poniedziałek, 29 sierpnia 2016

PUREDERM Botanical Choice - Nawilżająca maska na dłonie 'Płatki owsiane'

W sierpniowym beGlossy znalazłam nawilżającą maskę na dłonie Purederm. Od razu ją przetestowałam, co jak co, ale takie gadżety kosmetyczne to ja lubię ;))


 'Ta nowoczesna maska nawilżająca do rąk w kształcie rękawicy intensywnie regeneruje, leczy oraz nawilża skórę dłoni, dzieki czemu przywraca jędrność suchym, szorstim i “przepracowanym” dłoniom. Wzbogacona w ekstrakt z Masła Shea, Miodu oraz inne naturalne antyoksydanty i składniki zmiękczające skórę, głęboko penetruje skórę, nawilżając ją i odżywiając. Już po jednym użyciu, Twoja skóra odzyska naturalny koloryt oraz gładkość i jędrność.  '

Tak opisuje maskę producent. A jak jest w rzeczywistości?
Maska nasączona jest bardzo dobrze od wewnętrznej strony, gdzie wkładamy dłonie. Bardzo spodobało mi się to, że zewnętrzna strona jest foliowa i nosząc maskę na dłoniach nie jesteśmy uziemieni w jednym miejscu, nie musimy uważać w obawie, że wytłuścimy wszystko wokół. Spokojnie możemy zająć się innymi rzeczami, choć najlepiej odpocząć i zrelaksować się skoro znalazłyśmy chwilkę na małe domowe SPA :))
Działanie jest świetne. Maseczka idealnie nawilża dłonie, odżywia je. Miałam bardzo wysuszoną skórę na dłoniach zabierając się do jej testowania. Już po pierwszym użyciu skóra zyskała miękkość, jędrność, niesamowitą elastyczność. Dłonie stały się gładkie i przyjemne w dotyku.
Formuła maski jest bardzo przyjemna, lekka i nietłusta. Po zdjęciu rękawiczek dłonie pozostają mokre od kosmetyku, którym nim nasączyli jeszcze przez dobre 2-3 minuty i ten czas wykorzystywałam na delikatny masaż.

Użyłam jej więcej niż jeden raz, po pierwszym użyciu schowałam ją do woreczka i trzymałam w lodówce.
Spokojnie można ją wykorzystać przynajmniej 2-3 razy.

Koszt takiej maski to 15 zł.

Używacie tego typu masek? Znacie kosmetyki Purederm? Jak się u Was sprawdzają?

5 komentarzy:

  1. Fajna sprawa, szczególnie na zimę się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam o tej firmie jeszcze, ale chętnie bym taki produkt wypróbowała :).

    OdpowiedzUsuń
  3. też lubię takie gadżety, uwielbiam płatki pod oczy Purederm

    OdpowiedzUsuń
  4. Super produkt. Teraz mam problem z suchymi dłońmi. :/

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...