piątek, 24 czerwca 2016

LIRENE - Jaśminowy olejek do opalania 30 SPF

Nadeszła fala afrykańskich upałów, coś co uwielbiam i na co czekałam 9 miesięcy ;)
W taką pogodę należy pamiętać o wysokiej ochronie przeciwsłonecznej i zapewni ją między innymi jaśminowy olejek od Lirene.


Olejek prześlicznie pachnie, ubóstwiam zapach jaśminu, dla mnie to najpiękniej pachnący kwiat, któremu żaden pod tym względem nie dorówna (no może frezja ;)). Zapach jest dobrze wyczuwalny, ale nie nachalny, ani przytłaczający.
Wchłania się bardzo szybko, pozostawiając delikatnie tłustą warstwę, choć jak zawsze zależy to od ilości nałożonego olejku. Ja zawsze do opalania nakładam większą ilość, aby mieć pewność, że dobrze zabezpieczyłam skórę przed promieniowanem UVA i UVB.
Bardzo dobrze chroni skórę przed szkodliwym promieniowaniem. Sprawdza się u mnie idealnie.
Przyspiesza opalanie, dzięki niemu skóra naprawdę dużo szybciej się opala, odrazu na złocisty kolor.
W tym miesiącu zdążyłam się już lepiej opalić, niż przez całe zeszłoroczne wakacje (choć oprócz olejku, który na pewno tutaj pomógł wydaje mi się, że także witamina D3, którą przyjmowałam przez zimę i wiosnę miała swój udział).
Olejek idealnie nawilża i odżywia przy tym skórę, chroni ją przed wysuszeniem. Skóra po jego użyciu jest niesamowicie gładka i miękka w dotyku.
Jestem bardzo z jego działania zadowolona i jak dla mnie nie ma wad, no może deliktanie się przyczepię, że spray mógłby psikać delikatniejszą mgiełką. Ale nie chodzi on jakoś tragicznie, także tym się nie zrażajcie :)

Za olejek, który ma pojemność 150 ml zapłacicie ok 18 zł.
Wydajny jest bardzo, także na cały letni sezon na pewno Wam wystarczy ;)

Sezon dopiero się zaczyna, pamiętajcie, aby bezpiecznie się opalać. Jak widzicie używając olejku (bądź innych kosmetyków do opalania, np. w formie balsamu lub mleczka), można skutecznie i szybko się opalić nie szkodząc przy tym skórze. Jeżli macie znamiona, dużą ilość pieprzyków to smarujcie te miejsca dodatkową warstwą, to kwestia dodatkowych 2 minut.
Jednak należy też pamiętać, że kosmetyk nie chroni skóry w 100%!
Zawsze trzeba zachować umiar.

Kiedyś niechętnie używałam filtrów, ponieważ myślałam, że się nie opalę... Bzdura totalna!

Wiem, że mojego bloga czyta najwięcej dziewczyn w wieku 18-24, proszę chociaż Wy bądźcie mądrzejsze niż ja w nastoletnim wieku ;)

Lubicie się opalać? Pamiętacie o filtrach?

15 komentarzy:

  1. Oj kochana przy takiej temperaturze ja też już opalona jak nigdy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zawsze pamiętam o filtrach, mimo że się nie opalam, tylko chodzę schowana jak mogę ;) zapach jaśminu też uwielbiam, jeszcze właśnie frezje, konwalie i bez :) A ten olejek również mam, ale czeka na swój debiut :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam w użyciu i mocno przypadł mi do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo, ciekawa jestem, czy można go już gdzieś dorwać :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie ten olejek nie pachnie jasminem. Toż to czyste, piękne konwalie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Posiadam sporo produktów do opalania, ale stosuje je moja rodzinka - głównie siostra. Sama opalać się nie mogę, bo mam tendencje do plam i znamion. Poza tym upały źle na mnie wpływają, więc nie spędzam czasu na słońcu :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapach jaśminu uwielbiam, jednak w te lato postanowiłam szczególnie się nie opalać. Wolę nabrać opalenizny dzięki produktom brązującym, a mojej skórze dam odpocząć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapach nie przyciąga owadów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie. Całe szczęście, bo uczulona jestem na ich jad ;)

      Usuń
  9. Nigdy nie potrafiłam się "opalać", leżenie plackiem nie jest dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam olejki do opalania, a ochrona w lato jest dla mnie szczególnie ważna :) Muszę koniecznie sprawdzić ten kosmetyk :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie przepadam za olejkami, strasznie lepi się do nich piasek i wszystko z czym mamy do czynienia. Zresztą ja nie cierpię się opalać, leżeć plackiem na słońcu.. zaraz źle się czuję.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja uzywam czasem olejku bambino dla dzieci :P

    OdpowiedzUsuń
  13. lubię takie olejki do opalania :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...