piątek, 17 czerwca 2016

JANDA - Maseczka 'Szybki lifting na każdą porę dnia'

Juz jutro piątek, początek weekendu, czas odpoczynku i imprez. A żeby ładnie wyglądać warto zafundować sobie maseczkę do twarzy :) I dziś właśnie krótka recenzja maseczki JANDA "Szybki lifting''.


Opis producenta:Doskonała, szybko działająca maseczka z efektem redukcji zmarszczek i liftingu. Dopasowana do potrzeb skóry dojrzałej, tracącej jędrność i elastyczność, wymagającej ekspresowego rezultatu. Po Prostu!
Maseczka nasycona została składnikami:
- liftingującymi i spłycającymi zmarszczki jak nieinwazyjne "nici" napinające
- nawilązjącymi i zmniejzającymi wydoczność zmarszczej jak aquainfuzyjny kwas hialuronowy
- regenerującymi jak biozgodny z naskókiem skwalan i olej arganowy - bogactwo witamin i drogocennych lipidów.

Początkowo maseczka była dla mamy, ale jak zobaczyłam u niej efekt, to musiałam i ja ją użyć :)
Nie mam co ukrywać, jestem już w wieku 30+, skóra przez ostatnie miesiące stała się 'inna'. Potrzebuję większej dawki nawilżenia, coraz częściej mimo mieszanej cery mam bardzo przesuszoną skórę, szczególnie na policzkach i czole. Dlatego nie stronię od maseczek, nawet tych liftingujących i typowo przeciwzmarszczkowych.

Maseczka 'Szybki lifting' ma bardzo przyjemną, treściwą, ale zarazem lekką konsystencję. Wchłania się bardzo szybko i tak też działa. Nie pozostawia tłustej warstwy, a taką typowo mocno nawilżającą.
Skóra wręcz ją 'pije', szczególnie w przesuszonych partiach.
Moja mama jej nie zmywała, ja ze względu na 'bogaty' skład, który mógłby mnie zapchać wolałam ja zmyć po ok 20 minutach.
Jednak efekty obie zauważyłyśmy. A jakie? Przede wszystkim ukojona skóra i uciszone naczynka. Obie mamy problem z naczynkami, które szczególnie teraz w cieplejsze dni stają się bardziej widoczne. Maseczka sprawiła, że kolor cery został ujednolicony.
Cudownie nawilżyła skórę. Widocznie ją wygładziła. U mnie zadziałała troszkę jak peeling enzymatycznych, wszelkie suche skórki zniknęły. Cera stała się gładka, przyjemna w dotyku. Ujędrniona i przyjemnie napięta. Drobne zmarszczki zostały wygładzone, jednak ten efekt był u mamy, która nie zmywała maseczki.

Maseczka świetnie sprawdziła się jako 'bankietowa'. Jest idealna przed wielkim wyjściem. Szybko przywraca skórze równowagę i sprawia, że cera wygląda nieskazitelnie.

Nie uczuliła, ani nie zapchała żadnej z nas.

Cena: 4,60 zł
Pojemność: 10 ml (2 saszetki po 5 ml)

Dostępność: m.in. Rossmann, Janda.pl
Skład INCI: Aqua/Water, Macadamia Integrifolia Seed Oil, Decyl Cocoate, Glycerin, Hydrogenated Polydecene, Ethylhexyl Palmitate, Trfluoromethyl C1-4 Alkyl Dimethicone, Arachidyl Alcohol, Cyclopentasiloxane, Glyceryl Stearate, PEG-100 Stearate, Behenyl Alcohol, Cetearyl Alcohol, Dimethicone, Squalane, Mauritia Flexuosa Fruit Oil, Argania Spinosa Kernel Oil, Arachidyl Glucoside, Hydrolyzed Soy Protein, Laminaria Hyperborea Extract, Rosa Hybrid Flower Extract, Alteromonas Ferment Extract, Hyaluronic Acid, Saccharomyces Cerevisiae Extract, Sodium Hyaluronate, Wheat (Triticum Vulgare) Germ Extract, Butylene Glycol, Petrolatum, Sodium Acrylate / Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Polysilicone-11, Isohexadecane, Propylene Glycol, Disodium EDTA, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Xanthan Gum, Caprylic/Capric Triglyceride, Triethanoloamine, Diethylhexyl Syringylidene Malonate, PEG-8, Polysorbate-80, Tocopherol, Ascorbyl Palmitate, Ascorbic Acid, Citric Acid, Parfum/Fragrance, Ethylhexylglycerin, Phenoxyethanol, Methylparaben, Propylparaben, Citronellol, Geraniol, Hydroxycitronellal, Limonene, Linalool

Używałyście już maseczek JANDA? Jak się u Was sprawdziły?

3 komentarze:

  1. Muszę spróbować :) Kuszą mnie te kosmetyki z firmy Janda a jeszcze nic nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie stosowałam maseczek tej firmy. Nawet nie wiedziałam, że mają jakieś w ofercie. Wszędzie widziałam tylko kremy do twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna ta maseczka, u mnie 30 już dość blisko, ale na pewno moja skóra nie pogardziłaby takim produktem :D.

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...