środa, 27 lipca 2016

ShinyBox - Beach please! (lipiec 2016)

Kolejny ShinyBox u mnie. Lipcowa wersja zapowiadała sie bardzo wakacyjnie, a jak jest w rzeczywistości? Co znalazło się w pudełku?


A w pudełku:


REXONA - Antyperspirant w kulce Active Shield (12 zł / 50ml)
Antyperspirant w kulce z nowej linii Rexona Active Shield walczy ze źródłem nieprzyjemnego zapachu, jakim są bakterie, pozostawiając uczucie świeżości i pewności przez cały dzień. Rexona Active Shield posiada także technologię motionsense, dzięki której jej świeży zapach jest uwalniany przy każdym ruchu.


Antyperspirantów nigdy za wiele, ale ten akurat używam obecnie i niestety nie zachwyca swoim  działaniem. Może nie jest zły, ale miewałam lepsze.
Zostawię go na chłodniejszy okres, może wtedy bardziej go polubię. Jeśli jesteście ciekawi działania tej wersji oraz innej z serii zajrzyjcie do mojej recenzji TUTAJ.


STENDERS - Naturalna morska gąbka, gęsta (29 zł / szt.)
Łagodnie oczyszcza skórę podczas kąpieli w wannie lub pod prysznicem. Gąbki morskie rosną tylko w bardzo czystej, nieskażonej wodzie morskiej. Ta gęsta, trwała gąbka przeznaczona jest do każdego typu skóry. Po wyschnięciu gąbka jest twarda, ale staje się miękka i przyjemna dla skóry, gdy zetknie się z wodą.


Nigdy nie miałam takiej gąbki. Jest ona niewielkich wymiarów, mieści się w dłoni. Jednak jest poręczna i myślę, że fajnie się sprawdzi ;)
Niby jest sztywna i zbita, ale zarazem mięciutka i przyjemna w dotyku. Już się nie mogę doczekać aż ją przetestuję.
Na pewno wkrótce jeszcze o niej napiszę na blogu.

STENDERS - Musująca różana kula do kąpieli (15 zł / 130g)
Ręcznie wykonana kula do kąpieli wypełni łazienkę królewskim zapachem róży, który poruszy każde serce. Skórą zaopiekują się sól morska i olej z nasion winogron. Delikatne płatki róży nastroją na romantyczne chwile we dwoje. Produkt przygotowany i pakowany ręcznie specjalnie dla Klientek ShinyBox.


Kula pachnie niesamowicie, bardzo intensywnie. Na tyle, że nie mogłam przez nią zasnąć, tak mocno zapach ogarnął pokój. Musiałam ją w nocy wynieść :)
Zapach jest intensywny, ale prześliczny. Kąpiel z taką kulą zapewni moc zapachowych doznań Tego jestem pewna.

DOVE - Kremowa kostka myjąca (3,98 zł / 100g)
Kremowa kostka Dove składa się w 1⁄4 z kremu nawilżającego, dzięki czemu już podczas mycia pielęgnuje skórę, przywracając jej prawidłowy poziom nawilżenia. Idealnie usuwa zanieczyszczenia, jak i makijaż.


Po raz kolejny już w ShinyBox mydło Dove. Lubię je, ale nie takiego produktu oczekuję w boxie... Mydełka chętnie używam, bardzo dużo ich zużywam, jednak oczekiwałabym takiego, którego nie ma w każdym pierwszym kiosku czy supermarkecie...

DELIA COSMETICS - Pomadka do ust Satine Lips (11,60 zł / szt.)



Trafił mi się odcień 03, myślałam, że to będzie śliczny nudziak. Jednak to rudawy brąz z perłowym wykończeniem. Niestety zupełnie nie w moim guście, źle się w nim czuję... Jednak dam szmince jeszcze jedną szansę, może  akurat ją polubię.

GLISS KUR - Szampon Ultimate Color (15 zł / 400ml) 
 SZAMPON ULTIMATE COLOR został opracowany, aby na długo zapewnić piękno koloru włosom farbowanym. Zapewnia ochronę koloru aż do 10 tygodni oraz olśniewający blask. Skuteczna formuła ULTIMATE COLOR z regenerującym serum oraz filtrem UV regeneruje włosy oraz zamyka kolor w ich wnętrzu. Zapewnia optymalną ochronę przed blaknięciem i wypłukiwaniem się koloru – aż do 10 tygodni.

