnie działa na skórę, ma właściwości antyoksydacyjne, odmładza skórę, dobrze działa na farbowane włosy a przy tym pięknie pachnie, smakuje no i jest na tyle egzotyczny, że już sam jego zapach przywołuje u mnie dreszczyk wakacyjnego odprężenia :) I zupełnie nie jest wybuchowy ;) Nagroda nr. 2 iza_luiza

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim ulubionym naturalnym kosmetykiem naturalnym to KAWA.Cudownie wygladza .oczyszcza ciało usuwa toksyny i walczy z cellulitem ,Zaparzam kawe dodaje np olej z orzecha wloskiego i nakladam na twarz i cialo i masujeee :) Wspaniale uczucie i ten zapach ! Cialo staje sie gladkie i lekko opalone .Polecam (NR 2 )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest Kawa zle napisalam :))

      Usuń
  5. Mleczko pszczele, zdecydowanie :) Stosuje je na podraznione łokcie, spierzchniete usta, przesuszona skórę :) Dodaje je także do odżywki, dzięki czemu włosy są mięciutkie :) Wybieram nagrodę numer 3 :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie odpowiedź jest oczywista - lawenda!
    1. Uwielbiam kiedy kosmetyki pięknie pachną - zapach lawendy jest uspokajający i relaksujący. Każdy kosmetyk nią pachnący działa na mnie jak aromaterapia.
    2. Olejek lawendowy i kosmetyki go zawierające sprawdzają się do mojej mieszanej cery z niedoskonałościami - ze względu na działanie przeciwzapalne, regenerujące i zwalczające bakterie.
    3. Uwielbiam wykorzystywać kosmetyki lawendowe do stóp - sól lawendowa sprawie, że nogi odpoczywają, stają się mniej opuchnięte a kosmetyki z jej dodatkiem działają też przeciwgrzybiczo, niwelują przykry zapach i regulują wydzielanie potu.
    4. Na koniec ciekawostka ;) Lawenda odstrasza komary!
    Lubię testować nowości do twarzy, więc wybieram nagrodę nr 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja cenię sobie mydło aleppo, a szczególnie działanie liścia laurowego ;) dzięki niemu przestały pojawiać się nowe zmiany trądzikowe, a nadmiar sebum skutecznie usunięty. Uważam, że jest to jeden ze składników, który pomógł mi w walce z trądzikiem ;) moja przygoda z nim zaczęła się od przygotowania toniku z jego zawartością, jednak ze względu na lenistwo i brak czasu zaczęłam stosować mydło, któremu jestem wierna już długi czas :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja sobie bardzo cenię cytrynę w kosmetykach. Bardzo dobrze usuwa przebarwienia na mojej twarzy :) Znacznie poprawia stan mojej skóry na twarzy i na dłoniach.
    Choc widzę, że i stokrotka ma podobne właściwości do cytryny :) Super! To serum bardzo mnie zaciekawiło.
    Wybrałabym nagrodę numer 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  9. W mojej pielęgnacji skóry szczególnie doceniam wodę różaną. Wspaniale koi, nawilża i pielegnuje moją wrażliwą skórę twarzy. 😊 Doceniam jej obecność w kremach i tonikach do twarzy,ponieważ dużą wagę przywiązuje do naturalnej pielęgnacji. ☺ Wybieram nagrodę nr 2.

    OdpowiedzUsuń
  10. Składnik, który wybrałam jest bardzo prosty. W miejscu, w którym żyjemy ogólnie dostępny, a często niedoceniany. Wybrałam wodę.
    Wodę, którą w pielęgnacji używam każdego dnia, do mycia, ale i do nawilżania i odżywiania swojej skóry. Często inwestujemy w drogie, wymyślne kosmetyki, a zapominamy jaka wielka moc tkwi w wodzie, którą powinniśmy pić w odpowiednich ilościach. Zapewni nam to zdrowy, i jędrny wygląd skóry.

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...