czwartek, 9 lutego 2017

PHARMACERIS H - Oczyszczający peeling trychologiczny H-STIMUPEEL

Nic tak dokładnie i dogłębnie nie oczyści skóry jak porządny peeling z drobinkami. Nie jeden raz na blogu pisałam już jak bardzo wielbię wręcz peelingi, jednak jak dotąd używałam ich tylko do twarzy i ciała, jednak nigdy nie do skóry głowy. Pharmaceris wypuściło właśnie oczyszczający peeling trychologiczny, który od razu wybrałam, nie tylko ze względu uwielbienia do peelingów, ale przede wszystkim przez problem nadmiernego wypadania włosów.


"Phamraceris H peeling do skóry głowy zapewnia odpowiedni poziom nawilżenia skóry głowy, zapobiegając przesuszeniu. Stosowanie peelingu zwiększa przyswajanie substancji aktywnych innych preparatów, podnosząc ich aktywność.
Peeling Pharmaceris H dogłębnie oczyszcza skórę głowy, zmniejszając tendencję do przetłuszczania się włosów. Zmniejsza niekorzystną florę w obrębie łusek i skutecznie zwalcza objawy łupieżu oraz zapobiega jego nawrotom.

Wskazania do stosowania peelingu Phamraceris H:

-dogłębne oczyszczanie skóry głowy
-wypadanie włosów
-przerzedzanie się włosów
-łysienie
-łupież
-łojotokowe zapalenie skóry głowy

Działanie:
-skutecznie usuwa zanieczyszczenia i nadmiar zrogowaciałego naskórka głowy
-odblokowuje ujścia mieszków włosowych
-dogłębnie oczyszcza skórę głowy
-zmniejsza tendencję do przetłuszczania się włosów
-reguluje procesy rogowacenia naskórka
-zwalcza łupież oraz zapobiega jego nawrotom"


Peeling zamknięty jest w wygodnej i praktycznej tubie. Jego pojemność to 125 ml, wydaje się mało jak na kosmetyk do włosów, jednak po pierwszym użyciu widzę, że będzie niesamowicie wydajny.
Konsystencję ma odpowiednią, nie jest za gęsty, ani też za rzadki. Dobrze się go aplikuje, czego się wcześniej obawiałam. Drobinek jest dużo, są one z rozdrobnionych łupinek pestek moreli - świetnie złuszczają i oczyszczają skórę głowy.
Peeling pachnie prześlicznie, kwiatowo, świeżo, niezwykle przyjemnie.

Nigdy dotąd nie używałam peelingu do skóry głowy i aż żałuję, że dopiero teraz się odważyłam. Świetnie oczyszcza, pobudza krążenie, ale też zapewne dzięki temu pobudza cebulki włosów do wzrostu. Powinno to wpłynąć w niedługim czasie na długość włosów. Jednak najbardziej  zależy mi na zagęszczeniu włosów i tutaj bardzo liczę na ten peeling. Nie radzę sobie już z wypadającymi włosami. Wyniki porobiłam (wszystkie w normie), zaczęłam dodatkowo przyjmować suplementy diety... i czekam na efekty ;) Tak wszechstronne działanie mam nadzieję, że przyniesie efekt pięknych, gęstych włosów jakie jeszcze miałam 3 lata temu...

Póki co użyłam go tylko jeden raz, na pełną jego recenzję i efekty trzeba będzie zaczekać, ale jestem dobrej myśli :) Na pewno za kilka tygodni zdam relację.

Peeling mogą używać zarówno kobiety jak i mężczyźni.

Cena: ok 36 zł
Pojemność: 125 ml
Dostępny w aptekach

Ciekawa jestem czy używaliście kiedykolwiek peelingu do skóry głowy?
Znacie kosmetyki Pharmaceris  przeciw wypadaniu włosów z linii H-Stimupeel?

8 komentarzy:

  1. Tego produktu nie znam;/ Jeżeli chodzi o peelingi to używam tylko tych domowej "roboty" :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. polubiłam ten peeling :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trochę mnie cena odstrasza, ale uważam, że za mało dbamy o skórę głowy, więc czekam na propozycje kolejnych firm :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo ciekawe, nie znałam wcześniej takiego produktu. Czekam więc na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja jeszcze nigdy nie używałam takiego peelingu i chyba muszę zacząć bo mam problem z łuską na głowie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Z chęcią bym go wypróbowała:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kilka lat temu miałam przyjemność z peelingiem MonRin, takich kosmetyków było dotąd mało...

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...