wtorek, 23 sierpnia 2016

JANDA - Maseczka 'Zastrzyk nawilżenia' - siła hydronasycenia

Już kilka maseczek Jandy zrecenzowałam na blogu, dzisiaj przybliżę Wam kolejną: 'zastrzyk nawilżenia'.
Maseczka na każdą porę dnia ;)


Mocno przesuszyłam cerę w ostatnich dniach, głównie przez nieodpowiedzialną pielęgnację. Na szczęście cera powolutku wraca do normy. Przez ostatnie dni ratowałam ją głównie treściwymi kremami na noc, zaś w ciągu dnia maseczkami. Jedną z nich jest JANDA 'Zastrzyk nawilżenia', którą niesamowicie polubiłam. Trzymam ją w lodówce. Z samego rana taka zimna maseczka jest najlepszą pobudką, jaką mogłam sobie zafundować.
Cudownie koi skórę i łagodzi wszelkie podrażnienia. Odpręża, relaksuje. Bardzo widocznie uspokaja naczynka, sprawia, że są mniej widoczne. Pory na nosie zwężają się, a cera nabiera młodzieńczego blasku.
I co najważniejsze idealnie nawilża cerę. Odżywia ją i ujędrnia. To prawdziwy 'zastrzyk nawilżenia'. Sprawia, że cera jest niesamowicie gładka, miękka i przyjemna w dotyku. Ujednolica kolor cery. Czego chcieć więcej?

Uwielbiam tą maseczkę i przez ostatnie tygodnie bardzo często do niej wracam.
Jednak trzymam na twarzy ją maksymalnie 30 minut. Nie pozostawiam na cały dzien czy noc jak zaleca producent z obawy przed zapchaniem.
Bardzo fajnie przygotowuje cerę pod makijaż, choć po takiej maseczce cera bez makijażu także wygląda pięknie ;)

Nie podrażnia cery, nie spowodowała też zapchania. Niezwykle łagodna dla skóry.

Skład:

Znacie maseczki JANDA?
Trzymacie maseczki w lodówce? Jeśli nie to koniecznie musicie sprawdzić mój ulubiony sposób na ukojenie skóry ;)

4 komentarze:

  1. Ja nie przepadam za kosmetykami w saszetkach. A w lodówce trzymam sera:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tej maseczki ale chętnie bym ją wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. hmm.. dobry sposób na pobudkę :D chyba też tak zrobię ze swoimi maseczkami :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Tych maseczek jeszcze nie poznałam ;-) PS. Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...