sobota, 8 października 2016

SVENSKA VITAMINER - Maxi Slim Plus odchudzanie i kontrola wagi - efekty miesięcznej suplementacji

Ostatni miesiąc to dla mnie totalna rewolucja pod wieloma względami. Jednak z jednego jestem szczególnie dumna, rozpoczęłam dietę... nie pierwszy raz w tym roku... Ale tym razem skutecznie, nie dość, że straciłam kilogramy to zrezygnowałam w mojej diecie z wielu produktów, bez których życia sobie nie wyobrażałam.
Jeżeli jesteście ciekawi co mi w tym pomogło i kto, to zapraszam do dalszej lektury ;)


W ostatnim tygodniu sierpnia dostałam propozycję przetestowania zestawu od Svenska Vitaminer. Początkowo dość sceptycznie podchodziłam do tabletek na odchudzanie. Nigdy wcześniej nie przyjmowałam żadnych i szczerze mówiąc unikałam ich.
Jednak w pakiecie z zestawem tabletek otrzymujemy pomoc dietetyka.
Muszę się Wam przyznać, że tak jak się zmotywowałam to jak nigdy dotąd. A wszystko dzięki Pani Marii, dietetyczki, która najpierw telefonicznie przeprowadziła wywiad ze mną na temat odżywiania, ale nie tylko. Jednak o wszystkm co potrzebne, aby bezpiecznie i skutecznie dobrać dawki suplementów, które wchodzą w skład zestaw Maxi Slim Plus.
Dostałam wykaz produktów, które można spożywać, przykładowe menu jak i masę przepisów.
Zostały ustalone nawet godziny posiłków. A regularność posiłków to klucz do sukcesu.

"Kuracja Maxi Slim Plus przeznaczona jest dla osób, które chcą zrzucić zbędne kilogramy, a brak im silnej woli i potrzebują wsparcia, aby wytrwać w swoim postanowieniu."

W skład zestawu Maxi Slim Plus wchodzą 3 suplementy diety:

ADAPTOGEN ALPHA 
"Preparat Adaptogen Alpha pomoże pokonać stres spowodowany zmianą stylu z życia. Pozwoli wprowadzić zdrowe nawyki żywieniowe na stałe, dzięki niemu znacznie łatwiej będzie zapomnieć o niezdrowych używkach takich jak słodycze, tłuste przekąski i słodkie napoje. Wyciąg z różeńca górskiego i cytryńca chińskiego złagodzą sytuacje stresowe, zwiększą wytrzymałość psychiczną organizmu, poprzez ograniczenie złych emocji zmniejsza potrzebę nerwowego podjadania. L-teanina Alphavawe® pomoże zachować równowagę, poprawi spostrzegawczość i bystrość umysłu jednocześnie pozwoli zrelaksować się po stresującym dniu. Podczas gdy wyciąg z korzenia żeń-szenia pobudzi organizm do działania, doda energii, wzmocni pamięć i procesy myślowe. Preparat Adaptogen Alpha jest szczególnie przydatny dla osób, które chcą wprowadzić dodatkową aktywność fizyczną. Zwiększa siłę, szybkość i wydolność organizmu podczas wysiłku. Doskonale sprawdzi się u osób, które zaczynają ćwiczyć, jak i u tych którzy regularnie uprawiają sport. "


Adaptogen Alpha przyjmowałam zawsze z samego rana - 1 tabletkę. Skład ma w pełni naturalny, na pierwszym miejscu mamy różeniec górski, który doskonale znałam. Pisałam już kiedyś o nim na blogu, polecałam i polecam nadal. Niezwykły składnik, który pobudza umysł. Pobudza lepiej niż kawa, jednak uspokaja przy tym serducho. Dalej mamy ekstrakt z owoców cytryńca chińskiego, ekstrakt z korzenia żeń-szenia, l-teaninę, witaminy z grupy B oraz BioPerinę (ekstrakt z pieprzu czarnego).
Żadnych strasznych składników, których nazwa by już odstraszała.
Adaptogen Alpha już od pierwszej tabletki zwiększa wydolność organizmu. Niezwykle pomocny suplement, na dobry początek dnia. Niezastąpiony dla osób rozpoczynających swoją dietę, szczególnie teraz kiedy pogoda za oknem nie pobudza do działania a wręcz zniechęca do jakichkolwiek działań.

