sobota, 19 listopada 2016

FRESH JUICE - Kremowy żel pod prysznic

Dawno nie było recenzji żeli pod prysznic, więc dzisiaj nadrobimy to. Tym razem w roli głównej kremowy żel Fresh Juice o zabójczo  pięknym  zapachu ;)


Fresh Juice to stosunkowo nowa marka od Elfa Pharm.
Nie miałam kosmetyków tej marki do tej pory, ale ich kremowy żel pod prysznic bardzo polubiłam.
Zamknięty w pół litrowej butli z estetyczną, kolorową etykietą żel zachęca do zakupu. Lubię tak proste opakowania. A patrząc na bardzo atrakcyjną cenę - 8,99 zł - nie pozostaje nic innego jak się skusić na zakup.
Żel ma niezbyt gęstą konsystencję, jednak nie lejącą. Dla mnie akurat. Nie przelewa się przez palce. Pieni się niesamowicie dobrze.
Swoją oczyszczająco-odświeżającą rolę spełnia w 100%. Nie wysusza skóry, pozostawia ją delikatną i przyjemną w dotyku.
Pachnie prześlicznie! Niby to wersja z awokado i mleczkiem ryżowym jednak ja wyczuwam w nim mix owoców, kwiatów i morskiej bryzy. Słodki, ale zarazem bardzo świeży zapach.
Dla mnie idealny.

Fajny żel, w dodatku bardzo wydajny, w atrakcyjnej cenie. Jestem bardzo na tak ;) W ostatnich tygodniach to mój numer jeden.

Jakiej marki żel pod prysznic obecnie używacie?

3 komentarze:

  1. ja mam wersję różową, też jest słodka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapach pewnie by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zapach mnie zaciekawił :) ja obecnie mam żel Organic Shop, nawet go polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...