niedziela, 20 listopada 2016

Zadbane stopy z MOLLON PRO Fc Synergy - Oczyszczający cukrowy scrub do stóp i Odżywczo - nawilżający balsam do stóp z mocznikiem 

W ofercie Mollon Pro niedawno pojawiła się nowa seria kosmetyków FC SYNERGY. Znajdziemy w niej preparaty pielęgnacyjne do dłoni oraz stóp.
Przez ostatnie tygodnie testowałam wyjątkowy duet do stóp: oczyszczający cukrowy scrub oraz odżywczo-nawilżający balsam z mocznikiem.



Ten niepozorny cukrowy peeling zamknięty w plastikowym słoiczku to prawdziwy pogromca martwego naskórka. Jak na cukrowy scrub przystało porządnie zdziera martwy naskórek, nie pozostawiając po nim śladu. Dzięki zawartości masła shea, oleju słonecznikowego, oleju  marchwiowego i witamin A oraz E idealnie nawilża, zmiękcza i wygładza stopy. Pozostawia delikatną, aksamitną warstwę. Można po jego użyciu pominąć już dalsze zabiegi pielęgnacyjne szczególnie przy mniej wymagających stopach. Często właśnie po samym scrubie kończyłam małe domowe SPA. Sam scrub działa cudownie. Wystarczająco nawilżając i odżywiając skórę stóp.

Jego zapach to już kropeczka nad 'i'. Pachnie pomarańczami, ale nie jest to żaden chemiczny wytwór, a zapach świeżo wyciśniętego soku pomarańczowego. Istna rozkosz przez którą można się uzależnić.
Wydajność bardzo dobra.

Za słoik o pojemności 350g trzeba zapłacić 32 zł.

Skład:


Dla wymagających stópek Mollon Pro oferuje odżywczo nawilżający balsam do stóp z mocznikiem. Ja mam wersję z 5% mocznika, jednak jest dostępny jeszcze balsam z 10% jego zawartością.
Zamknięty jest on w dużym opakowaniu z pompką. Jego pojemność to aż 250 ml.

Podobnie jak zapach scrubu spodobał mi się także zapach balsamu, jednak tym razem jest to odświeżający zapach mentolu. Delikatna mięta, świeża. I tak jak zwykle nie przepadam za kremami do stóp tak ten polubiłam za zapach, ale i nie tylko. Mentol bardzo przyjemnie odświeża, chłodzi zmęczone i opuchnięte stopy, a takie mam codziennie, nie tylko latem w upalne dni.

Balsam bardzo dobrze nawilża, odżywia skórę, jednak mimo 5% zawartości mocznika nie jest tłusty. Nie pozostawia żadnej lepkiej, ani tłustej warstwy. Szybko się wchłania pozostawiając delikatną i przyjemną skórę stóp. Zmiękcza i uelastycznia skórę, zapobiegając jej nadmiernemu wysuszeniu.
Dodatkowo działa antyseptycznie, przeciwdziała nadmiernemu poceniu.

Balsam kosztuje 28 zł (250 ml).

Skład:

Te i inne kosmetyki z serii FC SYNERGY dostępne są na Mollonsklep.pl

Mieliście do czynienia już z kosmetykami pielęgnacyjnymi Mollon Pro?

6 komentarzy:

  1. Jeszcze nie miałam bliższej znajomości z tymi kosmetykami ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tej marki kosmetyków. Pierwszy raz je widzę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie bym je wypróbowała:) Monophase z tej marki przypadł mi do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. mollon kojarzy mi się tylko z lakierami i hybrydami ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ten peeling i masz racie pachnie przecudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. również mam ten zestaw, muszę w końcu go opisać :-) mi szczególnie przypadł do gustu scrub, ma dużą zawartość olejku i świetnie natłuszcza stopy

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.