CARB CONTROL 
"Preparat Maxi Slim Carb Control jako główny składnik zawiera opatentowany wyciąg z fasoli zwyczajnej Phaseolus vulgaris o nazwie StarchLite®. Posiada unikalne właściwości blokowania enzymu odpowiadającego z trawienie cukrów w organizmie, pomaga dzięki temu ograniczyć skoki poziomu glukozy we krwi. Standaryzowany wyciąg z kory cynamonowca cejlońskiego oraz organiczny chrom w postaci opatentowanego Chromax® wspierają metabolizm węglowodanów. Posiadają udowodnione działanie stabilizujące poziom cukru we krwi. Chrom ponadto jest składnikiem czynnika tolerancji glukozy GTF koniecznego do prawidłowego funkcjonowania insuliny. Dzięki temu suplement diety Maxi Slim Carb Control pozwoli zredukować apetyt, ograniczy ochotę na słodycze oraz zmniejszy kaloryczność posiłków. Stosowanie preparatu jest szczególnie zasadne u osób, których codzienne posiłki bazują na produktach węglowodanowych tj. pieczywo, ziemniaki, kasze i inne produkty mączne."


Carb Control zawsze przyjmowałam tuż przed obiadem (1 tabletkę) oraz tuż przed kolacją (1 tabletkę).
Tutaj także mamy naturalny skład: wyciąg z fasoli zwyczajnej, chrom oraz wyciąg z kory cynamonowca cejlońskiego. Tabletki bardzo ładnie pachną cynamonem. Skutecznie redukują łaknienie.
Niezwykle pomagają i ograniczają ochotę na słodycze, które zawsze każdego dnia musiałam wręcz pochłaniać i bez nich nie wyobrażałam sobie dnia.  Nie miałam skoków poziomu glukozy we krwi, które zawsze kończyły się 'wilczym apetytem', zwykle na słodycze.


FAT BLOCKER
"Zawiera on opatentowany błonnik NeOpuntia® pozyskany ze sproszkowanych liści opuncji figowej. Posiada on unikalne właściwości wiązania tłuszczów w przewodzie pokarmowym. NeOpuntia® zawiera dwie frakcje błonnika nierozpuszczalną i rozpuszczalną. Zadaniem pierwszej jest związać tłuszcz, a drugiej ustabilizować powstały kompleks. Mechanizm ten pozwala zredukować kaloryczność posiłków, ponieważ ogranicza przyswajanie spożytego tłuszczu, który związany przez NeOpuntia® zostaje wydalony z organizmu. Dzięki temu preparat Maxi Slim Fat Blocker hamuje apetyt, przyczynia się do zwiększenia deficytu kalorycznego oraz pozwala zachować przyjemność z jedzenia."

Ostatni suplement diety to Fat Blocker. Miałam go przyjmować tylko wtedy, gdy zgrzeszyłam tłustymi potrawami. Byłam na tyle grzeczna, że tylko 2 razy go użyłam.
W jego skład wchodzą sproszkowane liście opuncji figowej. Nic poza tym. W pełni naturalny skład.
Tabletki te ograniczają przyswajanie spożytych tłuszczów.

W zestawie znalazło się także eleganckie puzderko, w którym bez problemu mieszczą się wszystkie potrzebne w ciągu dnia suplementy diety. Idealne do torebki. Znajduje się w nim nawet lusterko ;)



Tabletki są dość duże, jednak nie miałam problemu z ich połknięciem.
Żaden z suplementów nie powodował żadnego dyskomfortu, ani nieoczekiwanego efektu. Jedynie ten oczekiwany, czyli utratę 'cennych' kilogramów.
Schudłam równe 3 kilogramy.
Nie startowałam z dużej wagi, wg BMI była ona prawidłowa, jednak zależało mi, aby zmniejszyć obwód w pasie, który mimo utraty tych 3 kg nie zmienił się. A jest dużo za duży. Będę nad tym nadal pracować. Ze zdrową dietą pozostanę już na zawsze. Weszła mi ona w nawyk, co mnie niezwykle cieszy.

