sobota, 10 września 2016

INSPIRED BY Naturalnie Piękna (II edycja) - prezentacja zawartości

Właśnie pojawiła się druga edycja pudełka Inspired By 'Naturalnie Piękna'. Pudełko wypełnione po same brzegi kosmetykami pielęgnacyjnymi, ale nie tylko... Koniecznie zobaczcie co znalazło się w środku.




COSTANCE CAROLL - Ultralekki puder bambusowy z jedwabiem - pełnowymiarowe opakowanie 12 g (15 zł)


Widzę, że marka, którą znam z młodości i jeszcze czasów szkoły podstawowej powraca. Cieszy mnie to przeogromnie. A ich najnowszy puder bambusowy potwornie ciekawi. Długi czas chciałam przetestować jakiś puder bambusowy. Teraz mam okazję. Zapowiada się bardzo fajnie.  A jego prasowana forma jest niezwykle wygodna, można wszędzie go ze sobą wziąć bez obawy, że się wysypie. Od jutra zacznę testy i na pewno wkrótce pojawi się jego recenzja ;)

SHEFOOT - Serum ultra-regeneracyjne z kompleksem ceramidów - produkt pełnowymiarowy 50 ml (25 zł)


Na blogu już chwaliłam kosmetyki marki Shefoot, często pojawiają się one w kosmetycznych boxach. Po raz pierwszy poznałam je dzięki ShinyBox. Jednak z tym serum nie miałam jeszcze do czynienia. Ciekawie się zapowiada. Skład jak zawsze bogaty, znajdziemy w nim między innymi masło shea, które cudownie nawilża. Jestem pewna, że je polubię. Jednak czas pokaże... ;)

BIOTEQ - Sztyft ochronny przeciw otarciom - produkt pełnowymiarowy 5,5 g (15 zł)


Z opisu producenta wynika, że to niezwykle wszechstronny sztyft ochronny. Ma za zadanie zapobiegać otarciom bardzo wrażliwej skóry, np. w okolicach pachwin, ud, stóp, pach, a także pod biustem.
Nie mam tego typu problemów, jednak na pewno znajdę dla niego zastosowanie, bądź po prostu podaruję bliskiej osobie, która zmaga się z otarciami wrażliwych partii ciała.

BIOPHA - Wybielająca pasta do zębów z mentolem - produkt pełnowymiarowy 100 ml (31 zł)


Z ekologicznymi pastami do zębów nie raz i nie dwa miałam już do czynienia. Często ich używam, jednak jak dotąd żadnej na tyle nie polubiłam, aby do niej regularnie wracać. Mam nadzieję, że z tą będzie inaczej. Zapowiada się świetnie. Pastę wybielającą BIOpha wzbogacono  o minerały i sodę oczyszczoną. Posiada certyfikat Ecocert co tylko jeszcze bardziej zachęca mnie do jej użycia. Na pewno jak zawsze zdam relację na blogu. Wyczekujcie recenzji ;)

CZTERY PORY ROKU - Glicerynowy krem do rąk - produkt pełnowymiarowy 130 ml (5 zł)


Przez całe lato nie zużyłam ani 1 kremu do rąk. Rzadko używam ich kiedy temperatura za oknem przekracza 20 stopni. Jedynie sporadycznie i to głównie po zdjęciu lakieru hybrydowego, aceton mocno wysusza i niszczy dłonie.
Jednak zbliża się jesień i zima, więc wszelkie kremy i balsamy wrócą do łask.
Kremy do rąk od Cztery Pory Roku mimo prostego składu i niskich cen są jednymi z najlepszych na rynku. Używałam ich już w czasach szkoły podstawowej i używam do dziś. Tego konkretnego jeszcze nie miałam, także chętnie się z nim zapoznam, ale to dopiero jesienią...

ELFA PHARM - Vis Plantis Age Killing Effect - Serum na zmarszczki mimiczne i głębokie linie - produkt pełnowymiarowy 30 ml (35 zł)


Kosmetyki Vis Plantis uwielbiam, mają przyjazne składy, niskie ceny. Co ważne są niesamowicie skuteczne, działaniem dorównują drogim kosmetykom. Tego serum nie miałam, omijałam je ze względu na 'jad żmii', jednak dopiero teraz doczytałam, że substancja zawarta w serum tylko naśladuje jego działanie. Choć mimo tego obawiam się uczulenia. Zapewne dam mu szansę, ale potrzebuję troszkę czasu... ;)

JOANNA - Oleje Świata - Balsam na suche miejsca 3w1 z masłem pomarańczowym - produkt pełnowymiarowy 10g (7 zł)


Nie miałam jeszcze tego balsamu, jednak z chęcią go przetestuję. Ma wszechstronne zastosowanie, choć ja zapewne najczęściej będę go używała do ust i skórek wokół paznokci. Bardzo lubię tego typu kosmetyki. A już w szczególności te, które mogę użyć do pielęgnacji ust.

