środa, 2 listopada 2016

INSPIRED BY UROK VI

Dzisiaj pokażę Wam co się znalazło w 6 edycji pudełka Inspired by UROK.
To moje drugie pudełko 'UROKliwe' i po raz kolejny bardzo mile zostałam zaskoczona ;)




Jak zawsze mamy tutaj nie tylko kosmetyki, ale i gadżety kobiety. Tym razem jest biżuteria ze sklepu Coralove: urocze niebieskie kolczyki oraz choker, który marzył mi się i miałam zamiar kupić.
Prześliczny, czarny rzemyk z eleganckimi perełkami na końcach. Z przyjemnością go będę nosiła.
Niezwykle cieszy mnie, że moda na tego typu rzemyki wróciła. Nosiłam je w czasach szkoły podstawowej każdego dnia, uwielbiałam i uwielbiam nadal.


W pudełku znalazł się także krem intensywnie nawilżający z MIYA. Nowa marka, która w swojej ofercie ma kremy do twarzy, których w składzie na próżno szukać silikonów, parabenów, parafiny i innych szkodliwych składników. Jego pojemność to aż 75 ml a cena 29,99 zł.
Trafiła mi się z olejem kokosowym w składzie.
Bardzo jestem go ciekawa. Skład zachęca. Mam nadzieję, że się polubimy i mnie nie zapcha ;)
Przyda mi się duża dawka nawilżenia, szczególnie teraz kiedy zaczęłam używać kwasów i cera jest przesuszona.


Nie zabrakło w pudełku szamponu. Tym razem jednak to nie zwykły szampon, a suchy z Syoss. Markę Syoss wręcz ubóstwiam, lubię ich szampony, odżywki i farby do włosów.
Ich suchego szamponu jeszcze nie miałam. Bardzo jestem ciekawa jak się spisze i czy podoła moim oczekiwaniom, tym bardziej, że średnio lubię suche szampony.
Przeznaczony on jest do włosów szybko przetłuszczających się, takie właśnie mam. Zobaczymy, może akurat stanie się moim ulubieńcem i wybawieniem w kryzysowych sytuacjach ;)


Niezwykle zaskoczyła mnie próbka peelingu kawowego z kokosem nowej dla mnie marki MARK.
Kolejny raz to napiszę na moim blogu, ale wszelkie peelingi to ja ubóstwiam, a już w szczególności te naturalne.
Już się nie mogę doczekać aż go przetestuję, nie tylko na ciele, ale także twarzy.


Nie zapomniano o pielęgnacji paznokci. W pudełku znalazła się także miniaturka odżywki NailTek do miękkich paznokci.
Choć przetestowałam już dziesiątki odżywek do paznokci to z NailTek jeszcze nie miałam żadnej.
Ciekawa jestem jak sobie poradzi z moimi paznokciami, przyda im się dawka odżywienia i wzmocnienia po długim używaniu lakierów hybrydowych.


Inspired By UROK to jedne z najtańszych pudełek subskrypcyjnych (39 zł) i najciekawszych najciekawsze (mają zaszczytne miejsce tuż za ulubionym Naturalnie piękna). Mamy w nich nie tylko kosmetyki, ale i 'gadżety kobiety', tym razem była to biżuteria.
Nie zabrakło nowości kosmetycznych, które chętnie poznam. Zapewne wkrótce pojawią się recenzje.

Tutaj możecie zobaczyć co się znalazło w 3 edycji tego pudełka:


http://kolorowoipachnaco.blogspot.com/2016/08/inspired-by-urok-iii-edycja.html



Podoba Wam się zawartość 6 edycji Inspired By UROK? :)

3 komentarze:

  1. Naturalnie piękna to rzeczywiście najfajniejsze boxy

    OdpowiedzUsuń
  2. ach żałuję, że mi się nie dostało tego boxa, choker po nocach mi się śni:D

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...