wtorek, 31 maja 2016

ShinyBox - Majowo mi - maj 2016

Wczoraj doszła do mnie majowa edycja Shinybox: "Majowo mi". Pudełko w tym miesiącu wyjątkowo ciężkie i wypchane po brzegi :)


A co w środku?

EFEKTIMA - Masło do ciała z serii Miracle - miniatura 50 ml (16 zł / 250 ml)
Masła do ciała z serii Miracle to preparaty o cenionym, bogatym składzie. Zalecane szczególnie do skóry wymagającej intensywnej pielęgnacji. Wzbogacone w drobinki z olejkami znakomicie wpływają na poprawę kondycji skóry, zmniejszając szorstkość i suchość naskórka.

 Najmniejszy produkt w pudełku, jedyna miniatura a najbardziej mnie ucieszyła.

 Polubiłam się w ostatnim czasie z masełkami do ciała i z ogromną przyjemnością je zużywam.
Z Efektimy jeszcze nie miałam a muszę przyznać, że opakowanie bardzo przyciągało moją uwagę. Od wczoraj nie rozstaję się w tym maleństwem. Ma gęstą, treściwą konsystencję, jak krem Nivea z mnóstwem czerwonych drobinek. Bardzo dobrze nawilża, wygładza skórę i zmiękcza do granic możliwości. A przy tym jest niezwykle lekkie, nie pozostawia tłustej warstwy. Na pewno skuszę się na pełnowymiarowe opakowanie ;))

JOANNA - Peeling myjący Naturia Body z truskawką - produkt pełnowymiarowy (3,98 zł / 100 g)
Seria Naturia body mini została stworzona z myślą o Twojej wygodzie. Poręczne opakowanie jest idealne do codziennego stosowania i niezastąpione w czasie podróży. Receptura szamponu wzbogacona o nawilżający ekstrakt z pomarańczy zapewni zapewni włosom i skórze głowy zdrowy i piękny wygląd. Przyjemny zapach soczystego owocu umili Ci pielęgnację włosów każdego dnia.


 Peeling Joanny dobrze znam. Ślicznie pachnie truskawkami, aż chciałoby się go zjeść. Złuszcza delikatnie, jednak jako peeling myjący dobrze się spisuje. Fajne, nieduże opakowanie 100 g idealnie sprawdzi się na wakacyjne wyjazdy.


OILLAN Active - Bioaktywna emulsja do mycia i kąpieli - produkt pełnowymiarowy (25 zł / 200 ml)
Bioaktywna emulsja do mycia i kąpieli do codziennego stosowania. Łagodnie oczyszcza skórę, wzmacniając barierę ochronną, łagodzi świąd, działa przeciwzapalnie, redukuje podrażnienia, szorstkość i zaczerwienienia. W składzie emulsji znajdują się specjalistyczny kompleks bio-active dermasystem (masło shea + oleje z: baobabu, wiesiołka, pachnotki), olej z awokado, olej arganowy. Przeznaczona do skóry suchej, wrażliwej, podrażnionej i atopowej.


Z emulsją Oillan nie miałam jeszcze do czynienia. Podaruję ją mojej siostrzenicy, która ma atopową skórę. Ja ze swoją nie mam tego typu problemów.  Mam nadzieję, że emulsja u niej się sprawdzi. Postaram się zrobić gościnną recenzję ;))

DELIA - Plastry z woskiem do depilacji - produkt pełnowymiarowy (6 zł / szt.)
 Przezroczyste plastry to idealny sposób na łatwą, szybką i dokładną depilację. Nowoczesna formuła i elastyczne podłoże pozwala na wykonanie profesjonalnej depilacji w zaciszu domowym. Depilacja przy pomocy plastrów Delia Cosmetics pomaga usunąć nawet najmniejsze włoski, skóra staje się gładka na kilka tygodni. Przy regularnym wykonywaniu depilacji włoski wolniej odrastają, a czas między zabiegami znacznie się wydłuża. 


Plastrów nie używałam już z 5 lat. Niestety włoski tak mi wrastały i pozostawiały blizny, że musiałam zrezygnować zarówno z plastrów jak i depilatora. Bardzo nad tym ubolewam, to zdecydowanie najwygodniejsza forma depilacji, a z moim progiem bólu nawet przyjemna :)
Z Delii trafił mi się wariant truskawkowy i przetestuję go, może nie skończy się tak źle. Na pewno dam znać i zrecenzuję je w najbliższych dniach/tygodniach :))

SCHWARZKOPF - GLISS KUR - Maska przeciw rozdwajaniu włosów - produkt pełnowymiarowy (24 zł / 200 ml)
Maseczka Oil Nutritive- Maseczka głęboko regenerująca włosy. Regularne jej stosowanie w znaczący sposób redukuje rozdwajanie się końcówek. Włosy są głęboko odżywione i zmysłowo miękkie.
 


 Maskę dobrze znam, w grudniu była ona w zestawie Inspired By Joanna Krupa. Jej recenzję znajdziecie TUTAJ. Ze zwględu na skład, dość ciężki, idealnie sprawdzi się ona przy niskoporowatych włosach.

APN  - Hydrovital - Intensywnie nawilżający krem na dzień -  produkt pełnowymiarowy (34 zł / 50 ml)
Intensywnie nawilżający krem na dzień- wspomaga naturalny system ochrony, normalizuje nawilżenie i zmniejsza skłonność do podrażnień związanych z suchością naskórka.



Nie znam kosmetyków APN Cosmetics, to pierwszy jaki będę miała okazję poznać. Trafił mi się krem na dzień, z czego bardzo się cieszę. Chętnie go przetestuję i tradycyjnie recenzję Wam zaprezentuję ;) Mam nadzieję, że dobrze nawilży moją cerę a przy tym mnie nie zapcha...

Skład:



I jak Wam się podoba zawartość majowego Shinybox?
Ja jestem zadowolona, nawet bardzo. Zróżnicowane kosmetyki do kompleksowej pielęgnacji ciała. Na pewno się przydadzą i z chęcią je zużyję ;)

A w sprzedaży jest już czerwcowe, urodzinowe pudełko: 4 ever
Zapewne jak każde będzie na pełnym wypasie, dlatego już teraz je zamówcie i nie zwlekajcie. Na pewno nie będziecie żalować. 
Ja  już się nie mogę go doczekać ;))

12 komentarzy:

  1. Muszę przyznać że podoba mi się zawartość! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się zawartość ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. całkiem fajna zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem ciekawa zawartość.

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem przyjemna zawartość :) Pomyślę chyba o zakupie Masło do ciała z serii Miracle - kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie to pudełko... tak niekoniecznie. Mam podobny problem z wrastającymi włoskami, ale też wosk to dla mnie hardkor. Co innego pasta cukrowa... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. zawartosc fajna;)maselko i balsam ciekawe;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mnie średnio. Mi ta maska Glis Kur też nie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No nareszcie jest w miarę. Chociaż ten peeling za grosze który każdy zna to mogli sobie darować. Lubię kosmetyki Efektima więc jak zuzyje te hektolitry balsamow które posiadam to na pewno zainteresuje się tym masełkiem ☺

    OdpowiedzUsuń
  10. Dostałam prawie te same produkty, tylko masełko kokosowe ; ))

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.