czwartek, 22 grudnia 2016

OLEOVITUM - Ogórecznik - olej z niesamowitą skutecznością w działaniu

Trwam na mojej FIT diecie 4 miesiące, jestem z siebie ogromnie dumna. Czuję się o wiele lepiej skupiając się tylko na zdrowej żywności. W codziennej diecie towarzyszą mi oleje, które piję każdego dnia, najczęściej rano na czczo. Co 2-3 tygodnie staram się poznawać coraz to nowe oleje i tym sposobem trafiłam niedawno na olej z ogórecznika od Oleofarm.


"Olej z nasion ogórecznika Ogórecznik OleoVitum charakteryzuje się wysoką zawartością tłuszczów nienasyconych, w tym tłuszczów wielonienasyconych, do których należą kwasy tłuszczowe z rodziny omega-6: kwas linolowy (LA) i gamma-linolenowy (GLA). Ogórecznik OleoVitum zawiera 40% LA i 20% GLA. Kwas linolowy*, a także zastępowanie w diecie tłuszczów nasyconych tłuszczami nienasyconymi pomaga w utrzymaniu prawidłowego poziomu cholesterolu we krwi [jedno- i wielonienasycone kwasy tłuszczowe są tłuszczami nienasyconymi]."


O tym jak ważne są tłuszcze nienasycone w diecie każdego z nas wie każdy, choć nie każdy pamięta o nich każdego dnia. A powinien... Zmniejszają nie tylko cholesterol, ale także zapobiegają chorobom serca. Są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania organizmu.
Niektórzy obawiają się też, że przytyją od nich... Nic bardziej mylnego. Sama się odchudzam, od pierwszego dnia diety stosuję tłuszcze nienasycone i chudnę... Bez efektu jojo.

Olej z ogórecznika ma dość rzadką konsystencję, dużo rzadszą niż np. olej lniany. Płynny, smaczny, bez goryczki. Bardzo go polubiłam za smak... i działanie.
Szczególnie doceniłam go za działanie przeciwzapalne. Świetnie działa na cerę trądzikową, leczy go. Zmiany znikały w zastraszającym tempie, nie powracały. Cera stała się gładka, przyjemna w dotyku, nawilżona. Bez zmian trądzikowych, bez zaskórników.  Jednak leczy on nie tylko trądzik, ale wszelkie stany zapalne w jamie ustnej, w żołądku. Wspomaga leczenie chorób reumatycznych.
Oczyszcza organizm z niebezpiecznych produktów przemiany materii.

Należy go stosować w ilości 1/2 łyżeczki, która jest dołączona do opakowania. Choć ja byłam taka nadgorliwa, że piłam całą. Pewnie tak szybko i skutecznie zadziałał,  ale po prostu nie doczytałam tej informacji zanim zaczęłam go stosować, a dopiero przy ostatniej porcji.

Olejek niezwykle cenny i będę do niego wracała regularnie.

100 ml butelka kosztuje ok 30 zł, nie jest najtańszy, ale stosowany zgodnie z informacją na opakowaniu powinien wystarczyć na 40 dni.

Pamiętacie w codziennej diecie o nienasyconych tłuszczach?
Jaki olej najczęściej spożywacie?

3 komentarze:

  1. Ja najwięcej używam oleju kokosowego ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja aktualnie to tak naprawdę żadnego ;) Ale może pora to zmienić ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Używałam tego oleju i zauważyłam że cera wygląda dużo, dużo lepiej. Zniknęły zaczerwienienia, cera wygląda promiennie i zdrowo.
    Naprawdę dobry produkt. Będę do niego wracać

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...