niedziela, 19 czerwca 2016

VERANA - Masło do ciała 'Dandelion'

Verana to firma pochodząca z Łotwy. Od niedawna kosmetyki tej firmy dostępne są w sklepie Ekobella.com.
Dziś przybliżę Wam ich masło do ciała 'Dandelion', które zachwyciło mnie nie tylko swoim przepięknym zapachem...

Opis producenta:
Masło do ciała Dandelion, stworzone przez firmę VERANA, to doskonałe uzupełnienie codziennych zabiegów. Jego odpowiednio zbilansowany skład pozwala na efektywną pielęgnację, czerpiącą niemal i wyłącznie z natury. Dzięki temu preparat ten może być stosowany także przez alergików i osoby żyjące w sposób świadomie ekologiczny. Natomiast zawartość ekstraktu z mniszka gwarantuje, że kosmetyk stanowi idealne rozwiązanie problemów z suchą i zmęczoną skórą.
Masło Dandelion działa bardzo kompleksowo, odpowiednio nawilżając i odżywiając. Jednocześnie sprawia, że ciało wygląda zdecydowanie zdrowiej i młodziej. Ten ekologiczny kosmetyk zapobiega także powstawaniu rozstępów. Co więcej, nie posiada w swoim składzie wody, dzięki czemu jest wyjątkowo skuteczny i wydajny. Jego stosowanie przyniesie więc długofalowe korzyści, czyniąc sam preparat godnym polecenia mamie lub przyjaciółce.
Unikalna formuła: 99.8% naturalnych składników. Nie zawiera wody. Ekstrakty olejów. Bez konserwantów. Bez barwników. Bez GMO. Oleje tylko z pierwszego tłoczenia.



Opakowanie niby proste, ale bardzo mi się spodobało, szczególnie przy otwarciu jak ukazują nam się żółte kwiatuszki mniszka - tak pospolitej u nas roślinki.

Masło ma mocno zbitą konsystencję, jednak bez obaw, błyskawicznie zmienia swoją postać pod wpływem ciepła rąk i rozpuszcza się do oleistej wręcz konsystencji.
Aplikacja nie sprawia problemów, z łatwością można wetrzeć masło w skórę.  Nie wchłania się ono błyskawicznie, trzeba odczekać chwilkę, ale ja ten czas wykorzystywałam do krótkiego masażu skóry. Świetnie się w tej roli spisywało. A dodatkowo naturalne składniki, których w nim nie brakuje mogły wniknąć w skórę i zadziałać jeszcze lepiej :)


Masełko natychmiastowo natłuszcza skórę oraz nawilża ją.
Uratowało moje spieczone od opalania plecy, ukoiło zaczerwienione miejsca. Intensywnie odżywiły skórę i przyspieszyły naturalne procesy regeneracji.
Nawilża bardzo dobrze, masło idealnie sprawdzi się u posiadaczek nawet bardzo suchej, wymagającej  skóry. Wyraźnie odżywia skórę i ujędrnia ją.

Skład mamy w pełni naturalny, samo bogactwo składników, które  korzystnie wpływają na odżywienie, regenerację i nawilżenie skóry.

Zapachu byłam bardzo ciekawa, spodziewałam się jakiejś nieciekawej ziołowej nuty, a okazało się, że masło pachnie lepiej niż niejedne drogie perfumy. Cudowny, kwiatowy zapach i niepodobny do wszystkich innych zapachów, z jakimi miałam do czynienia nie tylko w kosmetykach. Nie do opisania jakże on jest piękny! Naprawdę godny poznania :)

Skład:

Pojemność: 200 g
Cena: 59,90 zł
Dostępność: sklep
Ekobella.com

Lubicie ekologiczne kosmetyki?
Jaka jest Wasza ulubiona marka, mająca  w swoim asortymencie naturalne, ekologiczne kosmetyki?
Zapach jakiego kosmetyku w ostatnim czasie Was oczarował? ;)

7 komentarzy:

  1. Pierwszy raz widzę to masełko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic mi nie mówi ta marka, ale produkt wydaje się być ciekawy. Intryguje mnie ten zapach, gdyż nie za bardzo przepadam za 'perfumowanymi' aromatami.

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwszy raz go widze, jednak brzmi bardzo, bardzo dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam, muszę wypróbować. :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwszy raz je widzę, ale wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie bym je przetestowała - myślę,że dobrze współpracowałoby z moją skórą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zachęcamy do zakupów na ekobella.com już niedługo w sprzedaży pojawią się małe opakowania produktów w zestawach w celu wypróbowania nowej marki kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.