środa, 29 czerwca 2016

SATIVA - Odżywiający krem do twarzy No. 24

Niedawno recenzowałam peeling marki Sativa, który bardzo polubiłam. Ma on w pełni naturalny skład a działanie zachwycające. Możecie o nim poczytać TUTAJ. Dziś przybliżę Wam odżywiający krem do twarzy, z oczywiście pięknym, naturalnym składem  :)


Opis producenta:
Odpowiedni krem do twarzy to podstawa udanej pielęgnacji, dlatego warto wybierać sprawdzone produkty. Na potrzeby osób ceniących sobie życie w zgodzie z naturą, powstał odżywiający krem do twarzy opracowany przez firmę SATIVA. Jego w pełni organiczny skład będzie doskonałym rozwiązaniem problemów skóry normalnej i suchej, także u alergików i osób nietolerujących ogólnodostępnych kosmetyków opierających się, przede wszystkim, na związkach syntetycznych.
Krem do twarzy odżywiający SATIVA, nawilża i odżywia skórę, przywracając jej równowagę. Jednocześnie odbudowuje barierę hydrolipidową, natomiast zawartość naturalnych filtrów UV zabezpiecza przed fotostarzeniem, utrzymując cerę w dobrej kondycji na dłużej.
Odżywiający krem do twarzy to doskonały wybór, który przyniesie długofalowe korzyści skórze twarzy osób w różnym wieku.



Krem podobnie jak peeling tej marki zamknięty jest w higienicznej butelce z pompką, typu 'air less'.
Konsystencję ma treściwą, bogatą, choć zarazem lekką. Z łatwością się rozprowadza. Nie pozostawia tłustej, ani lepkiej warstwy na twarzy. Wchłania się błyskawicznie, pozostawiając delikatny, aksamitny film i niesamowicie zmiękczoną, pełną elastyczności skórę.
Czuć, że skóra natychmiastowo otrzymuję dużą dawkę nawilżenia i ukojenia. Krem dogłębnie nawilża skórę, odżywia ją. Przywraca jej naturalną równowagę.
Wiele kosmetyków mnie dotąd zachwycało jednak tak dogłędnie nawilżonej, delikatnej ani miękkiej skóry nie miałam po żadnym kremie. Cudowny efekt i to już od pierwszych aplikacji.
Po miesiącu zauważyłam ogromną różnicę, skóra widocznie odżyła. Stała się bardziej jędrna. Kolor cery został ujednolicony, a drobne naczynka uspokojone.

Początkowo bałam się, że może mnie zapchać. Wydawał mi się zbyt 'bogaty' jak na moją mieszaną cerę. Na szczęście nie zapchał, nie uczulił, ani w żaden sposób nie zaszkodził mojej cerze.
Idealnie sprawdzi się także przy suchej, wymagającej skórze.

W składzie całe bogactwo naturalnych składników, m.in. hydrolat z lawendy, oliwa z oliwek, olej makadamia, masło shea i wiele innych (skład inci poniżej).

Skład: Aqua, Lavandula Angustifolia Flower Water**, Olea Europaea Fruit Oil**, Cetearyl Olivаte** (and) Sorbitan Olivate**, Macadamia Integrifolia Seed Oil**, Glycerin**, Butyrospermum Parkii**, Squalane**, Сetearyl Alcohol, D-Panthenol, Lonicera Caprifolium (Honeysuckle) Flower Extract* (and) Lonicera Japonica (Honeysuckle) Flower Extract*, Sodium Hyaluronate**, CI 77891 (Titanium Dioxide)** (and) Aluminum Hydroxide**, Lactic Acid, Astrocaryum Murumuru Seed Butter***, Lavandula officinalis CO2 Extract*, Chamomile CO2 Extract*, SC-CO2 Aloe Arborescens L. Extract*, SC-CO2 Malus Domestica Extract*, SC-CO2 Vitis Vinefera Extract*, SC-CO2 Echinacea Purpurea Extract*, SC-CO2 Arctium Tomentosum Extract*, SC-CO2 Calendula Officinalis Extract*, SC-CO2 Salvia Officinalis Extract*, SC-CO2 Thea Sinensis Extract*, Betula Pubescens Extract*, Tocopherol, Mentha Piperita CO2 Extract*
* Naturalne ekstrakty
** Certyfikowane składniki organiczne
*** Naturalne oleje

Cena: 99 zł
Pojemność: 50 ml
Dostępność: sklep
Ekobella.com

Który krem szczególnie Was zachwycił w ostatnim czasie?
Macie swoją ulubioną markę?

7 komentarzy:

  1. Jeszcze o nim nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też mam mieszaną skórę, fajnie, że nie zapycha, może się kiedyś skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładny skład, ja nie boję się bogatych kosmetyków, właściwie nic mnie nie zapycha. mnie nieustannie zachwyca Femi

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz o nim słyszę, bogaty ma skład, lubię takie kremy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Krem wydaje się bardzo kuszący, nie miałam nigdy okazji testować z tej firmy.
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, ze produkty z tak dobrym składem mają wysoką cenę :(

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.