W pudełku znalazła się miniatura szamponu. Idealna ilość na krótkie, wakacyjne wyjazdy.
Lubię szampony Gliss Kur, dlatego chętnie go przetestuję. Akurat w tym tygodniu będę farbowała włosy, więc sprawdzę czy szampon choć troszkę będzie w stanie uchronić włosy przed blaknięciem. A przesiadywać na słońcu to ja uwielbiam ;)

PIERRE RENE - Tusz do rzęs Genial Volume (21 zł / szt.)
Pogrubia, wydłuża, definiuje makijaż! Komfortowa silikonowa szczoteczka z innowacyjną końcówką optymalnie modeluje rzęsy.



Kosmetyki Pierre Rene rzadko się u mnie sprawdzają. Jednak tego tuszu jeszcze nie miałam. Chętnie sprawdzę go na moich rzęsach. Często bywało, że tanie tusze zaskakiwały swoją jakością, mam nadzieję, że tak samo będzie z tym.
Wkrótce pokażę Wam na blogu makijaż z jego użyciem.

FARMONA - RADICAL Serum wzmacniające do włosów z wyciągiem ze skrzypu polnego (4 zł / 30 ml)
Wyjątkowo skuteczny preparat do włosów zniszczonych i wypadających, suchych i matowych, wymagających intensywnej regeneracji, wzmocnienia i ochrony.


Serum bardzo mnie ucieszyło, już jakiś czas temu chciałam je kupić. Zdążyłam dziś rano użyć i póki co jestem zadowolona. Ujarzmiło moje niesforne kosmetyki, nie pusza się tak mocno jak zwykle. Włosy stały się gładkie, przyjemne w dotyku i lśniące.
Pachnie bardzo ładnie, ziołowo, ale przyjemnie. Zapach nie jest przytłaczający.

BOMBAY BAZAAR - SWATI Naturalna henna (31 zł / 150g)
Roślinna farba do włosów, nadająca piękny i lśniący kolor. Naturalne składniki oraz łatwa aplikacja. Wykonana wedle formuły ajurwedyjskiej. 


Dostałam próbkę z odcieniem ciemny brąz. Idealny kolor dla mnie, jednak obawiam się, że próbka nie wystarczy na moje włosy. Niedawno je skracałam i mam do ramion, ale nikłe szanse, że tak niewielka ilość henny pokryje włosy. Może wymieszam z jakąś odżywką? Zobaczymy...
Szkoda, że w boxie nie znalazło się pełnowymiarowe opakowanie.


Dużo kosmetyków znalazło się w lipcowym ShinyBox'ie. Nie wszystkie zachwycają.
Zadowolona jestem z kosmetyków Stenders, które w dużym stopniu ratują całe pudełko.
Jestem zawiedziona, że nie znalazły się w nim żadne filtry przeciwsłoneczne, byłam wręcz pewna, że będzie jakiś krem lub balsam. 'Dizajn' pudełka na to wskazywał.
Nie jest źle, jednak mam nadzieję, że kolejne pudełka będą lepsze. A kosmetyki w nich bardziej wyszukane i niedostępne w każdym kiosku ;)

Jeśli spodobała Wam się zawartość to pudełko lipcowe jeszcze jest dostępne.
A jeśli nie, to można zamówić już sierpniową edycję, która cudowie się zapowiada:
ShinyBox Like a Dream to pudełko w którym znajdziesz piękno, harmonie i spełnienie. Dzięki niemu podarujesz sobie odrobinę luksusu i czas pełen przyjemności.
Oddaj się chwili zapomnienia razem z sierpniową edycją pudełka ShinyBox Like a Dream!

Podoba Wam się zawartość lipcowego Shinybox?

6 komentarzy:

  1. zawartość ciekawa, ale mogłoby być lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też byłam pewna , że w tym boxie pojawią się kosmetyki do i po opalaniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. A mój box utknął na poczcie... w sumie box jest mało letni czy plażowy? Co mam sobie kulę kąpielową do morza albo jeziora wrzucić?

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie zawartość prezentuje się średnio.

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.