sobota, 14 maja 2016

DOVE - Żel pod prysznic Purely Pampering Sweet Cream with Peony (Słodka śmietanka i piwonia)

Dove wypuściło na rynek kolejną nowość: żel pod prysznic o niezwykle pięknym zapachu słodkiej śmietanki i kwiatu piwonii.


Bardzo lubię żele pod prysznic Dove, jak dotąd żaden z nich mnie nie zawiódł.
Od ich zapachu jestem uzależniona, w każdym z nich jest ta typowa dla firmy kwiatowa nuta, której nie da się pomylić z żadną inną firmą. Wiem, że nie każdy ja lubi, ja ją uwielbiam i mimo, że żeli tej firmy używam już z 15 lat to jednak do dziś nie znudziły mi się.
W najnowszym żelu o zapachu 'Słodkiej śmietanki z piwonią' także czuć, że jest to Dove. Zapach jednak jest słodszy, ale też zarazem jakby bardziej świeży, dzięki kwiatowej nucie piwonii. Przepiękny zapach, który spodobał mi się od razu, od pierwszego użycia żelu. Nie jest mdły, ani zbyt słodki. Za to intensywny i długo utrzymujący się na skórze.

Żel jest gęsty, pieni się niezwykle kremową, gęstą pianką, która otula ciało. Nawilża skórę i wyraźnie czuć, że ją pielęgnuje i odżywia.
Nie mam problematycznej skóry ciała i po użyciu tego żelu nie muszę już nawet używać balsamu do ciała.
Skóra pozostaje gładka i przyjemna w dotyku. A cudowny zapach żelu umila codzienny rytuał,

Wydajność bardzo dobra, można nacieszyć się żelem długi czas i rozkoszować zapachem, który mam nadzieję, że Was nie zawiedzie. Mnie on uwiódł całkowicie ;))

Jestem bardzo na TAK.
Polubiłam go tak samo jak inne żele Dove, o których pisałam jakiś czas temu TUTAJ. Jeżeli zapach 'Słodkiej śmietanki z piwonią' nie przypadnie Wam do gustu to na pewno znajdziecie swojego ulubieńca spośród ogromnej gamy żeli pod prysznic Dove.
Pod względem oczyszczająco-pielęgnującym są tak samo świetne jak wyżej opisany dziś żel.
Od siebie jeszcze szczególnie polecam Mandarynkę z kwiatem Tiare :)


Pojemność 500 ml kosztuje ok. 10,99 zł.

Lubicie żele pod prysznic Dove?
Po żele jakiej firmy sięgacie najczęściej?

9 komentarzy:

  1. Miałam tylko wersję klasyczną i bardzo ją lubiłam ze względu na świetną pianę i niesamowitą wydajność :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię żele pod prysznic Dove za... ich konsystencję? Są gęste i super się pienią. Tego jeszcze nie znam, ale ten zapach działa na moją wyobraźnię.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba nigdy nie używałam nic z Dove, przynajmniej sobie nie przypominam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam żele Dove i na pewno kiedyś spróbuję tej wersji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam, właśnie miałam o nich dodać dziś opinię, ale przesunęłam:P

    OdpowiedzUsuń
  6. dawno nie miałam żeli Dove, muszę to nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubie żele pod prysznic dove . :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.