sobota, 27 sierpnia 2016

SYIS - Serum kolagenowe do paznokci

W zeszłym roku, w jednym z pudełek ShinyBox znalazło się serum kolagenowe do paznokci SYIS. Wówczas marka ta była mi zupełnie obca. Serum do paznokci także miałam po raz pierwszy, dotychczas stosowałam tylko klasyczne odżywki do paznokci. Jednak przez te 1,5 roku odkąd je używam nie potrafię się z nim rozstać i regularnie je kupuję. Sprawdza się u mnie idealnie.


Kolagenowe serum do paznokci Syis mieści się w malutkiej butelce z pipetką. Pojemność jest niewielka, zaledwie 10 ml, jednak wydajność jest niesamowita. Mi wystarcza buteleczka na ok pół roku. Stosuję je zawsze po zdjęciu lakieru hybrydowego, przynajmniej raz w tygodniu porządnie odżywiam nim paznokcie oraz skórki wokół nich.


Serum ma postać przezroczystego żelu. Z łatwością się rozprowadza.  Uwielbiam w nim to, że żel nie pozostawia żadnej tłustej, nieprzyjemnej warstwy. Wchłania się jak woda (w dosłownie kilkanaście sekund), pozostawiając od razu paznokcie w lepszej kondycji.
Natychmiastowo płytka paznokcia oraz skórki wokół zostają nawilżone i odżywione. Efekt jednak jest nie tylko wizualny. Już po kilku tygodniach paznokcie stają się mniej łamliwe, przestają się rozdwajać. Serum cudownie je wzmacnia.
Bardzo dobrze nawilża i odżywia też skórki wokół paznokci. Kiedyś miałam z nimi przeogromny problem, wieczne zadziorki, pękająca, bardzo sucha skóra. Teraz to przeszłość, a w przynajmniej 75% to zasługa tego serum.
Jak dotąd nie spotkałam się z tak cudownym kosmetykiem wzmacniającym paznokcie oraz skórki wokół nich.

Pachnie przepięknie, jak perfumy. Kwiatowy, świeży, bardzo przyjemny zapach.

Serum kosztuje 35 zł / 10 ml.
Dostepne jest m.in w sklepie producenta Syis.pl

Za to uwielbiam ShinyBox, dzięki niemu poznałam naprawdę mnóstwo świetnych kosmetyków. I mam nadzieję, że poznam ich jeszcze więcej.

 Znacie serum do paznokci Syis? Jak się u Was sprawdziło?

8 komentarzy:

  1. Mam ją w zapasach, muszę wyciągnąć. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaciekawiłaś mnie nim. Szczególnie dzięki temu, że ładnie pachnie. O większości kosmetyków do paznokci trudno to powiedzieć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Brzmi interesująco, od kiedy odstawiłam odżywki milion w jednym szukam czegoś innego, więc może padnie na to serum :)

    OdpowiedzUsuń
  4. muszę poznać to serum, wtedy jeszcze nie subskrybowałam shinyboxa.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi by się przydało takie coś! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. to muszę sobie koniecznie zakupić :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Brzmi jak cud natury, a ja o tej firmie pierwszy raz słyszę! :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...