piątek, 6 maja 2016

Pharmaceris T - Puri-Sebotonique - Tonik normalizujący do twarzy

Kosmetyki Pharmaceris z serii T dedykowane cerze trądzikowej jak dotąd spisują się u mnie świetnie. Kilka dni temu pisałam o dermo-peelingu do twarzy (TUTAJ), a dziś krótko opiszę tonik z tej samej serii.

Przez bardzo długi czas unikałam toników do twarzy skierowanych do cery tłustej czy trądzikowej. Zraziłam się kilka lat temu, kiedy w każdym z nich był alkohol w składzie. Podrażniał on skórę, wysuszał, a sebum po takiej dawce jeszcze w większej ilości się wydzielało.
Po tym jak kosmetyki Pharmaceris T dobrze się u mnie sprawdziły postanowiłam kupić także tonik, w końcu to ważna część pielęgnacji, której mi brakowało.
Od pierwszego użycia tonik mile mnie zaskoczył, przede wszystkim delikatnością. Mimo wyprysków na twarzy nie spowodował podrażnień, a wręcz złagodził i ukoił moją skórę. Delikatnie nawilża skórę.
Przyjemnie tonizuje, odświeża skórę i przywraca jej naturalną równowagę. Strefa T wydziela zdecydowanie mniejszą ilość sebum. Cera wyraźnie poprawiła się, wypryski które były zagoiły się w błyskawicznym tempie, a nowe się nie pojawiają.

Tonik nie wywołuje żadnego dyskomfortu, nie powoduje uczucia ściągnięcia skóry, nie wysusza jej.

Pachnie bardzo delikatnie i przyjemnie, co dodatkowo umila codzienny już dla mnie rytuał.

Ubolewam nad nieidealnym składem toniku. Jednak póki działa, a swoja rolę spełnia idealnie.. To czepiać się nie będę ;)) Choć pewnie poczytam jakie toniki z dobrym składem u Was się sprawdzają?

Skład:
Cena: 19 zł
Pojemność: 200 ml

Używacie toników w codziennej pielęgnacji swojej cery?
Który tonik szczególnie byście mi poleciły? Który najlepiej się u Was sprawdził?

5 komentarzy:

  1. Ja obecnie używam toniku Fitomed ale miałam z tej serii krem i mile wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Używam toników regularnie, najczęściej nawilżających - uwielbiam ten z Pat&Rub

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie mam problemów z trądzikiem, więc tej serii nie znam, ale same kosmetyki Pharmaceris bardzo sobie cenię.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię tę linię kosmetyków - zdecydowanie się u mnie sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z tej serii bardzo lubię płyn micelarny. Za to jeśli chodzi o toniki, od jakiegoś czasu stawiam na takie "hydrolatowe", naturalne, np. mogę polecić tonik Pat & Rub.

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...