piątek, 29 lipca 2016

CLEANIC - Chusteczki do higieny intymnej: Extra Fresh, Super Comfort, Sensitive Care

Niedawno pisałam Wam o różnych odświeżających chusteczkach Cleanic (KLIK). Dziś przybliżę Wam kolejne nowości, tym razem chusteczki do higieny intymnej w 3 różnych wersjach: Extra Fresh, Super Comfort, Sensitive Care.


Wszystkie 3 wersje chusteczek pachną prześlicznie, szczególnie polubiłam jednak: Extra Fresh. Świeży, niezwykle przyjemny, rześki zapach.
Ten wariant ma  w swoim składzie nawilżającą alantoinę i pantenol.


Super Comfort także bardzo ładnie pachną, świeżo, przyjemnie, nienachalnie.  W składzie znajdziemy ekstrakt z rumianku, który ma działanie łagodzące i przeciwzapalne.


Sensitive Care pachną owocowo, kwiatowo, ale zarazem świeżo i nie mdło. Przyjemny zapach, dla fanek słodkawych zapachów.
Ten wariant ma w swoim składzie delikatną formułę myjącą wzbogaconą pantenolem.

Wszystkie chusteczki spełniają w 100% swoja odświeżającą rolę. Oczywiście chusteczki nie zastąpią nam kąpieli, ale w ekstremalnych warunkach, jako odświeżenie w ciągu dnia sprawdzają się świetnie.
Każda z wersji ma w swoim składzie kwas mlekowy.
Nie podrażniają, nie powodują żadnego dyskomfortu. Nie wysuszają skóry.
Są bardzo łagodne, ale zarazem skuteczne w działaniu.
Chusteczki są idealnej, niewielkiej wielkości, ale wystarczającej do szybkiego odświeżenia stref intymnych.
Są odpowiednio dobrze nasączone, nie wysychają w opakowaniu,

Idealnie sprawdzą się podczas wakacyjnych podróży czy w ciągu długiego dnia w pracy.

W mniejszych opakowaniach jest 10 chusteczek (kosztują 4,99 zł), ale są także dostępne większe z 20 chusteczkami (kosztują 7,39 zł).

Miałyscie do czynienia już z chusteczkami Cleanic? Często sięgacie po tego typu produkty?

10 komentarzy:

  1. Nie miałam jeszcze tych chusteczek. Z innej firmy tak ale te jeszcze nie.
    Wydaje mi się, że to produkt obowiązkowy dla każdej z nas. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. na wyjazdy takie chusteczki u mnie się sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam je jeszcze w starym opakowaniu, mam w torebce na wszelki wypadek

    OdpowiedzUsuń
  4. O! Takie chusteczki, to naprawdę praktyczna sprawa - warto je przy sobie mieć! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze zabieram w podróż takie chusteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie nie kuszą :) Zdecydowanie wole Alterrę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię chusteczki Cleanic wszelkiego rodzaju :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam chusteczek tej firmy.

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...