niedziela, 4 grudnia 2016

DOVE - Wyjątkowa seria kosmetyków z olejem arganowym

Olej arganowy to zdecydowanie jeden z najbardziej docenianych w kosmetyce olejów. Króluje od lat, jednak w ostatnim czasie coraz częściej spotykamy go w kosmetykach do włosów i ciała.
Marka Dove właśnie wypuściła serię kosmetyków z marokańskim olejem arganowym, a w jej skład wchodzą między innymi: olejek pod prysznic, żel oraz kostka myjąca.


Żele pod prysznic Dove od lat znane są jako jedne z najlepszych. Gęste, kremowe, wydajne... W dodatku ślicznie pachnące. Spełniające swoją oczyszczającą rolę idealnie. Czego chcieć więcej?
Marka Dove nie poprzestaje na laurach. Tym razem żel z marokańskim olejem arganowym nawilża jeszcze lepiej.
Pieni się niesamowicie puszystą, kremową pianą. Oczyszcza i odświeża skórę, pozostawiając ją nie tylko czystą, ale i zniewalająco pachnącą.
Cała ta seria pachnie absolutnie ślicznie.
Skóra pozostaje gładka, przyjemna w dotyku, bardzo dobrze nawilżona.
Nie potrzeba już balsamu, przynajmniej w przypadku skóry normalnej. Żel zapewnia jej optymalne nawilżenie, bez uczucia suchości.


Olejek pod prysznic podobnie jak żel świetnie się sprawdza w swojej roli. Podczas mycia tworzy delikatnie pieniącą się emulsję, która dobrze oczyszcza i odświeża ciało, a przy tym zapewnia jej dużą dawkę nawilżenia i odżywienia skóry. Nawilżenie jest porządne, choć nie jest to typowa tłusta, lepiąca się maź.
Nawilżenie jest na tyle dobre, że rezygnowałam po jego użyciu z balsamów i masełek do ciała.
Zapach olejku jest tak samo piękny jak żelu, choć troszkę bardziej intensywny i 'skoncentrowany'.


Kostka myjąca to nie jest zwykłe mydełko, a świetnie nawilżające cudo w kostce.
Producent poleca je do demakijażu i świetnie w tej roli się sprawdza. Co prawda makijażu oczu nią nie zmywałam, aż tak odważna nie jest jestem, ale już całą twarz spokojnie można nią myć. Radzi sobie ze zmyciem podkładu mineralnego czy różu i bronzera. Idealnie oczyszcza skórę, a przy tym nie pozostawia nieprzyjemnego uczucia ściągnięcia. Nie wysusza skóry. Pozostawia cerę delikatną i przyjemną w dotyku.
Jak reszta kosmetyków z tej serii pachnie prześlicznie.


Niezwykle udana seria, wyjątkowa pod każdym względem.
Bardzo ją polubiłam i z przyjemnością będę do niej wracać. Zapasowy olejek już zakupiony ;)
Jesienią i zimą skórze trzeba zapewnić większą dawkę nawilżenia. A zapachy całej serii są tak piękne i otulające, że nie sposób przejść obojętnie.

Żel pod prysznic kosztuje 12,99 zł (250 ml), olejek 17,99 zł (200 ml), kostka myjąca 3,99 zł (100g).

Miałyście już okazję poznać kosmetyki Dove z olejkiem arganowym?

14 komentarzy:

  1. Zdecydowanie coś dla mnie, muszę upolować żel i olejek. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś ciągle używałam Dove ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny zestaw, lubię ich kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oo przypomniałaś mi, że mam w szafce z zapasami ten olejek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam tą serię, olejek jest niesamowity

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam zapach kosmetyków Dove, ten olejek mam i bardzo go lubię

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaciekawiła mnie ta seria :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tej serii chyba nie miałam, ale po żel pod prysznic i mydełko na pewno sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.