AVA LABORATORIUM - Certyfikowane organiczne serum energetyzujące Pomidor z ogórkiem - produkt pełnowymiarowy 50 ml (35 zł)


Pomidory z ogórkami chętnie jem, ale żeby tak od razu na twarz? ;))
Potwornie jestem ciekawa tego serum. Skład ma niezwykle bogaty i w pełni naturalny, na bazie surowców roślinnych. Przyda się mojej skórze po lecie mocna dawka odżywienia, odmłodzenia i ujednolicenia koloru cery. Jestem wręcz pewna, że tak bogate serum spełni moje oczekiwania.

SWATI - Ziołowy krem przeciwzmarszczkowy - próbka 3 ml (35 zł / 50g)


Nie wiedziałam, że Swati produkuje także kremy do twarzy. Markę kojarze głównie przez ich henny do włosów. Przetestuję te maleństwo licząc na porządną dawkę nawilżenia i odżywienia mojej skóry. Ubolewam jednak, że w pudełku znalazła się tylko jedna maleńka saszetka z tym kremem.

BIAŁY JELEŃ - Prebiotic - Hipoalergiczna emulsja do mycia twarzy - produkt pełnowymiarowy 200 ml (16 zł)


Kosmetyki Biały Jeleń nie raz już chwaliłam. Świetnie się u mnie sprawdzają. Cieszy mnie to, że w pudełku trafiła mi się emulsja do mycia twarzy z prebiotykiem. Już po pierwszym użyciu bardzo ją polubiłam. Wspomniałam o niej już wczoraj na Instagramie. Niezwykle delikatna dla skóry, jednak bardzo dobrze się pieni, idealnie domywa resztki makijażu. Nie podrażnia. Pozostawia twarz niezwykle miękką i przyjemną w dotyku. Oby nadal tak świetnie się u mnie sprawdzała...

 Na sam koniec PREZENT:
NOBLE HEALTH - Get Slim DayTime -  pełnowymiarowe opakowanie 30 saszetek (50 zł)



Suplement ten już dobrze znam, znalazł się niedawno w pudełku UROK (w 3 edycji), o którym pisałam TUTAJ. Brałam go przez kilka dni, niestety przez 'rewolucje' żołądkowe zrezygnowałam z niego. Jego smak także nie zachęcał (jak skiśnięta przesłodzona woda), także wolałam się nie męczyć. Oddałam go dalej. To opakowanie także poleci do kogoś innego. Trzeba się spieszyć, ponieważ termin ważności jest tylko do końca września...

W pudełku znalazłam także nowość od Pixie Cosmetics:

PIXIE COSMETICS - Puder matujący - Mega MatteKapok Tree Powder 3,5 g (39,90 zł)
 


Wiecie, że jestem minerałoholiczką. Wielbię kosmetyki mineralne. A puder matujący z Pixie Cosmetics niedawno recenzowałam TUTAJ. Jak dla mnie nie ma lepszego, zarówno pod względem składu (tutaj mamy tylko jeden składnik, w  pełni naturalny), jak i pod względem działania. W recenzji przeczytacie, że nie tylko cudownie matuje, ale także wygładza skórę, optycznie zmniejsza widoczność wszelkich niedoskonałości i utrwala makijaż, nie tylko ten mineralny. Zdecydowanie jest warty uwagi.
Puder występuje w dwóch pojemnościach: 3,5 g (39,90) oraz 6,5 g (59,90 zł). Kupicie go na stronie producenta: PixieCosmetics.pl.
Zajrzyjcie także na ich Facebook.




Jak Wam się podoba zawartość drugiej edycji Inspired by Naturalnie Piękna?
Pudełko jak zawsze można zamówić na stronie InspiredBy.pl

10 komentarzy:

  1. Extra zawartość, organiczne serum mnie bardzo ciekawi czekam na opinię o nim :)

    OdpowiedzUsuń
  2. całkiem fajne to pudełeczko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. też mam ten zestaw i jestem bardzo zadowolona, puder w kamieniu mi ucierpiał.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne kosmetyki, ten krem do rąk jest moim ulubieńcem :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne pudełko - sama chętnie przetestowałabym większość produktów ;)
    Pozdrawiam,
    beauty-love

    OdpowiedzUsuń
  6. Super dobrany zestaw.
    Miłego testowania. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale dużo produktów! Miłego zużywania. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie też zaskoczył widok C. Caroll :D Pamiętam te kosmetyki i sądziłam, że już nie są produkowane, a tu proszę!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaciekawił mnie serum energetyzujące :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...