środa, 7 grudnia 2016

ORAL-B - elektryczna szczoteczka do zębów Genius 9000

Od prawie 10 lat używam elektrycznych szczoteczek do zębów. Zawsze kupowałam tylko te z Oral-B, które nie tylko najlepiej się prezentują, ale przede wszystkim cechuje je niezwykle dobra jakość wykonania i niezawodność. Do dzisiejszego dnia mam swój pierwszy model, który działa bez zarzutu i najmilej go wspominam. Nie jest to sprzęt, który wymienia się co roku, nie wymaga tego. Ale nowości niezwykle kuszą i tym razem mam najnowszy model jaki wypuściło na rynek Oral-B - GENIUS 9000.




W dużym pudle znalazło się mnóstwo akcesoriów. Oprócz rączki szczoteczki w zestawie mamy:
* 4 końcówki do wyboru: 3D white, Sensitive, Flossaction oraz Crossaction
* etui podróżne z ładowarką
* uchwyt na smartfona
* pojemnik na końcówki
* ładowarkę


Szczoteczka swoim kształtem przypomina wcześniejsze modele Oral-B, pod tym względem niewiele się od nich rożni. Wzbogacono ją tylko o antypoślizgowy tył rączki oraz kilka bajerów: m.in podświetlany pierścień czy guzik, którym zmieniamy tryb.


Różnica w funkcjach jest przeogromna. Szczoteczka jest podświetlana, nie jest to tylko funkcja, która cieszy oczy (choć podoba mi się bardzo), ale np. gdy zbyt mocno przyłożymy szczoteczkę do zębów podczas mycia światełko zapali się na czerwono. Od razu mamy zasygnalizowane, aby zmniejszyć nacisk.
Czujnik nacisku to nie jedyna zaleta, która wyróżnia Genius 9000 pośród innych szczoteczek.

tryb Sensitive
Oprócz tradycyjnego guziczka, którym włączamy/wyłączamy szczoteczkę jest jeszcze jeden. Właśnie nim możemy przełączać tryby szczotkowania zębów, między innymi: bardzo delikatny 'Sensitive' (który mimo swojej delikatności czyści niesamowicie dokładnie zęby), mocniejszy 'Pro Clean'  silniejsze szczotkowanie 'tryb dla nadzwyczajnego uczucia czystości). Mamy też tryb '3D White' polerujący i tym samym wybielający zęby oraz 'Tongue Clean' tryb czyszczenia języka.

Istne szaleństwo! Dla takiej gadżeciary jak ja nie mogli wymyślić lepszej szczoteczki do zębów, choć pewna jestem, że kolejne modele Oral-B na pewno zaskoczą.

Moim ulubionym trybem na co dzień jest Sensitive, niby najdelikatniejszy, ale niezwykle dokładnie czyści zęby. Wcale aż taki delikatny jest. Zęby pozostają idealnie czyste, niezwykle gładkie, wypolerowane. Lśnią czystością. Niby jak zawsze po umyciu zębów, ale jest ogromna różnica między manualną szczoteczką a elektryczną. Różnica odczuwalna już po pierwszym myciu.

Końcówkę obecnie używam '3D White' -  zdecydowanie jest moją ulubioną od lat. Już nawet bez past wybielających rozjaśnia uśmiech nawet o kilka tonów. A w połączeniu z wybielającą pastą jest istna bajka.

Stan zębów i dziąseł wyraźnie się poprawił, co zauważyła nawet moja dentystka.


Szczoteczkę można połączyć przez Bluetooth z aplikacją na telefonie. Dzięki niej można nie tylko zmienić kolor światełka na rączce szczoteczki (m.in. na niebieski, żółty, różowy, fioletowy czy wiele innych), ale także dowiemy się, które obszary jamy ustnej niedokładnie umyliśmy (dzięki systemowi śledzenia ruchu przez kamerę telefonu). Niestety mój model telefonu jest troszkę 'za stary' i aplikacja potwornie zamulała mój telefon, musiałam aplikację odinstalować. Nie montowałam też w łazience uchwytu na smartfon, który był dołączony do zestawu. A szkoda, chciałam w pełni sprawdzić wszystkie funkcje jakie producent zaoferował. Jednak jeszcze to nadrobię, jak tylko zmienię telefon na lepszy model.

W zestawie mamy także podróżną ładowarkę wraz z etui na szczoteczkę i miejscem na 2 wymienne końcówki.

Akumulator ładuje się 12 godzin, tak jak w poprzednich modelach, jednak jest jedna, znaczna różnica - wytrzymuje on około 12 dni. Aż 12 dni! Poprzednie modele musiałam ładować co 3 dni przynajmniej.
Na duży plus wskaźnik poziomu baterii na rączce szczoteczki. Nie zaskoczy mnie, że szczoteczka rozładuje mi się w trakcie mycia zębów. A nie ma nic gorszego niż dokańczanie mycia zębów tym maleństwem manualnie.

Szczoteczka przecudownie się sprawdza. Bardzo jestem z niej zadowolona i nie zamieniłabym jej na żadną inną.
Wysoka jakość wykonania, duża liczba trybów czyszczenia, czy ilość akcesoriów , które na co dzień ułatwiają nam życie jest warta swojej ceny (ok. 700 zł).
Posłuży mi kolejne lata, tego jestem pewna.
Zdecydowanie jest to najlepszy model szczoteczki elektrycznej, ale i najnowocześniejszy. Oral-B idzie z postępem technologii i już nie mogę się doczekać co jeszcze wymyślą, ale to już tylko będę obserwowała przez przynajmniej 5 lat ;)

Używacie elektrycznych szczoteczek do zębów?

3 komentarze:

  1. Posiadam tą zwykłą, elektryczną Oral-B i jestem zadowolona, choć ten model jest w pełni wypasiony :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez mam oral b. Moja szczotka ma juz 7 lat i nadal działa. Przydałby mi sie nowszy model.

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...