środa, 20 lipca 2016

REXONA - Active Shield - najnowsze antyperspiranty - najlepsza ochrona przeciw bakteriom?

Rexona wypuściła niedawno kolejne nowości, wśród nich nowa seria antyperspirantów: Active Shield, o której dzisiaj Wam opowiem.

 Producent zapewnia aż 10x większą ochronę przed potem (w porównianiu do braku zastosowania antyperspirantu). W składzie oprócz tradycyjnych substancji zapachowych są także olejki eteryczne słynące  ze swych właściwości bakteriobójczych. Została też zastosowana przełomowa technologia kapsułek zapachowych aktywowanych  pod wpłyewm wilgoci i ruchu. Brzmi świetnie, a jak jest w rzeczywistości?

Zaczniemy od sztyftu, który jest jedną z najwygodniejszych form antyperspirantów. Aplikacja jest banalna. Sztyft jest odpowiednio kremowy, jednak nie za miękki. Przyjemny w użyciu. Od razu po aplikacji można się ubrać i nie martwić o wybrudzone ubranie czy nieestetyczne plamy.
Pachnie prześlicznie, bardzo świeżo, przyjemnie. Pod tym względem to jedna z najładniej pachnących serii Rexona.
A jak z działaniem? Nie oczekiwałam 48 godzinnej ochrony, myję się znacznie częściej... Jednak antyperspirant w tej formie zapewnia ochronę najwyżej na ok 7 godzin. Nie jest najsuteczniejszy, miewałam lepsze od Rexony, choć nie jest źle. 7 godzin, przez które czuję się pewnie to dobry wynik, szczególnie latem.


Spośród całej tej serii najlepsza jest zdecydowanie wersja w spray'u.
Pod względem ochrony wygrywa. Z nim czuję się pewnie od samego rana aż do wieczora, byłabym skłonna uwierzyć nawet w 48 godzinną ochronę, jednak teraz, latem wolałabym tego nie sprawdzać ;)
Przez cały dzień skóra pod pachami pozostaje sucha, świeża, pachnąca. A pachnie cudownie, tak jak wersja w sztyfcie, tylko intensywniej.
Od razu po aplikacji można się ubrać, ta wersja także nie pozostawia plam na ubraniach.
Nie podrażnia skóry, nawet zastosowany od razu po depilacji.
Tą wersję szczególnie Wam polecam, godna uwagi i super skuteczna!


Kiedyś niecierpiałam antyperspirantów w kulce, w ostatnim czasie jednak bardzo je lubię. Szybko wysychają i także tak jest z tym. Kwestia ok 1,5 minuty. Nie podrażnia skóry, nie wysusza jej.
A jak ze skutecznością? Niestety ochronę zapewnia na max 7-8 godzin, podobnie jak wersja w sztyfcie, choć kulkę jednak bardziej polubiłam. Nieznacznie, ale jest skuteczniejsza.


Oprócz damskich wersji są także męskie w takich samych formach: spray, kulka i sztyft. Zapach jest bardzo ładny, świeży, mocno cytrusowy choć znacznie słodszy od damskiej wersji. O skuteczności Panowie muszą się sami przekonać ;)

Cena każdej z wersji to około 12 zł / szt.

Polecam szczególnie wersję w spray'u, bardzo skuteczna. Obietnice producenta pozostały spełnione.  Na pewno będę do tego antyperspirantu często wracać.
Co do pozostałych wersji musicie sami przekalkulować czy ochrona ok 7 godzin jest dla Was wystarczająca ;)

Znacie serię Active Shield od Rexony?  Jak się u Was sprawdziły te antyperspiranty?
Czego obecnie używacie? Co polecacie?

11 komentarzy:

  1. A ja po spraye Rexony w sam raz sięgam najrzadziej. A u Ciebie wypadają najlepiej. Zwykle sięgam po kulki. Niemniej lubię antyperspiranty tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam jeszcze produktów Rexony. Ostatnio wykończyłam kulkę Balea, ale była słaba. Na szczęście, gdy nie ma upałów, wystarcza mi dezodorant i - od czasu do czasu - bloker Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja zaczęłam używać kulkę z Sanex i jak na razie spisuje się dobrze. Rexony nigdy nie miałam, lubię adidas. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też polubiłam tą serię, ale najmniej sztyft bo dziwnie mi się roluje pod pachami pod wplywem ciepła.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wybrałabym zdecydowanie wersję w sprayu, skoro jest najskuteczniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. 7 godzin to dobra ochrona, kiedyś używałam sztyfty rexony, może kiedyś wypróbuję ten. obecnie najczęściej sięgam po apteczne antyperspiranty vichy, ivostin, dermedic, etiaxil.

    OdpowiedzUsuń
  7. super, bardzo lubie tą markę

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię Rexonę, często jednak zmieniam warianty.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja bardzo lubię tę kulkę.

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...