piątek, 4 listopada 2016

CIEN - Aqua Moisturising Cream - Krem do twarzy z LIDL'a

Kosmetyki z LIDLa cieszą się dużą popularnością, a już w szczególności ich kremy do twarzy Cien, o których od czasu testu zrobiło się naprawdę szumnie. Ich krem przeciwzmarszczkowy wygrał z wysokopółkowymi kosmetykami, które kosztują kilkaset złotych więcej.
Jednak dzisiaj skupimy się na nawilżającym kremie Cien 'Aqua Moisturising Cream'.


Krem zamknięty w prostym opakowaniu, kolorystyka biało-niebieska zachęca do sięgnięcia po niego. Podoba mi się tego typu prostota w kosmetykach pielęgnacyjnych.
I tak jak zawsze obawiam się wdrażania nowej pielęgnacji mojej twarzy tak tym razem nie wiem dlaczego nie miałam obaw. Może to świetne wyniki testów kremów z Lidla tak na to wpłynęły...

Konsystencję krem ma lekką, niezwykle przyjemną. Podczas nakładania krem staje się jakby mokry na twarzy. Z łatwością się rozsmarowuje. Błyskawicznie wchłania nie pozostawiając żadnej tłustej, nieprzyjemnej warstwy.


Mimo swojej lekkości nawilża bardzo dobrze, sprawdza się na mojej mieszanej cerze, jak i cerze suchej mojej mamy.
Odżywia cerę. Idealnie sprawdza się zarówno jako krem na dzień, jak i na noc.
Stworzony jest też pod makijaż. Podkład na nim jest nie do zdarcia, nawet ten mineralny. Przedłuża jego trwałość.
Nie wzmaga wydzielania sebum. Nie zapycha cery, ani w żaden negatywny sposób na nią nie wpływa.
Aż grzech go nie przetestować, szczególnie, że kosztuje niespełna 9 zł.
Niezwykle przyjemny w użyciu i jakby tego było mało prześlicznie pachnie - ogórkowo, świeżo, relaksująco i odprężająco.

Kosztuje około 9 zł / 50 ml.
Dostępny w LIDL
Skład:



Znacie kosmetyki Cien? Jak się u Was sprawdzają?
Co według Was jest warte polecenia tej marki?

7 komentarzy:

  1. wow, nie wiedziałam, że jest taki tani, ja jeszcze go nie otworzyłam, ale właściwie nie mam nic na dzień- używam jednego kremu na dzień i na noc więc pewnie powinnam się z nim zapoznać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie testowałam produktów marki Cień :)
    Jakoś nigdy nie kusiły mnie do ich zakupu.

    Jestem sceptycznie do nich nastawiona.

    OdpowiedzUsuń
  3. Za taką cenę to cudeńko, przetestuję go jak wykończę zapasy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kremu z lidla nie znam i jak na razie nie poznam.

    OdpowiedzUsuń
  5. nie miałam jeszcze żadnego z kosmetyków z Lidla.

    OdpowiedzUsuń
  6. Krem super, bardzo ładnie pachnie i wchłania się .Jako meżczyzna jestem pod wrazeniem. Kupiony w angielskim Lidlu za 1,99 funta.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super produkt!

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.