wtorek, 9 sierpnia 2016

Inspired By U.R.O.K (III edycja)

Po raz pierwszy otrzymałam pudełko Inspired By U.R.O.K. To już jego trzecia edycja, wcześniejsze mi umknęły i aż żałuję, ponieważ zawartość totalnie skradła moje serce. Z tą edycją zadbamy nie tylko o naszą urodę, ale także o figurę. Znalazł sie tam też bardzo ciekawy gadżet, który rozbudzi wszystkie nasze zmysły...

A co się w nim znalazło?


 

ASTOR Tusz do rzęs Big&Beautiful Eye Opener 



Nowości wśród maskar do rzęs zawsze mnie ogromnie cieszą. Nie miałam tego tuszu jeszcze, w  ogóle dawno nic nie miałam z Astor. Z ogromną przyjemnością sprawdzę jak ich tusz do rzęs podkreśli moje rzęsy. Liczę na porządne pogrubienie rzęs.
Póki co zachwycił mnie zapach tuszu - świeży, ogórkowy, bardzo przyjemny. Dla mnie pachnący tak łądnie tusz to nowość, oby tylko nie podrażniał przez to oczu.
Na pewno wkrótce pojawi się recenzja na blogu wraz z fotorelacją z efektami jakie daje tusz  ;))

DOVE Odżywka do włosów Regenerate Nourishment (250 ml)


Odżywki Dove świetnie się sprawdzają na moich włosach. Tej jednak jeszcze nie miałam, a fioletową wersję, o której pisałam TUTAJ. Bardzo mile ją wspominam (nawilżała włosy, wygładzała, a przy tym ich nie obciążała), jestem pewna, że i tą bardzo polubię. Pachnie prześlicznie i aż nie moge się doczekać aż ją przetestuję.

GLISS KUR Eliksir dwufazowy do włosów farbowanych Ultimate Color (100ml)


Z kosmetykami Gliss Kur mam dość różne doświadczenia, jednak w większości sprawdzały się na moich włosach bardzo dobrze. Eliksir dwufazowy  ma w składzie olejek z pestek moreli, który świetnie nawilża moje wysokoporowate włosy i jako jeden z nielicznych dobroczynnie na nie wpływa. Eliksir poza nawilżeniem ma także nabłyszczać włosy i sprawić, że będą niesamowicie miękkie. Jak będzie? Przekonamy się ;) Liczę, że obietnice producenta zostaną spełnione.

W pudełku znalazło się także coś co niezwykle mnie zaskoczyło...

OBSESSIVE Opaska na oczy



Opaska jest w czarnym kolorze, wykonana z bardzo miękkiego, niezwykle przyjemnego w dotyku materiału.  Muszę przyznać, że zadziałała na moją wyobraźnię i uśmiech od wczoraj, odkąd odebrałam paczkę towarzyszy mi do teraz.
Oby więcej takich niekosmetycznych gadżetów znajdowało się w pudełkach. Jestem bardzo na TAK.

Poza kartą informacyjną był dodatkowo suplement diety Noble Health - Get Slim Daytime. Niestety z krótką, miesięczną datą ważności, ale w końcu to gratis, marudzić nie wypada :) Z chęcią go już od wczoraj testuję.


Pudełka UROK zamówić można na stronie InspiredBy.pl w cenie 39 zł.


Jestem zachwycona jego zawartością. Nie miałam żadnego kosmetyku, ani suplementu diety, także z przyjemnością będę sprawdzać, testować i smakować. Na pewno wkrótce pojawią się recenzje na blogu.

Jak Wam się podoba UROK od Inspired By? Byłybyście zadowolone z pudełka z taką zawartością?

12 komentarzy:

  1. ta opaska na oczy i mnie by zaskoczyła :D

    OdpowiedzUsuń
  2. kiedyś chciałam kupić z Dove szampon i odżywkę chyba z serii oxygen

    OdpowiedzUsuń
  3. uśmiałam się na widok opaski :D najbardziej ucieszył mnie eliksir do włosów bo miałam zamiar go kupić :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. ta edycja jest świetna, poprzednie także były super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda tylko, że suplement ma tak krótką datę ważności

      Usuń
  5. Życzymy fantastycznych chwil z naszą opaską :). Buziaki od całego zespołu Obsessive!

    OdpowiedzUsuń
  6. Opaska :D śmieszny dodatek, zawartość pudełka ogólnie mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...