piątek, 22 lipca 2016

ISANA Young - Sweety - krem do rąk

Fanką kremów do rąk nie jestem, nawet nie lubię ich używać w ostatnim czasie... Jednak muszę, choćby ze względu na suche skórki wokół paznokci, które są w fatalnym stanie zawsze po zdjęciu lakieru hybrydowego.
Są takie kremy, które przyjemniej się używa... I dziś o takim jednym, małym cudaku będzie mowa:
ISANA Young - krem do rąk 'Sweety' z limitowanej edycji


'Krem do rąk Sweety Isana Young, to połączenie intensywnego nawilżenia z owocowym zapachem, który towarzyszyć Ci będzie przez cały dzień.'
Lepiej bym tego kremu od producenta nie opisała :) Krem pachnie prześlicznie, jak pełen egzotycznych owoców koktaj. Słodko, mocno owocowo, soczyście. Bardzo przyjemnie, jednak nienachalnie. Nie przyprawia o ból głowy.
Konsystencję ma lekką, szybko się wchłania. Nie pozostawia tłustej warstwy, a jedynie delikatną aksamitną. Idealny na lato. Nie lepi się. Natychmiastowo wygładza skórę, niweluje suche skórki. 
Dedykowany on jest suchej skórze i faktycznie świetnie sobie z nią radzi. Nawilża dogłębnie i odżywia skórę. 
Bardzo go polubiłam i to jedyny krem od dawna, który z tak wielką przyjemnością używam.
Spełnia swoją rolę w 100% a przy tym jest lekki i niewyczuwalny. Nie przeszkadza w codziennych obowiązkach.

Opakowanie niewielkie, jednak mieści standardową ilośc kremu: 75 ml. Kolorowy i radosny 'dizajn' cieszy oczy. 
Krem jest z edycji limitowanej, jednak widziałam, że w sprzedaży jest już ponad pół roku, jak nie dłużej.

Dostępny w Rossmannie w cenie 3,89 zł.

Znacie ten krem?
Mieliście okazję poznać kosmetyki Isana Young? Ciekawa jestem jak się u Was sprawdzają?

8 komentarzy:

  1. nie znam, ale ma ładne opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie kremy do rąk Isany nie dają wielkiego efektu.

    OdpowiedzUsuń
  3. isana czesto wchodzi mi do torebki w rosmanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie mialam go ale za taka cene warto wyprobowac;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Opakowanie przykuło moją uwagę ;)
    Nie widziałam tego kremu u mnie w sklepie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo fajnie, lubię przyjemnie pachnące, nietłuste kremy do rąk.

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.