Z suplementów Svenska Vitaminer jestem niesamowicie zadowolona. A jeszcze bardziej z opieki Pani Marii, która czuwała i sprawdzała moje jadłospisy. Popełniałam błędy, jak każdy na początku, ale z czasem nauczyłam się co mogę jeść, a czego nie.
Bez niej mój wynik byłby dużo gorszy, o ile w ogóle jakiś by był ;)
Pani dietetyk każdego tygodnia sprawdzała mój jadłospis, który skrupulatnie spisywałam każdego dnia przez 5 tygodni.
Dietę rozpoczęłam pierwszego dnia, w którym zaproponowano mi test tabletek. Nie uznaję diet 'od jutra', 'od pierwszego' lub co gorsze 'od nowego roku'. Albo nam zależy, albo nie. Ja jestem niezwykle upartą osobą. Nie uznaję wymówek.. Mam zamiar kontynuować dietę, mam nadzieję, że w końcu z czasem obwód pasa się zmiejszy.


Co jadłam, z czego zrezygnowałam?
 Z dnia na dzień od razu zrezygnowałam ze słodyczy. Co kiedyś było dla mnie nie do pomyślenia. Nie napiszę, że ich nie podjadam, ale jak już to są to 2 kostki gorzkiej czekolady... i w zupełności mi wystarczają. Zrezygnowałam z tłustych i smażonych potraw, a także z białego pieczywa i ziemniaków.
Zainwestowałam w zdrowie. Zrobiłam zapasy zdrowej żywności, która wbrew pozorom naprawdę nie jest droga. Jem mniej, ale zdrowiej. Bez wyrzutów sumienia.
Wdrożyłam na stałe zdrowe oleje. Wcześniej co prawda przyjmowałam je w tabletkach (jak np wiesiołek), dodawałam do sałatek (np. z pestek winogron czy oliwę z oliwek), ale nie przykładam do nich takiej wagi. A przecież są niezastąpione. To tłuszcze, które nie tuczą, a dzięki nim np. wchłaniają się między innymi takie witaminy jak A i E. Dzięki Pani dietetyk pamiętam o nich i każdego dnia przemycam do potraw (lub piję na czczo) przynajmniej 1-2 łyżki.

Każdego dnia jadłam 4 posiłki - śniadanie (max do godziny od pobudki, ok 9), obiad ok 12-13, podwieczorek ok 16 oraz kolację ok 18-19. Wszystko zależy od naszego planu dnia.
Śniadań, które są tak ważne dotychczas niemalże nie jadłam. Nie lubiłam ich, w sumie nadal nie lubię. Nie jestem nauczona ich jeść. Jednak powoli się do nich przekonuję.
Także na diecie doszedł mi dodatkowy posiłek, a mimo to chudnę. Mimo, że jem więcej. Ale za to zdrowiej... ;)

Dużo lepiej się czuję na FIT diecie, nie jestem ociężała po posiłkach ani senna jak po ciężkostrawnych posiłkach, których kiedyś sobie nie żałowałam. Nie jestem głodna, nie głodzę się. Jem 'normalnie', bez głodówek i cierpienia z burczeniem w żołądku w tle.
Mam nadzieję, że nadal będzie mi to dobrze szło. Póki  co jest super! Na pewno za jakiś czas  napiszę na blogu jak mi idzie dieta.
Dzięki Svenska Vitaminer nie tylko zgubiłam 3 kg, ale totalnie zmieniłam moje nawyki żywieniowe. Bez nich tkwiłabym w miejscu i nadal odżywiałabym się nie do końca zdrowo.

Zestaw MAXI SLIM PLUS kosztuje 291,35 zł, jednak można każdy z suplementów zakupić z osobna: Adaptogen Alpha kosztuje 108 , Maxi Slim Carb Control 115 zł a Maxi Slim Fat Blocker 84 zł.
Suplementy można kupić na stronie producenta: http://www.svenskavitaminer.pl. Znajdziecie tam też mnóstwo informacji o tabletkach, jak i badania naukowe.

Jeśli chcecie zgubić kilogramy, a przy tym otrzymać pomoc dietetyka to tylko ze Svenska Vitaminer.
Sukces gwarantowany ;)

Jak Wasza codzienna dieta wygląda? Odżywiacie się zdrowo?

3 komentarze:

  1. Ja staram się odżywiać w miarę zdrowo, ale też nie przesadzam i pozwalam sobie na różne drobne przyjemności.
    Jeśli chodzi o tabletki i różnego typu suplementy to nie jestem do nich przekonana - nie stosuję takich produktów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też miałam te suplementy, terapia zmotywowała mnie również do zdrowego odżywiania :) Nie pamiętam już, ile schudłam schudłam, ale byłam zadowolona z efektów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie stosuję, choć w połączeniu z dietą i sportem mogą dać całkiem dobry efekt ;)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.