czwartek, 6 października 2016

O'RIGHT - Hair Spa - White Tea Hair Treatment Set - Dwuskładnikowa maska do włosów

W pierwszej edycji pudełka 'Naturalnie piękna' od Inspired By znalazła się dwuskładnikowa maska do włosów O'Right.
Byłam jej bardzo ciekawa, a zarazem zwlekałam z jej użyciem przez ponad 2 miesiące. Sama nie wiem dlaczego, ponieważ efekty przerosły moje oczekiwania.


Naturalna maska przeznaczona do pielęgnacji włosów zniszczonych zabiegami chemicznymi, wykorzystywana do luksusowych zabiegów SPA. Opracowana na bazie wyciągu z białej herbaty, mającej wspaniałe właściwości naprawcze i anty-oksydacyjnych, opóźnia efekty starzenia się poprzez usuwanie wolnych rodników.


Set składa się z dwóch saszetek. W jednej z nich jest biała maska, w drugiej przezroczysty żel.
Należy je ze sobą wymieszać, w zależności od poziomu zniszczenia włosów.
Niestety w instrukcji nie wyjaśniono dokładnie proporcji, więc nakładałam je 1:1.

Maska cudownie nawilżyła i odżywiła moje włosy, które z natury są suche, wysokoporowate i nie do okiełznania na co dzień.  Jednak po tej masce moje włosy są nie do poznania. Łuski zostały domknięte (maskę przed użyciem trzymałam w lodówce). Włosy są gładsze niż dotychczas, miękkie, przyjemne w dotyku. Niesamowicie lśniące. Kręcą się jeszcze bardziej niż dotychczas.
Co ważne efekt ten jest długotrwały, a nie tylko do kolejnego mycia włosów.

Jeszcze żadna maska nie dała tak cudownych, widocznych i trwałych efektów.  Jestem zachwycona jej działaniem. Maska zadziałała tak jak obiecał producent, włosy odzyskały siłę i witalność.  A wszystko to na bazie wyciągu z białej herbaty. Sama natura!

W saszetkach jest na tyle dużo preparatów, że rozłożyłam je sobie na 3 kuracje (włosy mam do ramion).
 Kurację używałam 'na zimo' uprzednio trzymając ją w lodówce. Zależało mi na wygładzeniu i ujarzmieniu włosów. Jednak można ją także  trzymać w ciepłej wodzie. Wszystko zależy od włosów i efektów jakich oczekujecie.

Cena kuracji: 69 zł. Nie jest to najniższa cena, jednak zdecydowanie warto raz na jakiś czas zafundować włosom tak potężną dawkę odżywienia i nawilżenia.
Tym bardziej, że efekty są widoczne gołym okiem! :)

Znacie kosmetyki O'Right? Miałyście do czynienia z kuracją White Tea Hair Treatment Set?

8 komentarzy:

  1. Nie znałam wcześniej tej firmy ale szukam właśnie czegoś co wzmocni i odbuduje moje włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jaki jest dokładny skład tej maseczki ? wygląda ciekawie choć cena faktycznie spora jak za tak małą ilość

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, ja podzielę to na dwie kuracje, wstyd się przyznać, bo też od dawna mam ten zabieg ale jeszcze go nie roniłam, też mam zniszczone włosy i nie mogę doczekać się efektów jakie osiągnę

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojj kusisz mnie by spróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  5. No to zdecydowanie moje włosy były by mi wdzięczne za taką dawkę witamin ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bomba witaminowa dla włosów! Kuracja jest nieco droga, ale gdy włosy potrzebują nawilżenia to warto wypróbować. :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...