wtorek, 17 maja 2016

VIANEK - Nawilżający krem pod oczy do skóry suchej i wrażliwej z ekstraktem z nasion lnu

 Przez ostatni rok miałam spory problem z doborem odpowiedniego kremu pod oczy. Niemalże każdy z nich podrażniał moje oczy, które łzawiły i były mocno zaczerwienione.
 Kilka dni temu pisałam Wam o ekologicznym olejku pod oczy, który świetnie się u mnie sprawdził i co ważne nie podrażniał moich oczu.
Dziś recenzja ekologicznego kremu VIANEK, jeśli jesteście ciekawi jak on się spisał to zapraszam do lektury ;))


Krem zamknięty jest w poręcznym, naprawdę maleńkim opakowaniu typu 'air less'. Mieści 15 ml kremu o jasnożółtym zabarwieniu. Jednak warto wspomnieć, że mimo niewielkiej pojemności jest bardzo wydajny.


Konsystencję ma bardzo lekką. Wchłania się błyskawicznie, pozostawiając miękką i przyjemną w dotyku skórę. Wygładza skórę i delikatnie ją ujędrnia. Nie pozostawia żadnej tłustej, ani lepkiej warstwy. Idealnie sprawdza się pod makijażem, nie roluje się. Ładnie współgra z kosmetykami mineralnymi, których używam do makijażu.
Nawilża niestety bardzo delikatnie, o ile kilka lat wstecz byłabym nim zachwycona, tak teraz potrzebuję większego, bardziej głębokiego nawilżenia skóry oraz odżywienia.
Na noc nakładam 2-3 warstwy i wtedy krem radzi sobie z nawilżeniem na lepszym poziomie, choć nadal nie tak jakbym sobie tego życzyła.
Krem ma przyjemny naturalny skład. Nikomu nie powinien wyrzadzić szkody.
Nie podrażnia oczu i tutaj daję mu duży plus. Po kilkunastu kremach, które mnie mocno podrażniały ten okazał się naprawdę delikatny i łagodny dla oczu i ich okolic.
Nie spowodował żadnego dyskomfortu.

Pachnie bardzo delikatnie i subtelnie lnem, którego ekstrakt znajduje się w kremie.

Mimo bardzo delikatnego nawilżenia polubiłam ten krem, zdecydowałam się już na zakup kolejnego opakowania. Choć w międzyczasie będę szukała bardziej odżywczego kremu pod oczy z dobrym składem.

Cena: 29 zł
Pojemność: 15 ml
Skład: Aqua, Triticum Vulgare Germ Oil, Coco-Caprylate, Sorbitan Stearate, Sucrose Cocoate, Glyceryl Stearate, Linum Usitatissimum Seed Extract, Sodium Hyaluronate, Stearic Acid, cetearyl Alcohol, Xanthan Gum, Tocopheryl Acetate, Benzyl Alcohol, Parfum, Dehydroacetic Acid


Miałyście do czynienia z kremem pod oczy Vianek? Jak się u Was sprawdził?
Jakiego obecnie kremu pod oczy używacie?

12 komentarzy:

  1. Nie miałam jeszcze ale mnie przekonałaś.
    Ostatnio czuję, że skóra pod oczami jest taka jakaś bardziej sucha więc kremik powinien się sprawdzić u mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam jeszcze tego kremiku, właśnie poszukuje czegoś <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Kosmetyki coraz bardziej mnie ciekawią.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja go bardzo lubię, rzeczywiście nawilża delikatnie, ale przy tym szybko się wchłania i nie pozostawia tłustej warstwy. No i co najważniejsze -> nie uczula!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam jeszcze styczności z ta marką:)

    OdpowiedzUsuń
  6. właśnie mi się skończył, bardzo lubię

    OdpowiedzUsuń
  7. Coraz częściej czytam o produktach tej marki - koniecznie muszę i ja coś sobie kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. pewnie go zakupie jak obecnie kremy pod oczy mi sie skoncza;) uwielbiam takie naturalne kosmetyki;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam go w zapasach. Kończę krem, który używam teraz i zaczynam testowanie tego. Ciekawe jak z nawilżeniem poradzi sobie u mnie...

    OdpowiedzUsuń
  10. Uzywałam go ciagle byłam mega zadowolona i nagle dostałam inny wiec postanowilam wyprobowac.....bosz podkowy pod oczami każdego poranka:/. Wracam do Vianka który pokochałam:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam tonik mgiełkę, krem pod oczy i krem na noc :) Wszystkie z serii niebieskiej :) Wszystkie lubię, ale mimo to do każdego mam jakieś drobne "ale" :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...