wtorek, 24 maja 2016

Lampa LED 6W do utwardzania lakierów hybrydowych z Aliexpress

Obiecałam recenzję lampy jeszcze w grudniu , długo się do niej zbierałam, ale chciałam ją porządnie sprawdzić ;) Tak, aby nie polecić Wam bubla. Lampa po pół roku intensywnego użytkowania wciąż działa nienagannie, dlatego dziś króciutko o niej napiszę (naprawdę króciutko), będzie więcej zdjęć niż tekstu ;))


Lampę zamówiłam na Aliexpress. Z Chin doszła do mnie w ciągu 7 dni (!!!) od złożenia zamówienia. Pod tym względem bardzo mile zostałam zaskoczona.
Przyszła porządnie zapakowana. Oprócz kartoniku, który widzicie na zdjęciu był jeszcze jeden. Nie było szans, żeby cos jej się stało. Zresztą całość jest z plastiku.
W środku oprócz lampy mamy kabel zasilający ze złączem pasującym do naszych europejskich gniazdek.

Lampa jest bardzo leciutka, waży zaledwie 93 gramy. Jej wymiary: 14.8 * 6.2 * 5.5cm.





Wykonana jest naprawdę solidnie. Pod względem jakości nie można się do niczego doczepić.

Świeci bardzo mocnym światłem. Idealnie sprawdzi się ona u osób nawet z bardzo długimi paznokciami, a wiem, że część z Was ma problem z mniejszymi lampami 'mostkami', które są zbyt wąskie i nie do końca utwardzają długie paznokcie.

Lampa dobrze utwardza wszystkie lakiery hybrydowe oraz żele ledowe. W przypadku większości z nich wystarczy 30 s.
Timer tutaj jest ustawiony na 45 s.





Bardzo jestem z niej zadowolona i z przyjemnością ją polecam.
To jeden z moich najlepszych i najbardziej udanych chińskich zakupów ;)

Lampę kliknęłam TUTAJ, kosztowała ok 63 zł, choć teraz powinna kosztować odrobinę mniej ze względu na korzystkiejszy kurs dolara.

14 komentarzy:

  1. Chcę rozpocząć przygodę z hybrydami więc taka lampa będzie idealna ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Może się zdecyduję, taka lampa na pewno by mi się przydała.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupiłam na aliexpress mniejszą na próbę i świetnie sobie radzi z utwardzaniem, tylko jest mniejsza niż Twoja i nie utwardzę wszystkich paznokci na raz...

    OdpowiedzUsuń
  4. Przymierzałam się do zakupu mostka, ale w końcu zrezygnowałam i postawiłam na LED 48W, która utwardza wszystko (żele,hybrydy)w bardzo krótkim czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ekspresowo, ja czasami zamawiam na ali ale nigdy nie dostałam paczki po tygodniu, przeważnie są to 2 tygodnie. ładna lampa

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam nigdy takiej lampy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś bawiłam się w takie rzeczy,ale po jakimś czasie mi przeszło - w sumie,to dobrze,bo nie mam za dobrych paznokci do takich rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  8. W sam raz do torebki albo na bagaż na wakacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem zaskoczona... tak szybką wysyłką :O!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. I wychodzi teraz, ze nie zawsze to co chinskie i tansze niz u nas jest od razu bublem :) Fajna ta lampka, taki typowy mostek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze nie miałam robionych hybryd bo paradoksalnie boję się ściągania (bardzo wysuszają mi się paznokcie od zmywaczy) i tak się czaję i czaję :)
    Ta lampa to by chyba była dobra tak na początek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że tak. I to nie tylko na początek ;)
      Niestety aceton wysusza... O ile paznokcie moje znoszą go to skórki masakra... Ale olejuję je zawsze po zdjęciu hybryd i daje 2-3 dni (czasem dłużej) przerwy na regenerację.

      Ale mimo w/w nie zamienię hybryd na zwykły lakier. Mega wygoda ;)

      Usuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.